[NetMD] Welke versie OpenMG heb je draaien + Bugs

Pagina: 1
Acties:

• Richard
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 08:41

Richard

Kuru Kuru Kururin

Topicstarter
Ikzelf heb 2.2.07.1203 ik ben niet echt wazige problemen tegengekomen, behalve dan dat de zooi crashed als mijn batterijen op zijn (Volgens mij is het technisch echt makkelijk mogelijk om via de USB aan OpenMG door te geven dat de batterijen leeg aan het raken zijn en dat OpenMG de NetMD moet unmounten.

Ik open dit topic omdat veel mensen denken dan OpenMG 2.2 een versie is, alleen daarbinnen zijn er erg veel verschillen te vinden in "builds" wat vaak vrij veel uitmaakt. Vaak zijn er ook al patches verkrijgbaar die problemen oplossen, ik neem als voorbeeld de patch van 2.2.01.08270 --> 2.2.06.10050 wat de volgende lijst oplost:
The patch that you are about to download resolves the following issues in OpenMG Jukebox Version2.2:

When multiple MP3 files are imported to OpenMG Jukebox Ver.2.2, some of the MP3 files may not be imported.

Automatic playing back/recording functions (upon insertion of an audio CD- ROM) may not work.

Your computer may go into Suspend Mode or Hibernation Mode while OpenMG Jukebox is checking out to a MagicGate Memory Stick.

If a monaural MP3 file is converted to an OpenMG format, the playback speed may be doubled.

If a MP3 file is optimized after jacket information is added to the file, check- out of the MP3 file may be aborted.

If songs in WAV format or WAV format that are recorded from an audio CD are checked out, the track numbers may be added ahead of its titles.

When multiple audio files are imported from a drive root directory using [Import all] function, not all the files may appear on Import window.

When CD Drive Optimization is aborted, it may not end normally.

When an optimized OpenMG format file is deleted, the check-out remainder of the original file may not be displayed.

If an audio file is checked out to a portable device after your computer resumes from Suspend Mode, the check-in/check-out count may invisible as if the check-in/check-out count was zero.

Although the NW-E7/E10 walkman is connected, the VAIO Music Clip setting dialog box may appear as the Device/Media properties.

When OpenMG Jukebox records songs from an audio CD and then plays them back simultaneously, an unusual operation may be carried out.

When your computer goes into Suspend Mode while OpenMG Jukebox is operating and then resumes from this mode, check-in/check-out may not work correctly.
Als je zo'n patch download, wel graag eerst eventjes hiero kijken.

20*350ZO45°

• Richard

Richard

Kuru Kuru Kururin

Topicstarter
Woei, heb nu ook nog een upgrade gevonden naar 2.2.08.02260 op de Japanse Website van Sony: alhier

Ik heb zelf de upgrade getest op een Europese-bak (voorheen 2.2.07.12030) en er gebeuren geen rare dingen, hopelijk een beetje stabieler.

De directe downloadlink van 2.2.08.02260: alhier

20*350ZO45°

• Richard

Richard

Kuru Kuru Kururin

Topicstarter
*^UP^*

20*350ZO45°

• P.B.
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
UP :)

Ik heb wat problemen met OMG software.. erg wazig, als ik een nummer probeer af te spelen loopt de software al vast :/

Zijn er alweer nieuwe versies ?

Ik heb gehoord dat OpenMG X eraan komt ?

Ik heb versie 2.2.07.1203
Na de update naar de versie in de post hierboven, bleef hetzeflde probleem besteem.

[ Voor 0% gewijzigd door P.B. op 25-08-2002 00:20 . Reden: Versievermelding. ]

• SteAlthmAn
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
ik heb 2.2.07.12030 en 5 md`s op LP2 opgenomen, het is nog nooit vastgelopen
alleen valt m`n muis (usb) soms wel uit als ik import (meende ik) :{

Nikon D200 + Nikkor 18~70mm / Tamron 90mm / Sigma 70-300mm & 150mm
C2D-6300 | Asus P5W DH Deluxe | Kingston 2x1GB DDR667 | Ati Radeon X1900XT

Verwijderd

Ik heb versie 2.2.09.04100 draaien. Is dit een hoge versie? Ik heb hem namelijk 3 dagen geleden gekocht en hier in het topic zie ik alleen 2.2.08.xxxx en 2.2.07.xxxx Verder heb ik er weinig problemen mee, hij crasht af en toe nog wel eens als ik heel veel mp3z wil importeren.

• Aidix
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06:53

Aidix

Geluidspietlut

Met mijn P3-500 crashte hij bijna instant als je aan de pc zat terwijl hij draaide.

Na een upgrade naar P3-900 en 512mb ram is ie niet meer gecrasht, maar wel andere problemen zoals niet herkennen van de MD speler en fouten tijdens versturen (met een VOLLE batterij,... met adapter ging het ineens wel goed)

2.208

Verwijderd

Heel soms wil ie ook nog wel eens crashen bij het rechts klikken op een paar geselecteerde nummers om die "out te checken" . Hij geeft dan zo'n gare windows xp geheugen error. Ik weet niet of dit nou aan dit programma ligt of aan windows xp.

Verwijderd

Ik kan geen cd's lezen met mijn Plex40. Daarom doe ik een DAE naar mijn HDD via Nero en zet ik de wav's met OpenMG op de MD.
Verder heb ik geen problemen, ook geen crash bij lege accu.

Gaaf dingetje trouwens, die MD. Ik heb een MZ-N505 voor EUR 235,=. Dat vond ik wel zat.
Pagina: 1