tampert, kriminalpolizei
Ligt eraan.. wil je meteen gaan werken met Photoshop 7 ? (Misschien doe je dat al).. dan zou ik wachten.
Verwijderd
als effe wat meer geduld hebt tot die Bible van zeven uitkomt, dat is beter voor je denk ik.
Photoshop 7 bevat veel meer features dan 6:"Brushes, healing tool, nieuw teken_motor, Verbeterde webfuncties,ect)
Dus als je het fijne van deze tools en natuurlijk de andere tools zou ik effe wachten.
Ik heb zwlf Bible 6, is een goed geschreven boek en makkelijk te bevatten. Als je het boek in het nederlands wil hebben duurt het waarschijnlijk nog langer voor dat je een kan kopen.
maar ik zou effe wachten

oooh ja felicitatie he jongen
Photoshop 7 bevat veel meer features dan 6:"Brushes, healing tool, nieuw teken_motor, Verbeterde webfuncties,ect)
Dus als je het fijne van deze tools en natuurlijk de andere tools zou ik effe wachten.
Ik heb zwlf Bible 6, is een goed geschreven boek en makkelijk te bevatten. Als je het boek in het nederlands wil hebben duurt het waarschijnlijk nog langer voor dat je een kan kopen.
maar ik zou effe wachten
oooh ja felicitatie he jongen
Hier kun je wel mee verder denk ik, aangezien het boek nog niet uit is kunnen we er verder niets over zeggen.
Dit topic is gesloten.
![]()