Ik heb nu 2 harde schijven in mijn systeem, met de partities: C t/m G. Nu wil ik er een 20 GB schijf bij plaatsen voor extra opslag. Nu kan ik me herinneren dat hij die schijf dan tussen je bestaande posities plaatst, dus dat bijvoorbeeld deze 3e schijf als partitie E krijgt en de bestaande E t/m G een letter opschuiven. Dit wil ik echter niet, omdat ik op C win98se heb, op E winXP en mijn proggies op F. Als de nieuwe schijf daar tussenkomt, werken de snelkoppelingen in XP naar de programma's op F waarschijnlijk niet meer. Is er een mogelijkheid om zelf aan te geven wat de drive-letter van die nieuwe schijf moet worden, of moet ik al mijn snelkoppelingen aanpassen? Of erger nog, alle programma's opnieuw installeren 
Oh ja, info:
Schijf 1 op de 1e raid aansluiting
Schijf 2 op de 2e raid aansluiting
DVD op IDE1
CDRW op IDE2
Waar kan ik hem het beste aanhangen? Aan een raid poort of aan die IDE poort? Ik draai geen raid en die nieuwe schijf hoeft geen maximale performance te leveren, omdat hij toch voor mp3 en divx gebruikt gaat worden, dus een IDE poort voldoet wel.
Oh ja, info:
Schijf 1 op de 1e raid aansluiting
Schijf 2 op de 2e raid aansluiting
DVD op IDE1
CDRW op IDE2
Waar kan ik hem het beste aanhangen? Aan een raid poort of aan die IDE poort? Ik draai geen raid en die nieuwe schijf hoeft geen maximale performance te leveren, omdat hij toch voor mp3 en divx gebruikt gaat worden, dus een IDE poort voldoet wel.