Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
Cherish your memories, but don't live in the past. Always outdated specs
[This space is for rent]
ik 11kb/s met adslOp zaterdag 29 juni 2002 12:55 schreef PoweRoy het volgende:
zeer slow...105 kb/sec.....met kabel
en zakkende
hijs 136 mb btw. Maar dit is toch niet pcies dezelfde demo als die geleakte??? Daar zaten d8 ik heel wat bugs in...
Verwijderd
Ik snap niet wat daar langzaam aan isOp zaterdag 29 juni 2002 12:55 schreef PoweRoy het volgende:
zeer slow...105 kb/sec.....met kabel
ik klaag nu ook niet met zn 75 kb/sec
Verwijderd
magoed, we klagen niet. en tis maar een demo right
[This space is for rent]
Verwijderd
Ik hoor net dat hij groter is dan de leaked Beta... dus het is niet zeker of dit dezelfde is of iets anders?
snel downen dan voordat ie weg isOp zaterdag 29 juni 2002 13:09 schreef Metal-Kool4 het volgende:
is dit niet de illegale demo?
volgens mij is die officieel nog niet uit
vtec just kicked in yo!
[This space is for rent]
In het menu staat onderin:
Singleplayer Demo version 1.0
dusseh...
Helaas is ie pas klaar als ik naar m'n werk moet
En op mijn athlon 750 / 256mb / Radeon 7200 doet ie het dus niet==================================================================
System Requirements
==================================================================
Minimum:
800 MHz CPU
256 Megabytes of RAM
3D accelerated GeForce 32 MB or equivalent with HTL
(Hardware Transform & Lightning) and 24-bit z-buffer
400 MB of free hard drive space
16X Speed CD-ROM/DVD-ROM
MS compatible mouse
DirectX 8 Compatible Sound Card
[This space is for rent]
maar jij kan hem dus wel gewoon spelen??Op zaterdag 29 juni 2002 13:44 schreef PoweRoy het volgende:
aaaah als ik de printscreen intoets krijg ik een error en sluit ie af
Verwijderd
Op zaterdag 29 juni 2002 13:44 schreef BlizzarD het volgende:
nog maar 1 uur en 45 min @ 15,4kb/s
Oftewel, het boeit ons nietEen quote van mezelf:
Ok, hebben we de downloadsnelheden ook weer gehad
Ik hoop dat ik 'm een beetje op 800x600 kan draaienOp zaterdag 29 juni 2002 13:39 schreef ko9 het volgende:
uit de readme:
[..]
En op mijn athlon 750 / 256mb / Radeon 7200 doet ie het dus nietKnalt gewoon terug naar windows XP
naja ik ga toch ff film kijken
• Waarom steekt iedereen mij de ogen uit met downloadsnelheden van illegale games?
In het verleden was het nogal een trend te laten merken hoe snel en binnen hoe veel tijd je een nieuwe (ILLEGALE) game kon downloaden. Dit is met ingang van deze FAQ dus niet meer toegestaan. Posts als "ik download nu met 700 kb/sec van mijn l33t topsite" worden zonder pardon verwijderd of voorzien van een waarschuwing. Ook het posten van .nfo's in topics is niet noodzakelijk en word als overbodig ervaren.
Lol @ me en M@NIC• Waarom steekt iedereen mij de ogen uit met downloadsnelheden van illegale games?
In het verleden was het nogal een trend te laten merken hoe snel en binnen hoe veel tijd je een nieuwe (ILLEGALE) game kon downloaden. Dit is met ingang van deze FAQ dus niet meer toegestaan. Posts als "ik download nu met 700 kb/sec van mijn l33t topsite" worden zonder pardon verwijderd of voorzien van een waarschuwing. Ook het posten van .nfo's in topics is niet noodzakelijk en word als overbodig ervaren.
Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop
Dus eigenlijk ben ik dom bezig en ga ik em nu downloaden en proberen te spelen op mijn 500 mhzjes en geforceje 1.
[/ignore sys req modus]
-=CMDR daPet=- Elite Discord Pet Live Join PG The Gathering
Op zaterdag 29 juni 2002 14:08 schreef McFlipp het volgende:
Lol @ me en M@NIC
Hm...mja best wel jahOp zaterdag 29 juni 2002 14:13 schreef daPet het volgende:
[ignore sys req modus]
Dus eigenlijk ben ik dom bezig en ga ik em nu downloaden en proberen te spelen op mijn 500 mhzjes en geforceje 1.
[/ignore sys req modus]
Misschien dat je binnenkort een nieuwe PC koopt ?
Dan heb je 'm alvast
Verwijderd
• d/l snelheden deden we niet aan ...
• die demo is illegaal?
Dit topic is gesloten.
![]()