900 mb cd's met Lite-on LTR16101B

Pagina: 1
Acties:
  • 42 views sinds 30-01-2008

• svanzon
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08-04 21:10
Ik hbe nu 900 mb cd gekocht kom er volgens alleen nu achter dat die niet mijn Brander werken.

Ik stop dus de cd erin en wil dus gaan branden zegt hij van niet genoeg ruimte enzo. Kijk ik dus bij de functie Medium Info in het programma Nero zie ik dat de cd maar 140 mb zijn. Dus ja nu snap ik het niet meer. ik heb trouwens Nero 5.5.

Kan ik dat oplossen met een of andere update ofzo. Of een ander programma of moet ik gewoon een nieuwe brander kopen.

Verwijderd

Nope, normaal zou Nero het als 800 mb ceedeetjes moeten zien.

Heel simpel, vink in preferences (of dat andere menu itempje) overburning aan en zet de cdlengte op 99 minuten. :P
Draait altijd mits je maar tot de 800 mb gaat.

Suc6.

• svanzon
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08-04 21:10
Ik heb nu dus even naar de instelingen gekeken maar kon niet echt iets vinden en overburn wordt hier aangeduidt als smart-burn stond al aan. En ik kan ver niks de lengte van de cd bepalen hij bestemmeld hem gewoon als 150 mb.

Nu heb ik dus even een kleinere cd gemaakt en getest en die doet het wel gewoon goed. Als ik dan ook achter op de kijk zie ik dat er ook maar een klein stukje is gebrandt.

Iemand nog andere ideën of kan iemand mij dat menuutje wat ze hierboven bedoel aanwijzen in Nero.

Verwijderd

Nero:

File-->preferences-->expert options-->enable overburn, zet max overburn tijd op 99min.

Als je gaat branden:
Onder de multisession tab kies "No multisession".
Onder de burn tab kies "Disc at once" and "Finalize CD"
Kies dan burn, nu zal hij vragen of je een overburn ok vindt.

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11:37

Exirion

Gadgetfetisjist

Search.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Dit topic is gesloten.