Toon posts:

[PC] stuk?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
heb search al doorzocht... maar vind niet direct iets dat van toepassing is!

dit is er gebeurd: kom vrijdagnacht thuis. zet pc op, ik zie dat hij opstart... ga drinken halen en kom terug en hij staat uit!
druk nogmaals op knopje...gebeurd er niets!

- laat dat zo -

vanmorgen probeer opnieuw! en die pc geeft niets, geen fans die draaien, geen hd, geen cpu, NIETS!

is er iets dat ik kan checken? zo ja, wat en hoe?!
heeft iemand zelfde ervaring? en hoe opgelost!

xp2000+
soltek mb
512mb
ati r 8500
zalmann cooler & in-out take fans.

stel je voor, die zalmann zou niet aan zijn gegaan... dan zou de cpu opgebrandt zijn?! dan ruik je dat toch he?

• supakeen
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09-09-2025
Als je cpu doorgebrand is ruik je dat :) Zitten er zwarte plekken op de Core :?

Heb je misschien een draadje dat sluiting maakt met de kast :? (Dat had ik gister)

• Potatoman
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 08-08 18:14

Potatoman

koniwa

Als hij helemaal niets doet, is je voeding waarschijnlijk kapot. Misschien door kortsluiting of gewoon omdat ie er geen zin in meer had.

The cyclographing developer

• nicxz
  • Registratie: April 2001
  • Niet online
Check even of een of andere grapjas de aan - uit switch op je voeding niet uit heeft gezet :+

"Honesty may be the best policy, but it’s important to remember that apparently, by elimination, dishonesty is the second-best policy." George Carlin

Verwijderd

had ik pas gelden ook zat het draatje van me powerknop los :P

Verwijderd

Topicstarter
<SLUITEN!>

ik had vanmorgen nadat hij niet opstarte de stekker effe uitgetrokken...

steek 'm terug in, en die domme pc werkt!

echt wel kut... kreeg kleine hard-aanval :-)

</SLUITEN>

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Mwah, als je d'r zeker van bent dat alles goed staat aangesloten (met nadruk op de power-sw) kan het goed zijn dat er zich kortsluiting heeft voorgedaan.

Probeer eens je systeem te booten met een andere voeding, als het je mee zit is deze alleen gaar, anders kan je mobo kapot zijn. In het laatste geval hoop ik voor je dat je nog garantie hebt.

edit:

Ah, het is dus al opgelost, mooi :)
Pagina: 1