newbie questions plz help

Pagina: 1
Acties:

• flipjevandejam
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 20:27
eh ik heb sins gister DPC en ik wil eigelijk een subteam beginne binne de DPC hoe doe je dat ?..is daar en FAQ voor ? en ook nog even, ik heb het nu op me duron 650 geinstalleerd, maar kheb ook nog een 486 en een p133 , allebei zonder i-net aansluiting, kan ik het daar ook werkend op installeren en zoja hoe ?

Verwijderd

met de 2 pc's zonder i-net kun je de buff-uin de buff-out de hele tijd omzetten naar de ene met i-net :P en voor een subteam moet je alle leden laten flushen naar dezelfde mail en daar een leuke naam van maken :D

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 10 oktober 2000 15:48 schreef raver het volgende:
met de 2 pc's zonder i-net kun je de buff-uin de buff-out de hele tijd omzetten naar de ene met i-net :P en voor een subteam moet je alle leden laten flushen naar dezelfde mail en daar een leuke naam van maken :D[/quote]en niet vergeten bij je profile het team nummer van de DPC in te vullen deze is 10313

• flipjevandejam
hoe bedoel je daar een leuke naar van make ?....je kan je mail adres toch nie verandere ofzo ?....en dat 10313 gwoon invulle bij je eigen profile....ok.

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 10 oktober 2000 15:53 schreef TheWizz het volgende:
en niet vergeten bij je profile het team nummer van de DPC in te vullen deze is 10313[/quote]jah das trouwens ook zeer belangrijk :P

dom dat ik het vergeet :(

• flipjevandejam
en hoe werkt da nou PRECIES met een sub-team make...moet ik gewoon al die mensen die in mijn team komen mijn mail adress in laten voeren bij General Client Options -> 1 ofzo ?..da begrijp ik nog nie helemaal..

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

jup, das het enige... makkelijk he? :)

How bad is it on a scale from one to Spurs

• flipjevandejam
k thnxx....maar nog een vraagie

kheb gehoord da jeje bij mailbees aan moet melde en dat het dan officieel is ....maar hoe doe je dat ??en waar ?
Pagina: 1