Niet dat ze lelijk zijn , maar bij veel gemodde kasten kom dit logo telkens tegen. Is niet niet orgineler en leuker om een keer wat anders te doen ?
Ach... zeg nou zelf: best een aardig logo om te zien. Bovendien ook wel een geinige betekenis. Verder blijkt (ja ik loop achter) het ook nog eens een groep te zijn met de naam en logo....
* WFvN zit te overwegen om hetzelfde logo vanwege de eerste 2 redenen op de zijkant van z'n fiets te maken
* WFvN zit te overwegen om hetzelfde logo vanwege de eerste 2 redenen op de zijkant van z'n fiets te maken
eh, ja, ga je gang zou ik zeggen. Doel hiervan?
Verwijderd
tis gewoon een gaaf logo, maar ik denk niet hetzelf op mijn aankomende casemod te gaan doen, heb iets mooiers in gedachten
Misschien een hele domme vraag, maar wat is Biohazard eigenlijk? Ik ken dat logo wel
maar ik weet niet wat het is.
Verwijderd
Me heb het ook al een hele tijd, alleen nu opvallender door m`n nieuwe window sinds vandaag :

Naja, tis idd gaaf logo, ik heb het gekozen omdat het ook een agrssief iets is, net zoals m`n Hitman logo aan de andere kant (ik laat maar geen pics zien, de meeste kennen die wel
)

Naja, tis idd gaaf logo, ik heb het gekozen omdat het ook een agrssief iets is, net zoals m`n Hitman logo aan de andere kant (ik laat maar geen pics zien, de meeste kennen die wel
Verwijderd
ehh, simpel gezegd, gevaar voor je levenOp zaterdag 29 juni 2002 00:28 schreef psmeets het volgende:
Misschien een hele domme vraag, maar wat is Biohazard eigenlijk? Ik ken dat logo welmaar ik weet niet wat het is.
lichamelijk dan... dan heb je ook nog verschillende levels van Biohazerd, 4 in totaal, 4 is dan dat het virus(of whatever) door de lucht en alles over kan gaan naar andere mensen
Ga die jongen nou niet onzeker maken over zijn casemod die net vandaag mooi af is.Op zaterdag 29 juni 2002 00:36 schreef psmeets het volgende:
Staat het logo niet scheef?
Verwijderd
ik vind dat logo zo wel ook cool staan, zo scheefOp zaterdag 29 juni 2002 00:36 schreef psmeets het volgende:
Staat het logo niet scheef?
Verwijderd
lol, ja, dat logo staat idd scheef
klein foutje tijdens spuiten
naja, dikke schijt, en ook dikke schijt dat die bobbeltjes erin zitten... kan er weinig aan doen en ik ga ook niet zitten knippen/snijden in m`n raamrubber...
Zou ik idd ook niet doen, maar het viel met op.Op zaterdag 29 juni 2002 00:39 schreef ThaQuick het volgende:
lol, ja, dat logo staat idd scheefklein foutje tijdens spuiten
naja, dikke schijt, en ook dikke schijt dat die bobbeltjes erin zitten... kan er weinig aan doen en ik ga ook niet zitten knippen/snijden in m`n raamrubber...
Weet btw. niemand wat Biohazard inhoudt?
Verwijderd
Op zaterdag 29 juni 2002 00:45 schreef psmeets het volgende:
[..]
Zou ik idd ook niet doen, maar het viel met op.
Weet btw. niemand wat Biohazard inhoudt?
quote:
--------------------------------------------------------------------------------
Op zaterdag 29 juni 2002 00:28 schreef psmeets het volgende:
Misschien een hele domme vraag, maar wat is Biohazard eigenlijk? Ik ken dat logo wel maar ik weet niet wat het is.
--------------------------------------------------------------------------------
ehh, simpel gezegd, gevaar voor je leven
lichamelijk dan... dan heb je ook nog verschillende levels van Biohazerd, 4 in totaal, 4 is dan dat het virus(of whatever) door de lucht en alles over kan gaan naar andere mensen
Is toch net denk ik al uitgelegd. Bio = levende organismen Hazard = gevaar, Biohazard = Gevaar voor levende organismen. Lijkt met niet zo moeilijk denk ik. En het is trouwens inderdaad ook een band.
Hoe blij ben jij zegOp zaterdag 29 juni 2002 00:55 schreef psmeets het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
oeps, over de post van Aryante heen gelezen.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Sorry, Sorry, Sorry
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Verwijderd
ach ja, tis 1 uur 's nachtsOp zaterdag 29 juni 2002 01:00 schreef Go0s het volgende:
[..]
Hoe blij ben jij zeg
Ik vind dat jou keesmod er echt wel mooi uit zien
Met 1 woord Respect!
[topic=537272/1/25]
[topic=537272/1/25]
net zo blij als jij als ik ff naar je webicon kijkOp zaterdag 29 juni 2002 01:00 schreef Go0s het volgende:
[paar smilies |:(]
Hoe blij ben jij zeg
Dit gaat nergens meer over 
-> Slotje
-> Slotje
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()