Ik heb net tot 3x toe op verschillende cd-rw's een tar bestand van ongeveer 250 mb gebrand met xcd-roast, omdat ik dat bestand op een andere liux bak wil hebben. Als ik dat bestand echter wil kopieren geeft de bak me na een aantal minuten een input/output error. Ik heb de cd's in verschillende cd-rom/ cd-writers geprobeerd, maar het maakt niets uit. Als ik dualboot naar windows geeft deze na een aantal minuten (ongeveer 75% van het bestand) een çyclic redundancy check...heeft iemand dit eerder meegemaakt en wat kan het probleem zijn?
waarschijnlijk sluit de cd niet goed af als het branden voltooid is oid 
kijk even naar die optie in xcd-roast.
kijk even naar die optie in xcd-roast.
Zou kunnen het fixeren van de schijf duurde in mijn ogen wat lang, maar de schijf werd maar met 4 speed beschreven en ik heb geen idee hoelang het dan hoort te duren.
Helaas kan ik nu niet nagaan of daar de fout inzit omdat ik de cd op mijn werk heb gebrand. (Ben dus daarnet op mijn fietsie hen en weer geweest om die cd nogmaals te branden)
Helaas kan ik nu niet nagaan of daar de fout inzit omdat ik de cd op mijn werk heb gebrand. (Ben dus daarnet op mijn fietsie hen en weer geweest om die cd nogmaals te branden)