Zeer leuke wallpaperOp zondag 30 juni 2002 15:47 schreef Snuffie het volgende:
Vooruit, voor een keertje dan:
Plaatje met die enge vogel
Welke skin voor XP heb je?
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Zeer leuke wallpaperOp zondag 30 juni 2002 15:47 schreef Snuffie het volgende:
Plaatje met die enge vogel
OrgineelOp zondag 30 juni 2002 19:34 schreef MICHIEL123 het volgende:
Lekker schoonheb net een schone install d'r op staan dus de snelstart is ook nog mooi leeg
hier staat ie int groot
brak he die M$ softwareOp zondag 30 juni 2002 20:57 schreef Slarioux het volgende:
[..]
3x msn? waar is dat goed voor??
G=6.67 x 10-8cm-3 gm-1 sec-2
Anoniem: 129
Cha-NinjaB1Op zondag 30 juni 2002 20:38 schreef Anticipation_AJT het volgende:
[..]
Zeer leuke wallpaper
Welke skin voor XP heb je?
Anoniem: 57623
PLZ origineel???Op zondag 30 juni 2002 15:47 schreef Snuffie het volgende:
Distributed.net, the only reason my computer is on right now !
O?? Dan ben ik zeker blind, ik zie alleen je desktoppie met die vogelkopOp zondag 30 juni 2002 21:19 schreef Snuffie het volgende:
Jongens, op pagina 4 heb ik reeds het origineel gepost....
hey dat ziet er cool uit man, hoe heb je dat zo gekregen?Op zondag 30 juni 2002 13:57 schreef MuNKeY het volgende:
[afbeelding]
Hey Corc, versene borc olmaz Maykil bendede yok!
Lego Taj Mahal te koop --> https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2109838
2 beer or not 2 beer thats the question
hiero Sorry was het vergeten er bij te zettenOp zondag 30 juni 2002 20:41 schreef We Are Borg het volgende:
[..]
Orgineel![]()
<disjfa> honden zijn dom en die moet je gewoon opeten met kerst en een kat nemen als huisdier :)
Anoniem: 38093
THUNDERDOME TILL WE DIE !!!
Welke Winamp skin is dat?Op zaterdag 29 juni 2002 21:10 schreef nnk het volgende:
jullie kunnen allemaal niet lezen he
ik wil graag het origineel hebben van die 2 lesbies
en niet de achtergrond op volledige grote maar de achtergrond zonder iccoontjes
maarjah...
hier die van mij :
[afbeelding]
Rustacean
Even wat anders tussen door, ik heb die PHP bestandjes maar hoe pas ik ze toe? Ik ben geen programmeur ofsow maar het zal wel simpel zijn. In iedergeval bedanktOp maandag 01 juli 2002 08:58 schreef Manuzhai het volgende:
[..]
Welke Winamp skin is dat?
Naim Audio SN2 + NDX + Soup (accuton/Thiel)
Hoe krijg je die andere achtergrond in MSN?
Jij bent degene die me opfokt!
JA JIJ!!!
van winamp.com af te halen, ff kijken hoe hij heet :Op maandag 01 juli 2002 08:58 schreef Manuzhai het volgende:
[..]
Welke Winamp skin is dat?
hmm ik wil wel eens weten hoe je ooit 3x msn op wil starten?!Op maandag 01 juli 2002 01:20 schreef ThaGroov het volgende:
Reactie op vorige reacties :
3x msn omdat 150 te wenig is vinnek, heb al meer dan 400 mensjus..
Kan je die msn-achtergrond ook ff posten of mailen?
P R N D
Anoniem: 41187
Op maandag 01 juli 2002 12:14 schreef nose het volgende:
[..]
Anoniem: 51514
Geen clickable na [url=***] zettenOp maandag 01 juli 2002 13:35 schreef Phytagoras het volgende:
1 maan oude install van winXP, en ik sta verbaasd van mezelf, alles is nog schoon![]()
Origneel komt uit The Vault van Greg Martin.
Icoontjes uit een AstonShell theme, genaam My Aqua.
winXP skin is FatalE van ThemeXP, in combinatie met de Uxthemepatcher
en tot slot de winamp skin: Raj I/O Amp 2k (special edition)
The devil is in the details.
Als je dat nou direct bij je eerste post had gedaanOp zondag 30 juni 2002 21:19 schreef Snuffie het volgende:
Jongens, op pagina 4 heb ik reeds het origineel gepost....
"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George
Het is heeeel makkelijk.Op maandag 01 juli 2002 09:01 schreef Fireman het volgende:
Even wat anders tussen door, ik heb die PHP bestandjes maar hoe pas ik ze toe? Ik ben geen programmeur ofsow maar het zal wel simpel zijn. In iedergeval bedankt
Op zaterdag 29 juni 2002 03:49 schreef Manuzhai het volgende:
Ik lever geen support voor het installeren van Apache en PHP (die benodigd zijn).
Rustacean
Anoniem: 38875
The question is not what we are, nor where we are, but rather: where should we go?
Anoniem: 49227
Anoniem: 129
Weet ik veel dat jullie dat beest leuk vinden...Op maandag 01 juli 2002 13:45 schreef Marv het volgende:
[..]
Als je dat nou direct bij je eerste post had gedaan
Of die had aangepast
Anoniem: 51963
Songbird | She's a little violet in my mind Singing songs she loves to pass the time
Op zondag 30 juni 2002 13:57 schreef MuNKeY het volgende:
[afbeelding]
NiemandOp zondag 30 juni 2002 21:35 schreef DeXtOuRiuS het volgende:
[..]
hey dat ziet er cool uit man, hoe heb je dat zo gekregen?
hey als ik dat skin probeer te laden zegt ie: The skin you're trying to load doesn't seem to be a supported skin by winamp3.Op maandag 01 juli 2002 16:29 schreef Mobie het volgende:
Misschien kennen jullie hem al maar ik vind hem wel de moeite waard: Winamp Cornerskin.
[afbeelding]
Een skin voor de Winamp 3 beta zodat ie mooi in de bovenhoek van je scherm past.
Download hem hier Veel plezier ermee!
Hey Corc, versene borc olmaz Maykil bendede yok!
AxidanT<<Check't voor fijne muziek! (Als je van house houdt dan)
Anoniem: 16696
Als ik hem heel erg veel meer contrast geef zie ik bussen onder bovenleidingen dus zou ik gaan voor Arnhem.Op maandag 01 juli 2002 17:50 schreef E-Mile het volgende:
Dan ook ff de mijne:
http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/061602/emiledesktop1.jpg
Wie raadt de stad waarin ik deze foto gemaakt heb?
Anoniem: 56782
WarschauOp maandag 01 juli 2002 17:50 schreef E-Mile het volgende:
Dan ook ff de mijne: (...)
Wie raadt de stad waarin ik deze foto gemaakt heb?
Anoniem: 20789
Unzip hem in Winamp3/Skins/CornerAmpOp maandag 01 juli 2002 16:58 schreef DeXtOuRiuS het volgende:
[..]
[..]
Niemand![]()
[..]
hey als ik dat skin probeer te laden zegt ie: The skin you're trying to load doesn't seem to be a supported skin by winamp3.
maar ik heb net winamp 3 gedownload van de site die jij had gegeven... weet jij/iemand misschien waaraan het kan liggen?
Anoniem: 18881
r muis knop op burobladOp maandag 01 juli 2002 19:26 schreef mxstrAEm het volgende:
Ik volg deze draad al vanaf deel 1 geloof ik, maar ik ben er nog niet achter hoe ik de kleur van de startknop + taakbalk kan veranderen
Geen themes of styles, simple de classic stijl onder XP, dus de oude layout, maar de taakbalk is te grijs ik wil hem witten, maar hoe doe ik dit? Kan iemand mij dit uitleggen pls?
Probeer het eens via de skin switcher: linkermuisknop --> Components --> Skin Switcher. Als het goed is staat er in het linkerrijtje onder Default 'Corneramp'. (als je hem in de goede map hebt gezet) Klik hem aan en klik op 'Switch!'. Als het goed is moet hij het zo doen.hey als ik dat skin probeer te laden zegt ie: The skin you're trying to load doesn't seem to be a supported skin by winamp3.
maar ik heb net winamp 3 gedownload van de site die jij had gegeven... weet jij/iemand misschien waaraan het kan liggen?
Songbird | She's a little violet in my mind Singing songs she loves to pass the time
gewoon hierOp maandag 01 juli 2002 19:47 schreef Mobie het volgende:
edit:
[..]
Waar heb je die vandaan?? Ik heb gezocht op astonshell.com maar daar kon ik hem nergens vinden.Heb je misschien een linkje voor me?
thumbnail
deed ik toch.....ow het was niet tegen mijOp maandag 01 juli 2002 20:20 schreef ETM het volgende:
[..]
thumbnail
Prima hoor als je homo bent, maar er zijn maar weinigen die deze foto's leuk vinden om te zien dus TranceCentral heeft gelijk:Op maandag 01 juli 2002 20:46 schreef Trancentral het volgende:
[..]
Damn you're good!Op maandag 01 juli 2002 18:04 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Arnhem, uitkijkend op CS (de toren)
Anoniem: 18881
yes yes yes!!!!! ik ben ontzettend blij!Op maandag 01 juli 2002 19:41 schreef ETM het volgende:
[..]
r muis knop op buroblad
eigenschappen
vormgeving
geavanceerd
bij item selecteer je 3d objecten
kies de kleur die je hebben wilt
en dan toepassen voila
Als jullie kortzichtige mensen dan ook ff die dames en wat er voor moet doorgaan weghalen want dat vind ikOp maandag 01 juli 2002 21:05 schreef E-Mile het volgende:
[..]
Prima hoor als je homo bent, maar er zijn maar weinigen die deze foto's leuk vinden om te zien dus TranceCentral heeft gelijk:
jamaar 99.99999% hier nietOp maandag 01 juli 2002 21:30 schreef Proxy het volgende:
[..]
Als jullie kortzichtige mensen dan ook ff die dames en wat er voor moet doorgaan weghalen want dat vind ik
The question is not what we are, nor where we are, but rather: where should we go?
so?Op maandag 01 juli 2002 21:32 schreef robertos het volgende:
[..]
jamaar 99.99999% hier niet
gelukkig ben ik de 'flame' niet begonnen, dus ik ben veilig zeg maar. Tenzij men hier net zo modereerd als op Fok! misschien.Op maandag 01 juli 2002 21:37 schreef heidekneus het volgende:
* Anoniem: 49227 ziet hier een flame aankomen......just relax?
A: Ik hou er niet van om kortzichtig genoemd te worden.Op maandag 01 juli 2002 21:30 schreef Proxy het volgende:
[..]
Als jullie kortzichtige mensen dan ook ff die dames en wat er voor moet doorgaan weghalen want dat vind ik
Anoniem: 51514
[off-topic, als je voor de desktops kom, scroll dan verder]Op maandag 01 juli 2002 21:41 schreef E-Mile het volgende:
[..]
A: Ik hou er niet van om kortzichtig genoemd te worden.
en
B: Het gros van de mensen hier is heterosexueel, probeer daarom een beetje aanpassing, en niemand vindt het leuk als je hier een "proud to be gay" statement gaat maken.
Kortom. chill en go with the flow.
zou je het orgineel willen posten ? vind hem erg mooi..
Hey, ik heb ook een paar homo's in mijn vriendenkring en het absoluut niet zo dat ikOp maandag 01 juli 2002 21:50 schreef Phytagoras het volgende:
[..]
[off-topic, als je voor de desktops kom, scroll dan verder]
[..]
Ik respecteer ze net als de andere klanten, en ik ga er van uit dat zij dat ook doen, en dan vooral het feit dat ik niet homo ben.
Dusse, gewoon verder scrollen en je niet aan stellen, hij vind al die naakte dames waarschijnlijk ook niet _aantrekkelijk_
[/off-topic]
Anoniem: 30540
9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023
IDD, en ik wacht nog steeds op de perfecte desktopOp maandag 01 juli 2002 21:56 schreef Desert_Storm het volgende:
Homo discussie --> opzouten naar W&L ofzo
Zou je de winamp skin wel willen posten / mailen ?Op maandag 01 juli 2002 21:56 schreef Desert_Storm het volgende:
Homo discussie --> opzouten naar W&L ofzo
Desktoppies hiero.
Groot formaat
Voor origineel effe posten dan mail ik het
Als je m wil hebben moet je me maar ff mailenOp maandag 01 juli 2002 21:55 schreef BrEeZeR het volgende:
[..]
zou je het orgineel willen posten ? vind hem erg mooi.
"Hippopotomonstrosesquippedaliophobia" is the term used to describe the fear of long words.
Anoniem: 13874
Op maandag 01 juli 2002 20:46 schreef Trancentral het volgende:
[..]
Zal deze heterosexuele mod dan maar even duidelijk maken dat dergelijke opmerkingen niet op GoT thuishoren.Op maandag 01 juli 2002 21:05 schreef E-Mile het volgende:
[..]
Prima hoor als je homo bent, maar er zijn maar weinigen die deze foto's leuk vinden om te zien dus TranceCentral heeft gelijk:
Anoniem: 30540
Darkface, zip, 280kbOp maandag 01 juli 2002 22:01 schreef BrEeZeR het volgende:
[..]
Zou je de winamp skin wel willen posten / mailen ?
mailadres -> dennis@isgezond.nl
tnx
Nou en??? Moet je daarom die 0,00001% bannen omdat ze liever mannen zien dan vrouwen.... Het ging hier toch om desktops of niet dan???Op maandag 01 juli 2002 21:32 schreef robertos het volgende:
[..]
jamaar 99.99999% hier niet
Ik heb totaal geen problemen met homo's maar zijn die jongens op die foto wel ouder dan 18? Dat was het eerste wat ik bij die foto dacht eigenlijk..Op maandag 01 juli 2002 22:06 schreef Nelske het volgende:
[..]
[..]
Kortom, ik wil hier geen enkele discussie meer over homosexuelen of dat plaatje zien. Eenieder die toch zijn ongenoegen op een dergelijk ongenuanceerde ongefundeerde manier moet uiten, kan op maatregelen wachten.
Ik dacht dat we in 2002 leven![]()
En hier ben ik het mee eens!Op maandag 01 juli 2002 22:06 schreef Nelske het volgende:
Kortom, ik wil hier geen enkele discussie meer over homosexuelen of dat plaatje zien. Eenieder die toch zijn ongenoegen op een dergelijk ongenuanceerde ongefundeerde manier moet uiten, kan op maatregelen wachten.
Op maandag 01 juli 2002 12:14 schreef nose het volgende:
Op maandag 01 juli 2002 13:03 schreef bopitje het volgende:
[..]
wil ik ook !!!!!!
"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George
Je kunt hem ook gewoon ff downloaden van MsnskinsOp maandag 01 juli 2002 22:25 schreef Marv het volgende:
[..]
[..]
[afbeelding]
Tis maar een klein plaatje.. gewoon wat mensen deleten uit je lijst dus
Sorry voor de late reactie...
Staat ie daar ook op dan? Heb deze zelf gemaaktOp maandag 01 juli 2002 22:27 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Je kunt hem ook gewoon ff downloaden van Msnskins
Nee maar daar staan wel andere lekker dames !!Op maandag 01 juli 2002 22:28 schreef Marv het volgende:
[..]
Staat ie daar ook op dan? Heb deze zelf gemaakt![]()
he harstikke bedankt makkerOp maandag 01 juli 2002 22:08 schreef Desert_Storm het volgende:
[..]
Darkface, zip, 280kb
Uitpakken in je Skins directory en dan moet het werken! Succes
hier doet ie het ook niet, staan wel leuke achtergronde op die siteOp maandag 01 juli 2002 22:03 schreef Fireman het volgende:
Ligt www.themexp.org eruit ofzo ik krijg geen site voor. Jullie wel?
de astonshel die ik heb is gewoon die van astonshell.com en dan na de install kiezen voor aston desktop.Op maandag 01 juli 2002 19:47 schreef Mobie het volgende:
Waar heb je die vandaan?? Ik heb gezocht op astonshell.com maar daar kon ik hem nergens vinden.Heb je misschien een linkje voor me?
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq