eh ik heb sins gister DPC en ik wil eigelijk een subteam beginne binne de DPC hoe doe je dat ?..is daar en FAQ voor ? en ook nog even, ik heb het nu op me duron 650 geinstalleerd, maar kheb ook nog een 486 en een p133 , allebei zonder i-net aansluiting, kan ik het daar ook werkend op installeren en zoja hoe ?
Verwijderd
met de 2 pc's zonder i-net kun je de buff-uin de buff-out de hele tijd omzetten naar de ene met i-net
en voor een subteam moet je alle leden laten flushen naar dezelfde mail en daar een leuke naam van maken
Verwijderd
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 10 oktober 2000 15:48 schreef raver het volgende:
met de 2 pc's zonder i-net kun je de buff-uin de buff-out de hele tijd omzetten naar de ene met i-net
en voor een subteam moet je alle leden laten flushen naar dezelfde mail en daar een leuke naam van maken :D[/quote]en niet vergeten bij je profile het team nummer van de DPC in te vullen deze is 10313
hoe bedoel je daar een leuke naar van make ?....je kan je mail adres toch nie verandere ofzo ?....en dat 10313 gwoon invulle bij je eigen profile....ok.
en hoe werkt da nou PRECIES met een sub-team make...moet ik gewoon al die mensen die in mijn team komen mijn mail adress in laten voeren bij General Client Options -> 1 ofzo ?..da begrijp ik nog nie helemaal..
jup, das het enige... makkelijk he?
How bad is it on a scale from one to Spurs
k thnxx....maar nog een vraagie
kheb gehoord da jeje bij mailbees aan moet melde en dat het dan officieel is ....maar hoe doe je dat ??en waar ?
kheb gehoord da jeje bij mailbees aan moet melde en dat het dan officieel is ....maar hoe doe je dat ??en waar ?
Pagina: 1