[DPC] RC5 stats

Pagina: 1
Acties:

• Rene59
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 29-12-2025
Ik weet niet of het de bedoeling is dat ik dit hier vraag, of dat het überhaupt zin heeft, maar;
Mogen de RC5 stats van 27 juni misschien nog op de frontpage? Ons team heeft een megaflush gedaan van bijna 400k, dus dat zou wel leuk zijn :)
Zo niet, dan hebben we maar pech ;)

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Humm, dat moet je aan de DPC crew vragen :+, die regelen zelf de stats enzo :)

TFF->DPC

Professioneel Hyves-weigeraar

Verwijderd

volgens mij worden deze nog gepost, je bent te vroeg, :)

• KoW
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-08-2022

KoW

Parse parsed te veel

Even tussendoor, zoals je weet word MegaFlushen bij RC5 streng afgeraden. In overleg met dpc is overeengekomen geen langdurige spaaracties meer te doen. ;)
(daarmee wil ik niet zeggen dat jullie MF verkeerd is. Dit is gewoon even algemeen zodat niet iedereen gaat MF-en)

En, als je een hitparade op de FP wilt hebben zul je even in de FAQ moeten kijken, daar staan de icq nummers dacht ik.

Er staat er idd nog geen, dus het zou kunnen :)

Verwijderd

[effe oftipic ]

kow, effe over je sig, ben niet echt thuis in de afkortingen onder welke naam zit je @ SETI (of niet)

[en weer ontopic]

hoe meer megaflushen hoe sneller het is afgelopen, LOL maar je hebt gelijk, wat betreft het megaflushen, het lijkt er op dat de stats weer aardig up to date zijn, alhoewel die van de 27 ste er volgens mij al wel had moeten zijn

• Rene59
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 29-12-2025
Ow oke, dan wacht ik wel af :)

Verwijderd

is goed, en hopen dat ie wel gepost wordt, soms duurt het dagen :)

Verwijderd

Megaflushen met heel DPC is zuur voor dnet, een megaflush met een subteam boeit toch niet...

Verwijderd

26 en 28 juni zijn wel gepost en 27 juni niet, en die flush van 394K is nou ook weer niet zo'n heftige flush, voor hen misschien wel >:)

• KoW
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-08-2022

KoW

Parse parsed te veel

Op zaterdag 29 juni 2002 00:10 schreef joos het volgende:
kow, effe over je sig, ben niet echt thuis in de afkortingen onder welke naam zit je @ SETI (of niet)
SETI is idd het enigste project waar ik wel stats voor draai, maar waar ik zelf (nog) niet mee meedoe. Als ik wat meer PC's heb misschien :)

Verwijderd

Op zaterdag 29 juni 2002 10:20 schreef Neelsjan het volgende:
26 en 28 juni zijn wel gepost en 27 juni niet, en die flush van 394K is nou ook weer niet zo'n heftige flush, voor hen misschien wel >:)
hij staat er bij :) (na dit berichtje gepost)

Verwijderd

Volgens mij word het eens tijd om de naam MegaFlush bij RC5 te vervangen voor SpaarActie.
Een team wat net aan 10k op dag basis doet zou met het sparen van 30 dagen een 300k kunnen dumpen.
Dit wordt niet gezien als een MegaFlush omdat het aantal niet zo hoog is.
Een team dat 400k per 3 dagen doet en ook zou sparen komt na 30 dagen op 4M uit.
Iedereen begint dan gelijk te roepen dat er weer geMegaFlushd wordt terwijl zij niets anders gedaan hebben dan dat kleinere teampje.

Als we dus in het vervolg hebben over een SpaarActie van ?? dagen (niet langer dan 30) dan lijkt mij dat D.net hier geen probleem van kan maken en ook dat we geen herie binnen DPC hoeven te krijgen zoals met de stats van 9MRT 2002 toen mijn sub-sub teampje een dubbele verjaardags flush deet en een ander stukje van team killemall door flush problemen 1week gespaard hadden. Wij kwamen toen gelijk op de 1.068.638 WU's uit wat schijnbaar niet mocht.
Pagina: 1