Ikzelf heb 2.2.07.1203 ik ben niet echt wazige problemen tegengekomen, behalve dan dat de zooi crashed als mijn batterijen op zijn (Volgens mij is het technisch echt makkelijk mogelijk om via de USB aan OpenMG door te geven dat de batterijen leeg aan het raken zijn en dat OpenMG de NetMD moet unmounten.
Ik open dit topic omdat veel mensen denken dan OpenMG 2.2 een versie is, alleen daarbinnen zijn er erg veel verschillen te vinden in "builds" wat vaak vrij veel uitmaakt. Vaak zijn er ook al patches verkrijgbaar die problemen oplossen, ik neem als voorbeeld de patch van 2.2.01.08270 --> 2.2.06.10050 wat de volgende lijst oplost:
Ik open dit topic omdat veel mensen denken dan OpenMG 2.2 een versie is, alleen daarbinnen zijn er erg veel verschillen te vinden in "builds" wat vaak vrij veel uitmaakt. Vaak zijn er ook al patches verkrijgbaar die problemen oplossen, ik neem als voorbeeld de patch van 2.2.01.08270 --> 2.2.06.10050 wat de volgende lijst oplost:
Als je zo'n patch download, wel graag eerst eventjes hiero kijken.The patch that you are about to download resolves the following issues in OpenMG Jukebox Version2.2:
When multiple MP3 files are imported to OpenMG Jukebox Ver.2.2, some of the MP3 files may not be imported.
Automatic playing back/recording functions (upon insertion of an audio CD- ROM) may not work.
Your computer may go into Suspend Mode or Hibernation Mode while OpenMG Jukebox is checking out to a MagicGate Memory Stick.
If a monaural MP3 file is converted to an OpenMG format, the playback speed may be doubled.
If a MP3 file is optimized after jacket information is added to the file, check- out of the MP3 file may be aborted.
If songs in WAV format or WAV format that are recorded from an audio CD are checked out, the track numbers may be added ahead of its titles.
When multiple audio files are imported from a drive root directory using [Import all] function, not all the files may appear on Import window.
When CD Drive Optimization is aborted, it may not end normally.
When an optimized OpenMG format file is deleted, the check-out remainder of the original file may not be displayed.
If an audio file is checked out to a portable device after your computer resumes from Suspend Mode, the check-in/check-out count may invisible as if the check-in/check-out count was zero.
Although the NW-E7/E10 walkman is connected, the VAIO Music Clip setting dialog box may appear as the Device/Media properties.
When OpenMG Jukebox records songs from an audio CD and then plays them back simultaneously, an unusual operation may be carried out.
When your computer goes into Suspend Mode while OpenMG Jukebox is operating and then resumes from this mode, check-in/check-out may not work correctly.
20*350ZO45°