Lees eerst een rustig de FAQ door zou ik zeggen
Welkom bij de Dutch Power Cows,
Ik denk dat je het beste eens goed de faq van DPC kan doorspitten voor je een topic opent. Zoals je kan zien zijn er veel verschillende projecten waar je een keuze uit kan maken, er is dus geen universele koe. Als je een keuze qua project hebt gemaakt kun je alsnog een topic openen na het lezen van de faq van het desbetreffende project als je nog vragen hebt. Ik hoop dat je hier iets aan hebt.
Ik denk dat je het beste eens goed de faq van DPC kan doorspitten voor je een topic opent. Zoals je kan zien zijn er veel verschillende projecten waar je een keuze uit kan maken, er is dus geen universele koe. Als je een keuze qua project hebt gemaakt kun je alsnog een topic openen na het lezen van de faq van het desbetreffende project als je nog vragen hebt. Ik hoop dat je hier iets aan hebt.
Verwijderd
[behulpzaammode ]
je koe is je computer, en hier kan je dus een client op draaien die 'gegevens' verwerkt.
en doordat de client van RC5/OGR als icoon een koeienkop gebruikt
heet dit dus een koe. bij SETI bijv heeft de client een schoteltje
ben je al gejoined dan, en zo ja welk project en heb je bijvoorbeeld een verassing achter de hand, een heel lopend netwerk ofzo
[/ einde behulpzaammode ]
tja, ik ben de beroerste niet
je koe is je computer, en hier kan je dus een client op draaien die 'gegevens' verwerkt.
en doordat de client van RC5/OGR als icoon een koeienkop gebruikt
ben je al gejoined dan, en zo ja welk project en heb je bijvoorbeeld een verassing achter de hand, een heel lopend netwerk ofzo
[/ einde behulpzaammode ]
tja, ik ben de beroerste niet
heerlijk hier
je komt hier niks naars tegen
iedereen is even behulpzaam
wat een eensgezindheid
zou de rest van nederland een voorbeeld aan kunnen nemen
btw, wat is het voordeel (als dat er al is) als je een team joined?
je komt hier niks naars tegen
iedereen is even behulpzaam
wat een eensgezindheid
zou de rest van nederland een voorbeeld aan kunnen nemen
btw, wat is het voordeel (als dat er al is) als je een team joined?
A project is never finished.You can always think of something new. - RobV https://discord.gg/WEQG6qT
Verwijderd
voordeel
1. harder stijgen in de stats
2. je staat meteen al beter genoteerd
3. je hoeft niet bij nul te beginnen
4. subteams hebben vaak een eigen site met een eigen forum
5. het switchen tussen de projecten gaat wat makkelijker ()
6. etc.
wil niet zeggen dat je een subteam beter kunt joinen. Het kan ook een uitdaging zijn om zelf (helemaal op eigen kracht) de top te bereiken
1. harder stijgen in de stats
2. je staat meteen al beter genoteerd
3. je hoeft niet bij nul te beginnen
4. subteams hebben vaak een eigen site met een eigen forum
5. het switchen tussen de projecten gaat wat makkelijker ()
6. etc.
wil niet zeggen dat je een subteam beter kunt joinen. Het kan ook een uitdaging zijn om zelf (helemaal op eigen kracht) de top te bereiken
hm. Ik heb niet echt veel hoop dat mijn pctje dat gaat lukkenOp zaterdag 29 juni 2002 00:30 schreef joos het volgende:
wil bij deze iedereen bedanken voor de positieve reacties en tipjes:)Op vrijdag 28 juni 2002 23:38 schreef EvilOne het volgende:
wat is mn koe en waar kan ik deze downloaden.
ben vol moed hieraan begonnen
lol mischien bij de beste 100 van DPC in mijn 1tje maar de top kan ik met 2 pc's wel vergetenOp zaterdag 29 juni 2002 00:30 schreef joos het volgende:
A project is never finished.You can always think of something new. - RobV https://discord.gg/WEQG6qT
zelfs beste 100 zal je niet zomaar lukken met 1 pcOp zaterdag 29 juni 2002 00:47 schreef Leutje het volgende:
[..]
lol mischien bij de beste 100 van DPC in mijn 1tje maar de top kan ik met 2 pc's wel vergeten
Ben al 400 dagen bezig geweest om op plaats 60000 te komen oid
Live Life to the Max | Kom op konijntje doe maar huppele wiebele
ik bedoel dan ook bij de Dutch Power Cows
Pagina: 1