Who is General Failure and why is he reading my hard drive?
9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023
http://huischkamer.tweakers.net
Zie ook LA en MED.
Volgens mij komen ze daar helemaal nietOp zaterdag 29 juni 2002 01:47 schreef Pizzaman het volgende:
Dan komen ze in de nieuwe huiskamer en zijn ze automatisch niet meer zo bereikbaar.
9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023
Nu vat ik em, ze zijn idd naar de HK gewoon
Dus je zult moeten wachten totdat de testfase voorbij is.
Pech voor diegenen wiens topics gemoved zijn, maar dan hadden ze die maar niet in SG moeten openen
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
Waarschijnlijk zal het daardoor dan wel komen. Wel vaag dat de topics wel genoemd worden in 'active topics' en ok gemarkeerd zijn als 'open', terwijl de topics dus dicht zitten.
Op zo' fiets!Op zaterdag 29 juni 2002 01:49 schreef LuNaTiC het volgende:
nee ze blijven juist in de 'oude' HK waar niemand kan reageren (behalve mods).
Pech voor diegenen wiens topics gemoved zijn, maar dan hadden ze die maar niet in SG moeten openen
Who is General Failure and why is he reading my hard drive?
Huh wat zei je ?Op zaterdag 29 juni 2002 01:48 schreef blackd het volgende:
[..]
Volgens mij komen ze daar helemaal niet
Verwijderd
lekker danOp zaterdag 29 juni 2002 01:49 schreef LuNaTiC het volgende:
nee ze blijven juist in de 'oude' HK waar niemand kan reageren (behalve mods).
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Verwijderd
dat WAS het niet nee, maar het was dus wel de bedoelingOp zaterdag 29 juni 2002 13:59 schreef JvS het volgende:
omdat het bestwel niet een serieuze discussie was/is.
moet je maar duidelijk er bij zetten dat je echt alleen maar serieuze reacties wilde, je kan het bij een dergelijk onderwerp op je klompen aanvoelen natuurlijk
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp