BaatZ. Want niet álles kan lekker zijn.
Ik snap het ook niet. Ziet er serieus.
Waarschijnlijk bedoelde Jaymz hiermee dat het meer een HK-topic is, maar ivm de testfase van het nieuwe forum is het tijdelijk niet mogelijk om te moven naar de HK.Nee, dit vind ik (net) geen SG topic. 't is jammer maar helaasch
Lampie: En dat ondanks dat die #@$-56k-verbinding hier eruit vloog.
Omdat Jaymz het geen SG topic vond 
// bah, Compubiter
// bah, Compubiter
Het onderwerp is op zich interessant genoeg, da's ook niet de reden van het slotje.
De reacties vond ik over het algemeen niet van een vreselijk hoog niveau, en daarnaast lijkt er er sterk op dat SG op het moment een beetje als reserve HK wordt gebruikt.
'T is dus ook een beetje een signaal om SG serieus te houden. Wat mij betreft magtie weer open als men het serieus weet te houden
Sterker nog: F5
De reacties vond ik over het algemeen niet van een vreselijk hoog niveau, en daarnaast lijkt er er sterk op dat SG op het moment een beetje als reserve HK wordt gebruikt.
'T is dus ook een beetje een signaal om SG serieus te houden. Wat mij betreft magtie weer open als men het serieus weet te houden
Sterker nog: F5
Nee, enkele reacties hebben weer het pijl van....
OW, w8 nu krijgen we het weer, aan welke kant zouden allochtonen staan.....volgens diverse personen is het antwoord volkomen duidelijk...inderdaad duidelijk
OW, w8 nu krijgen we het weer, aan welke kant zouden allochtonen staan.....volgens diverse personen is het antwoord volkomen duidelijk...inderdaad duidelijk

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen
Pagina: 1