Naam oud race/puzzel-spel (486-tijd)?

Pagina: 1
Acties:

• Milmoor
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 26-01 22:06

Milmoor

Footsteps and pictures.

Topicstarter
Toen ik nog een 486 had heb ik een bepaald race/puzzel spelletje veel gespeeld. Bij een crash is het verloren gegaan, en ik weet niet eens meer hoe het heet. Je moest elke keer door een abstract in de ruimte hangend parcours heen. Je kon alleen links, rechts en springen. Er waren geen bochten, geen tegenstanders, puur een parcours waar je door heen moest. Wie weet hoe dit spel heet?

Rekeningrijden is onvermijdelijk, uitstel is struisvogelpolitiek.

• sarcast
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-01 19:36
sjit ..weet wat je bedoeld. maar kan ff niet op de naam komen.

soort glijdend vliegtuigje ..en je kan wel springen en naar links en rechts. de weg raast onder je door ..en dan komen der allemaal vierkant achtige blokken op je weg ..waar je onder door, omheen en overheen moet.

"Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music."

• White Dust
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20-12-2025

White Dust

PlaneScape: Torment

Sky Roads heet het, en het is gratis en legaal te downen (ik zal 's zien of ik een linkje kan vinden ;))

/edit/
Na lang zoeken ben ik toch op de website van Bluemoon (de makers van skyroads) gekomen: http://www.bluemoon.ee om precies te zijn, en van daaruit kom je op het volgende uit: http://www.bluemoon.ee/history/skyroads...
Alstu :)

• Milmoor
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 26-01 22:06

Milmoor

Footsteps and pictures.

Topicstarter
Gaaf, bedankt...

Rekeningrijden is onvermijdelijk, uitstel is struisvogelpolitiek.

• Raimond613
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 08:32

Raimond613

Simracer

volgens mij had ik dat ook op de MSX vroeger!
dan zat je op een vliegend tapijt, je zag jezelf van achteren en dan moest je door gekleurde vierkanten heen vliegen. er zat hele stoere muziek bij (elk veld een eigen liedje) en als je klaar was met een veld kwam er een fakir die een paar noten speelde (aangegeven met kleuren) en die moest jij nadoen ofzo. deed je dat goed ging je naar het volgende veld.

ik weet ff niet meer hoe het heet maar het was een fantastisch spel!

iracing profile