ik heb nu zo af en toe last van mijn monitor, deze begint dan heel hoog te piepen nu is mijn monitor alweer 5 jaar oud (15"
) hoe lang houdt hij het dan gemidddeld nog vol?
is niet te zeggen hoe lang die het nogvolhoud, maar die piepende geluiden kloppen echt niet helemaal, er is dan echt iets niet helemaal goed met dat ding, maar ze horen wel langer dan 5 jaar mee te gaan
Volgens mij kan hij het nog wel een tijdje volhouden..
Vroeger kende ik iemand waarbij zijn (14") monitor ook af en toe hoog ging piepen. Na een onbepaalde tijd stopte het weer.
Hij is geloof ik nooit uit zichzelf stuk gegaan..
Vroeger kende ik iemand waarbij zijn (14") monitor ook af en toe hoog ging piepen. Na een onbepaalde tijd stopte het weer.
Hij is geloof ik nooit uit zichzelf stuk gegaan..
Expanding the inexpandable
Dat dacht ik ook en het is een (My First) Sony
Zijn er geen regels voor hoe lang ze mee horen te gaan, want ik d8 dat ze er wel waren
iig wel langer dan 5 jaarOp zaterdag 29 juni 2002 01:44 schreef shooter het volgende:
Dat dacht ik ook en het is een (My First) SonyZijn er geen regels voor hoe lang ze mee horen te gaan, want ik d8 dat ze er wel waren
Sommige monitor piepen al vanaf het begin (toen ze gemaakt werden)..
Dat is de frequentie van de hoogspanningsgenerator die je hoort...
Dat is de frequentie van de hoogspanningsgenerator die je hoort...
Hee, dat begon mijn 14" (7 jaar oud) de laatste tijd ook te doen, maar korte tijd later begon af en toe ook het beeld te beven. Imiddels maar vervangen door een sony (trinitron beeldbuis
).
Wanneer hoor je de pieptoondan? Bij het aanzetten of ne verloop van tijd?
Zelf ken ik dit van de TV's van Sony. Heb zelf een Sony TV en mijn ouders hebben er twee en die geven ook een hele hoge pieptoon bij het aanzetten (voor de meeste mensen nauwelijks hoorbaar, maar ik heb wat gevoelige oren).
Hoeft op zich geen kwaad te kunnen want een van de Sony's van m'n ouders doet het nu al 31 jaar...
Zelf ken ik dit van de TV's van Sony. Heb zelf een Sony TV en mijn ouders hebben er twee en die geven ook een hele hoge pieptoon bij het aanzetten (voor de meeste mensen nauwelijks hoorbaar, maar ik heb wat gevoelige oren).
Hoeft op zich geen kwaad te kunnen want een van de Sony's van m'n ouders doet het nu al 31 jaar...
Who is General Failure and why is he reading my hard drive?
Pagina: 1