Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry
You can't free a fish from water.
Waarom gebruikt niemand ooit eens de Bekijk bericht -knopOp zondag 07 juli 2002 23:06 schreef Peter-Paul het volgende:
plaatje
[url="http://peter-paul.vddh.com/tmpfiles/project.bmp"[/url]
zeg maar wat je ervan vind

Na je Edit staat het nog steeds fout: een " teveel achter .bmp.
"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron
No problem, maar het valt me heel veel op...Op zondag 07 juli 2002 23:16 schreef Peter-Paul het volgende:
sorry
Cool design, by the way. Ik hou wel van dat minimalistische!
"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron
Anoniem: 36849
netjes gedaanOp zondag 07 juli 2002 23:06 schreef Peter-Paul het volgende:
zeg maar wat je ervan vind
Ik weet het, beetje off-topic

Origineel
Hij ziet eruit alsof je een tekst met randje door 1 of 2 filters gedaan hebt. Best geinig, maar ik zou iets meer proberen te doenOp maandag 08 juli 2002 00:43 schreef cooolkast het volgende:
Ok, dit heb ik net ff in elkaar geknutseld, m'n eertse zelfgemaakte wallpaper dus graag commentaar:
Origineel
Ok what to do next.....(kben nog niet zo bekend met alle opties van Photoshop)....kheb nu nog wat extra filters toegepast......zal ik 'm anders in een achtergrond ofzo verwerken?Op maandag 08 juli 2002 00:46 schreef nigelator het volgende:
[..]
Hij ziet eruit alsof je een tekst met randje door 1 of 2 filters gedaan hebt. Best geinig, maar ik zou iets meer proberen te doen
Little gamers heersen ! Zelden zo gelachen om webstrips.
Wench !
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
(het tnet.html file wilt niet helemaal werken

Orgineel (1024x768, 102kB)
Ik ken ze neit, maar de achtergrond ik wel gaafOp maandag 08 juli 2002 01:25 schreef Piet_S het volgende:
[..]
Wench !
Anoniem: 43679
Kan niet downloaden, virusjeOp maandag 08 juli 2002 11:20 schreef Loodeweickje het volgende:
Hmmmm... die struisvogel van een aantal pagina's geleden is wel erg populair aan het worden. [url="http://flamoes/fs2k2/dump/Amai.pps"]Dit[/url] kreeg ik net in m'n mailbox...
Ik kan het ook niet openenOp maandag 08 juli 2002 11:20 schreef Loodeweickje het volgende:
Hmmmm... die struisvogel van een aantal pagina's geleden is wel erg populair aan het worden. [url="http://flamoes/fs2k2/dump/Amai.pps"]Dit[/url] kreeg ik net in m'n mailbox...
Ik heb alweer een andere achtergrond, maar hij blijft leuk.
Anoniem: 43679
Zo werkt ie beter. Sorry.
www.little-gamers.comOp maandag 08 juli 2002 10:57 schreef M@NIC het volgende:
[..]
Ik ken ze neit, maar de achtergrond ik wel gaaf
Je kunt er ook achtergronden vinden enzo.
G=6.67 x 10-8cm-3 gm-1 sec-2
Op maandag 08 juli 2002 01:25 schreef Piet_S het volgende:
[..]
Wench !
You can't free a fish from water.
Kun je het orgineel nog eens posten, deze url werkt namelijk nietOp maandag 08 juli 2002 10:53 schreef SaiBork het volgende:
Ok ook maar even die van mij, ook al is ie helaas niet helemaal compleet.
(het tnet.html file wilt niet helemaal werken)
Orgineel (1024x768, 102kB)
origineel?
Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black
Sorry, typo in de urlOp maandag 08 juli 2002 18:14 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Kun je het orgineel nog eens posten, deze url werkt namelijk niet

nou ja hier dan wel het orgineel
Phant0m,Op maandag 08 juli 2002 14:25 schreef Phant0m het volgende:
mooi windhoos '98
[pic1]
en me msn en icq aan:
[pic2]
origineel staat hier ergens
Welk plaatje is dat op de achtergrond van je Messenger?
Zou ik heel graag hebben...
Hoe krijg je stitch in je msn ?Op zondag 07 juli 2002 17:59 schreef Rekkie het volgende:
De mijne dan ook maar eens:
Hier het orgineel
Origineel heb je ook helemaal niet op je harddisk staan natuurlijkOp maandag 08 juli 2002 16:08 schreef Xiric het volgende:
ik ben ook lui
geen zin om orgineel op te zoeken
P R N D
moet ik dan helemaaaaaaal gaan uploaden met chello kos dan wel 5 seconden dan moet ik de url kopieren en plakken hier en dan pas op post drukken weet je hoeveel tijd dat kostOp dinsdag 09 juli 2002 00:46 schreef nose het volgende:
[..]
Origineel heb je ook helemaal niet op je harddisk staan natuurlijk
Smile !!!
Iets meer tijd dan het inkloppen van deze postOp dinsdag 09 juli 2002 06:59 schreef Xiric het volgende:
[..]
moet ik dan helemaaaaaaal gaan uploaden met chello kos dan wel 5 seconden dan moet ik de url kopieren en plakken hier en dan pas op post drukken weet je hoeveel tijd dat kost
Specs | FFXIV: Maki Kato@Alpha
Anoniem: 41268
Ja, mensen hebben de neiging hier ff snel hun desktop neer te pleuren en dan niet meer te reageren.Op maandag 08 juli 2002 22:52 schreef pSycho_Y2K het volgende:
[..]
Orgineel graag! (dit was ook al eerder gevraagd)
Ook weigeren ze heel eventjes de regeltjes te lezen...Op dinsdag 09 juli 2002 12:09 schreef X het volgende:
[..]
Ja, mensen hebben de neiging hier ff snel hun desktop neer te pleuren en dan niet meer te reageren.
Anoniem: 11457
Pardon, ik dacht dat het de bedoeling was om de originele grote te posten. OrigineelOp dinsdag 09 juli 2002 12:53 schreef eviltuinhekje het volgende:
[..]
Origineel??
En nu nog een werkende linkOp dinsdag 09 juli 2002 13:21 schreef TheGladiator het volgende:
Pardon, ik dacht dat het de bedoeling was om de originele grote te posten. Origineel
EDIT: Goedzo! Hij is mooooi!
nee die regels slaan ergens opOp dinsdag 09 juli 2002 12:47 schreef sjaakduhuuhl het volgende:
[..]
Ook weigeren ze heel eventjes de regeltjes te lezen...terwijl het er toch supergroot staat!
misschien bedoel je gewoon dit?, want daar staat in de 1e post toch wel wat wel en niet moet.
HA! Shit! Nu ben ik zelf een doos!Op dinsdag 09 juli 2002 13:40 schreef SaiBork het volgende:
nee die regels slaan ergens op(je linkt het naar een reply posten, dan gaan ze zeker wel de regeltjes lezen)
misschien bedoel je gewoon dit?, want daar staat in de 1e post toch wel wat wel en niet moet.
Bedankt, je hebt helemaal gelijk!
Anoniem: 59855

Ik zou toch zweren dat ik die foto ooit eens van http://www.celebrity-wallpaper.com geplukt had. Al leverde het zoeken wel leuke herinneringen op, ik heb het origineel niet gevonden... Wie weet wie dit is?
Dat microsoft logo heb ik er zelf ingevogeld om het naar de baas (ja ja, dit is op het werk) te verantwoorden.
Daniel
Je kan natuurlijk ook gewoon even het origineel uploaden...Op dinsdag 09 juli 2002 13:59 schreef Dynamiel het volgende:
Ik zou toch zweren dat ik die foto ooit eens van http://www.celebrity-wallpaper.com geplukt had. Al leverde het zoeken wel leuke herinneringen op, ik heb het origineel niet gevonden... Wie weet wie dit is?
Dat microsoft logo heb ik er zelf ingevogeld om het naar de baas (ja ja, dit is op het werk) te verantwoorden.
P R N D
Anoniem: 59855
Hier staat 'ie dan:Op dinsdag 09 juli 2002 16:46 schreef nose het volgende:
[..]
Je kan natuurlijk ook gewoon even het origineel uploaden...
Ietwat bewerkt origineel
ff halen bij www.msnskins.nlOp maandag 08 juli 2002 23:25 schreef shades het volgende:
[..]
Hoe krijg je stitch in je msn ?
en dan hier de directe download:Stitch
Noem je dat een duimnagel? Van een reus zeker?Op dinsdag 09 juli 2002 13:59 schreef Dynamiel het volgende:
Ik heb alleen een thumbnail beschikbaar:
[..]
Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry
Whehe bijdehandOp dinsdag 09 juli 2002 18:40 schreef Nitrox_Infinity het volgende:
[..]
Noem je dat een duimnagel? Van een reus zeker?
Een thumbnail is gewoon een verkleining van het origineel
The devil is in the details.
Sorry, maar ben nog steeds geen desktop tegengekomen die tegen een Mr Rossi @ 255Km/h in een bocht op kan.......
Blaat
Anoniem: 7379

Voor de liefhebbers:
Orgineel, hoge kwaliteit (1,37MB).
Wallpaper (418KB).
Anoniem: 35883
dus? schijnbaar zijn we hier allemaal toch niet zo tolerant als we allemaal hoopten he? ik moet iig weer flink lachen om dit forum, naakte kussende dames? OKAY! 2 kussende mannen (IN KLEDING!!) YUK!, BWECH!, BAH!, VIES!Op maandag 01 juli 2002 21:32 schreef robertos het volgende:
[..]
jamaar 99.99999% hier niet
iig is de poster z'n missie geslaagd, iedereen valt weer over z'n post.
Hey Corc, versene borc olmaz Maykil bendede yok!
Anoniem: 35883
jammer voor je, de rest van je post laat zien dat je het BENTOp maandag 01 juli 2002 21:41 schreef E-Mile het volgende:
[..]
A: Ik hou er niet van om kortzichtig genoemd te worden.
hoezo moet ie ontklede dames op z'n desktop plaatsen om hier geaccepteerd te worden? ik ben hoogstwaarschijnlijk weer eens veels te ruimdenkend maar ik zie niets aan die foto's wat echt schokkend is.en
B: Het gros van de mensen hier is heterosexueel, probeer daarom een beetje aanpassing.
Wat ben jij een ontzettend zieke gast! Mensen als jij maken nederland kapot. Je moet elkaar respecteren zoals hij of zij is! En wat is er mis met homo's? Ik kan me hier echt ontzettend kwaad over maken!Op maandag 01 juli 2002 21:41 schreef E-Mile het volgende:
[..]
A: Ik hou er niet van om kortzichtig genoemd te worden.
en
B: Het gros van de mensen hier is heterosexueel, probeer daarom een beetje aanpassing, en niemand vindt het leuk als je hier een "proud to be gay" statement gaat maken.
Kortom. chill en go with the flow.
[Afbeelding]
Hoe durven jullie hier opmerkingen over te maken! Het voldoet aan alle regels!
Anoniem: 11457
Jouw thumbnail is nauwelijks een thumbnail te noemen! Als je hem zo groot plaatst heeft het bijna geen zin!Op dinsdag 09 juli 2002 20:52 schreef DeXtOuRiuS het volgende:
zelf met de camera genomen bloemplaatje!
[afbeelding]
klik voor een grotere versie
origineel is hier te vinden!!

foutje, bedankt!Op dinsdag 09 juli 2002 22:34 schreef TheGladiator het volgende:
[..]
Jouw thumbnail is nauwelijks een thumbnail te noemen! Als je hem zo groot plaatst heeft het bijna geen zin!
Hey Corc, versene borc olmaz Maykil bendede yok!
Fünf auf der nach oben offenen Richterskala
hmm over dat regeltje heen gelezenOp maandag 08 juli 2002 21:14 schreef ThrillSeeka het volgende:
[..]
origineel?
hoppa
Ergens uit geknipt en wat creatief geplakt. Je kunt er alleen maar websites mee openen, maar toch handig. Source staat hieronder, kan waarschijnlijk veel simpeler maar ik wou graag gebruik maken van de standaard css dus vandaar...Op dinsdag 09 juli 2002 23:12 schreef Vertex het volgende:
Magma, hoe kom jij aan dat 'Go' knopje met balk op je Active Desktop, en wat doet het? Kun je er programma's mee starten, of webpagina's mee openen? Ik wil die ook hebben
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
| <html> <head> <title>AD Addressbar</title> <link rel="stylesheet" href="style.css"> <script> d=document; var bgcol = location.search.substring(1); col = bgcol? bgcol : '#243462'; d.write('<style>body { scrollbar-face-color: '+col+'; scrollbar-shadow-color: '+col+ '; scrollbar-highlight-color: '+col+'; scrollbar-3dlight-color: '+col+'; scrollbar-darkshadow-color: '+col+ '; scrollbar-track-color: '+col+'; scrollbar-arrow-color: #ffffff } </style>'); </script> <script type="text/javascript"> function openURL() { var URL=document.getElementById('adres').value; window.open('http://'+URL, '', ''); } </script> </head> <div align="center"> <form onsubmit="openURL(); return false"> <input type="text" id="adres" value="" size="45"></input> <input type="submit" value="Go"></input> </form></div> </body> </html> |
A: Ik zie helemaal geen link naar het origineel...Op woensdag 10 juli 2002 00:18 schreef Zarar het volgende:
Klokkenspel RS4
[afbeelding]
Weet alleen nog dat origineel van KaZaa heb gehaald. De echte bron weet ik dus niet.
B: Kun je em niet thumbnailen, want je server is traaaag.
Anoniem: 22718
A: Lees tekst! Ik weet dat het hoort maar ik heb hem gewoon niet.Op woensdag 10 juli 2002 00:21 schreef sjaakduhuuhl het volgende:
[..]
A: Ik zie helemaal geen link naar het origineel...
B: Kun je em niet thumbnailen, want je server is traaaag.
B: Gedaan!
Hoe kun je em dan als achtergrond hebbenA: Lees tekst! Ik weet dat het hoort maar ik heb hem gewoon niet.
Anoniem: 22718
Ik dacht origineel is link naar de betreffende website

[/domme modus]
Origineel
Trouwens niet al te beste kwaliteit hoor.
Nee, het gaat ons om het plaatjeIk dacht origineel is link naar de betreffende website
You are not special. You are not a beautiful or unique snowflake. You're the same decaying organic matter as everything else.
Jij hebt lekker opgelet, de laatste 4 postsOp woensdag 10 juli 2002 00:45 schreef WarPuppy het volgende:
Dan ik ook maar eens, achtergrond heb ik ooit van iemand hier gekregen, die het ook als achtergrond had.
[Afbeelding]
Anoniem: 35539
Deze komt uit de anime serie serial experiment lain.

Orgineel
RS4 Avant. Mijn favoriete autoOp woensdag 10 juli 2002 00:18 schreef Zarar het volgende:
Klokkenspel RS4
[afbeelding]
Origineel
De echte bron weet ik niet.
Hmmmm, vreemd. Heb je wel de style.css van AD 1.2 indezelfde dir staan als de HTML file ? Verder zou ik ook niet zo weten hoe dat zou kunnen... Wacht, volgens mij mist er nog ergens een <BODY> tag. Misschien dat je dat er tussen kan zetten ? Anders zal ik vanavond even kijken of ik misschien een andere versie heb...Op woensdag 10 juli 2002 01:00 schreef Vertex het volgende:
Magma, ik heb die Go balk van jou nu op mijn desktop staan, maar er is iets vreemds mee aan de hand, zie hier. Weet je misschien hoe ik dit kan oplossen? Ik heb al een beetje lopen rotzooien met het vergroten en verkleinen van de balk, maar daar haal ik het witte niet mee weg.
nou vooruit dan maarOp dinsdag 09 juli 2002 22:37 schreef We Are Borg het volgende:
[..]
Orgineel plz, ja, doe maar wat moeite

hier staan nog wat meer van deze supervrouw
http://home.wanadoo.nl/vhuussen/downloads/tekst.html
Smile !!!
Ik heb die html van jou eens vergeleken met de search html die standaard bij AD zit, en toen zag ik dat je de BODY tag er zo in moet zetten..
.
.
</head>
<script>d.write('<BODY BGCOLOR='+col+'>');</script>
<div align="right">
.
.
.
Link naar winamp skin plzOp woensdag 10 juli 2002 00:42 schreef RedFox het volgende:
Mijn desktoppie maar weer is:
En het orgineel
Xiric, thanks
Anoniem: 19003
ff gezocht voor je:Op woensdag 10 juli 2002 13:59 schreef We Are Borg het volgende:
[..]
Link naar winamp skin plz
Xiric, thanks
http://www.customize.org/details/7259

Origineel Rechts
Origineel Links
Jaah, dual monitor (sinds gisteren dan)

http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0702/Donuts.jpg
Achtergrond van Digitalblasphemy (???) gehaald...
Women who seek to be equal with men lack sense of reality
Anoniem: 51514
Origineel
{edit} moet ik natuurlijk niet de pics vergeten

Is dit niet een jongere zus van Kim Basinger?Op dinsdag 09 juli 2002 13:59 schreef Dynamiel het volgende:
Ik heb alleen een thumbnail beschikbaar:
Daniel
Dit topic is gesloten.