Welke GSM is de beste keuze? de 6310i of de Sony Ericsson t68i of wachten op de 6610 en wat kost de 6610?
Welke de beste is hangt toch echt heel erg af van wat je zelf zoekt in een telefoon.
Hail to the guardians of the watchtowers of the north
Inderdaad! Wat verwacht je van een mobiel? Welke functies? Hoe lang standby? Ik zou zeggen: probeer eerst dergelijke vragen voor jezelf te beantwoorden, vergelijk daarna de mogelijke 'kandidaat'-telefoons en maak je keuze. Kom je er dan niet uit, dan zou ik weer om advies vragen.Op zaterdag 29 juni 2002 01:50 schreef Duracell het volgende:
Welke de beste is hangt toch echt heel erg af van wat je zelf zoekt in een telefoon.
Who is General Failure and why is he reading my hard drive?
volgens mij heeft de 6610 helemaal geen bluetooth. staat iig niet in de specs bij nokia.
It's a known fact that one may train cats to do exactly what they want.
Verwijderd
6310,6310i beiden goede toestellen voor vooral zakelijk gebruik
T68m/T68i kleuren scherm erg mooi maar tering duur
T39 relatief ouder toestel wel een stuk goedkoper dan de rest en nog tripleband ook.
8910 nog ff wat duurder zeg maar gerust een tering hoop duurder.
Meer zijn er volgens mij niet.
Als je geld hebt T68m/i minder geld 6310i/6310 en wil je mooie prijs kwaliteit/functies dan neem je een ericsson T39
T68m/T68i kleuren scherm erg mooi maar tering duur
T39 relatief ouder toestel wel een stuk goedkoper dan de rest en nog tripleband ook.
8910 nog ff wat duurder zeg maar gerust een tering hoop duurder.
Meer zijn er volgens mij niet.
Als je geld hebt T68m/i minder geld 6310i/6310 en wil je mooie prijs kwaliteit/functies dan neem je een ericsson T39
De philips fisio 820 heeft ook BT.
P3 667 Mhz, 384MB ram, 20GB maxtor+60GB IBM (60GXP), Matrox G400 dh, asus mobo, Philips 109b10 + Philips 17B
Pagina: 1