Nou, ik ben al weer helemaal ingewerkt in de MT50 techniek van siemens na mijn ouwuh 35 serie.
Maar ik kan jullie wel al een tipje van de sluier luchten, het is mogelijk om games via datakabel erop te zetten. We werken er momenteel aan omdat het eigenlijk is beveleiligd.
Er zijn Siemens S45 progjes waarmee je al toegang hebt tot het flexmem, je krijgt dan alleen de games niet in het menu te staan.
Momenteel wordt er voornamelijk door de BiZZ-BoyS gewerkt aan een programma die dat wel mogelijk maakt, er zijn momenteel nog wat problemen dat de MT50 spontaan crashed, maar we hebben er hier al een paar waar games op staan

via datakabel. Want je kan gewoon op het flexmem schrijven, daarna is het mogelijk om via de WAP de localhost van de GSM aan te spreken, en zo van het flexmem de *.jad en *.jad files te halen waardoor de games er dan op staan.
We werken ook aan versie die moet zorgen dat de games er gewoon op staan zonder enige aanpassingen, want het is mogelijk.
Na dit project gaan wij verder met het verwijderen van imeilocks van diverse JAVA games.
P.S> er is net een nieuwe firmware update uit, naar firmware versie 14, het is wel de moeite waard. minder bugs, meer ontvangst, langere standbytijd, nieuwe opstartschermen enz.