soort phptriad voor linux

Pagina: 1
Acties:

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Topicstarter
Ik ben op zoek naar een soort van 'phptriad' maar dan voor linux (een installer - waarin apache, php, mysql, phpmyadmin) standaard geconfigureerd zijn. Waardoor ik alleen de installer hoe te draaien, en dat dan die 4 automatisch geinstalleerd worden, waarna ik alleen maar apache / sql / php hoef te starten en dat 't dan werkt.
Ken iemand zo iets? voor linux (redhat)

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

• flat
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

"Happiness is a way of travel, not a destination."
--Roy Goodman

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Topicstarter
Oja nou weet ik 't weer een LAMP heet zo'n ding (Linux-apache-mysql-php) installer of zo iets.
Flat© ik zal even kijken
// gekeken
dat ding (die download is 80kb) daar kan noooit apache, mysql en php in zitten. (zit nu op m'n werk win pc) is zeker zo dat je die installer moet draaien, en dat ie dan de nieuwste versie gaat downloaden?

Verwijderd

Op zaterdag 29 juni 2002 12:29 schreef Scarecrow het volgende:
Oja nou weet ik 't weer een LAMP heet zo'n ding (Linux-apache-mysql-php) installer of zo iets.
Flat© ik zal even kijken
// gekeken
dat ding (die download is 80kb) daar kan noooit apache, mysql en php in zitten. (zit nu op m'n werk win pc) is zeker zo dat je die installer moet draaien, en dat ie dan de nieuwste versie gaat downloaden?
bij apachetoolbox moet je de modules die je wilt in een mapje erbij zetten

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Topicstarter
Op zaterdag 29 juni 2002 14:32 schreef UneXpeCteD het volgende:

[..]

bij apachetoolbox moet je de modules die je wilt in een mapje erbij zetten
En waar kan ik die modules downloaden?

Verwijderd

Als ik me niet vergis (is al weer een tijd geleden dat ik apachetoolbox heb gebruikt) downloadt ie die zelf .
/edit: de complete install staat er ook wel bij trouwens: http://prdownloads.sourceforge.net/apachetoolbox/Apachetoolbox-1.5.58.tar.gz?download
zo'n 65 MB >:)

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Topicstarter
Op zaterdag 29 juni 2002 15:00 schreef janjanjansen het volgende:
Als ik me niet vergis (is al weer een tijd geleden dat ik apachetoolbox heb gebruikt) downloadt ie die zelf .
/edit: de complete install staat er ook wel bij trouwens: http://prdownloads.sourceforge.net/apachetoolbox/Apachetoolbox-1.5.58.tar.gz?download
zo'n 65 MB >:)
_/-\o_ ik dank u hartelijk (deze download zocht ik) maar ik zag (en zie 'm er nog steeds) niet tussen staan

Verwijderd

Op zaterdag 29 juni 2002 14:57 schreef Scarecrow het volgende:

[..]

En waar kan ik die modules downloaden?
hij download ze zelf als ze er niet zijn maar je kan ze er ook zelf in zetten als je ze al hebt :)

• Vigory
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15-04 10:26
Toen ik laatst apachetoolbox gebruikte (heb ik gebruikt om Apache 1.3.26 te installeren) was de helft van de files die hij wilde downloaden al niet meer beschikbaar. Ik moest ze handmatig van een andere locatie downloaden :'(.

Maar verder werkt het erg goed!
Pagina: 1