Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
ik heb een mt50 maar daar staan nog geen games op.
je kan ze wel downloaden maar dat ondersteunt Ben nog niet.
weet iemand wanneer het wel beschikbaar word?

en het heeft java, wat moet ik me erbij voorstellen?

Verwijderd

dit probleem heb ik ook.

Ben gebeld, maar geen antwoord.

• The_Wireless_Guy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12:30

The_Wireless_Guy

Finally found an icon

Ik heb van de week kunnen spelen met een Nokia 7650(met ingebouwd digicam) en daar stonden ook geen games op.

Het moet voor zover ik weet in het najaar mogelijk zijn middelsm MMS games te downloaden die allemaal werken op Java. Ik geloof dat O2 daar mee gaat beginnen, ik las laatst iets over MMS en O2. Ik neem aan dat de rest dat ook gaat aanbieden.

Antenne en masten malloot

Verwijderd

Kun je deze nie met een datakabel erop pleuren?

Verwijderd

Op maandag 01 juli 2002 12:37 schreef Jaromir het volgende:
Kun je deze nie met een datakabel erop pleuren?
Zit flexmem in, kan je dus alleen via OTA erop zetten.
En aangezien Ben dit nog niet ondersteund zijn er voorlopig nog geen nieuwe games te krijgen.

Verwijderd

Damnit, hoeveel spellen kun je eigenlijk op die MT50 zetten?
Ennuh, overal moet je voor die spellen betalen, maar jah, als je ze nie kan downloaden, kent iemand een operator waar het wel mee kan, anders leen ik me pa's KPN kaartje even

• Razer
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15:30
Bij Ben zeiden ze net dat ze het binnen 3 weken geregeld hebben.

Verwijderd

Op woensdag 10 juli 2002 12:15 schreef Roy1985 het volgende:
Bij Ben zeiden ze net dat ze het binnen 3 weken geregeld hebben.
Dat zei je in het andere topic ook al ;)
Maar als het via ben over 3 weken komt dan leen ik wel even een ben kaartje van iemand om daar wat leuke games mee te downloaden. :)

Verwijderd

jah, maar we kunnen die games nog niet downloaden omdat nog geen nederlandse provider dat ondersteunt.

Tenzij BEN het nu zou gaan ondersteunen, wat zijn je bronnen, zou je die hier kunnen posten

• Razer
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15:30
Ik had met de klantenservice gebeld.

Verwijderd

Ow vet man, dat zou supertof zijn, als iemand games moet hebben, dan host ik ze wel, heb hier 250 van de nieuwste JAVA games liggen. enkele voorbeelden:

-snake 2
-tetris
-doom
-streetfighter
-breakout
-tictactoe
-prince of persia

alle toppers die er maar zijn. maybe beetje illigaal, maar ik host ze toch niet hier, en jullie hoeven er niet voor te vragen in dit topic, dat moeten jullie maar op een andere manier doen ;)

Ik verheug me al heel erg op, heb deze games nu alleen op de siemens SL45i getest, maar sommige zijn speciaal voor de mt50 gemaakt, dus da wertk dan nie :(

P.S> makkelijk gezegd eigenlijk, maar ef een vraagje, komt er nog iets bij kijken bij het hosten van GSM games, speciale webspace die met wab toegankelijk is ofwat?

Verwijderd

Edit: Een post over het hoofd gezien

• ipsec
  • Laatst online: 10-11 17:16
Ik heb vandaag ook Ben® (sorry voor de ouwe koei) gebeld, en ik kreeg ook geen antwoord: "Sorry meneer dat kan ik U niet vertellen waarschijnlijk kan het überhaupt niet met Ben Vrij voor zover ik weet" <- Leugenaar :'( :(

Iemand er al meer info over?

• mitchel
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
klote man ik wil games!!!

Verwijderd

Nou, ik ben al weer helemaal ingewerkt in de MT50 techniek van siemens na mijn ouwuh 35 serie.

Maar ik kan jullie wel al een tipje van de sluier luchten, het is mogelijk om games via datakabel erop te zetten. We werken er momenteel aan omdat het eigenlijk is beveleiligd.
Er zijn Siemens S45 progjes waarmee je al toegang hebt tot het flexmem, je krijgt dan alleen de games niet in het menu te staan.

Momenteel wordt er voornamelijk door de BiZZ-BoyS gewerkt aan een programma die dat wel mogelijk maakt, er zijn momenteel nog wat problemen dat de MT50 spontaan crashed, maar we hebben er hier al een paar waar games op staan :) via datakabel. Want je kan gewoon op het flexmem schrijven, daarna is het mogelijk om via de WAP de localhost van de GSM aan te spreken, en zo van het flexmem de *.jad en *.jad files te halen waardoor de games er dan op staan.
We werken ook aan versie die moet zorgen dat de games er gewoon op staan zonder enige aanpassingen, want het is mogelijk.
Na dit project gaan wij verder met het verwijderen van imeilocks van diverse JAVA games.

P.S> er is net een nieuwe firmware update uit, naar firmware versie 14, het is wel de moeite waard. minder bugs, meer ontvangst, langere standbytijd, nieuwe opstartschermen enz.

• Harmsen
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 05:56
Op zondag 21 juli 2002 12:39 schreef Jaromir het volgende:
Nou, ik ben al weer helemaal ingewerkt in de MT50 techniek van siemens na mijn ouwuh 35 serie.

Maar ik kan jullie wel al een tipje van de sluier luchten, het is mogelijk om games via datakabel erop te zetten. We werken er momenteel aan omdat het eigenlijk is beveleiligd.
Er zijn Siemens S45 progjes waarmee je al toegang hebt tot het flexmem, je krijgt dan alleen de games niet in het menu te staan.

Momenteel wordt er voornamelijk door de BiZZ-BoyS gewerkt aan een programma die dat wel mogelijk maakt, er zijn momenteel nog wat problemen dat de MT50 spontaan crashed, maar we hebben er hier al een paar waar games op staan :) via datakabel. Want je kan gewoon op het flexmem schrijven, daarna is het mogelijk om via de WAP de localhost van de GSM aan te spreken, en zo van het flexmem de *.jad en *.jad files te halen waardoor de games er dan op staan.
We werken ook aan versie die moet zorgen dat de games er gewoon op staan zonder enige aanpassingen, want het is mogelijk.
Na dit project gaan wij verder met het verwijderen van imeilocks van diverse JAVA games.

P.S> er is net een nieuwe firmware update uit, naar firmware versie 14, het is wel de moeite waard. minder bugs, meer ontvangst, langere standbytijd, nieuwe opstartschermen enz.
Hoe kan je de localhost aanspreken van je telefoon? Dan wordt het niet zo moeilijk om een spel te downloaden via zijn eigen host d8 ik. Dan is het spel in vrij geheugen zetten, "installeren"/downloaden via localhost en daarna de 1e versie weer verwijderen. Ik zou het wel fijn vinden om programma's zoals een simpele calculator erop te zetten zonder te wachten totdat BEN eindelijk Java ondersteunt.

What a fine day for Science! | Specs

• mitchel
  • Niet online
Op zondag 21 juli 2002 16:00 schreef Huntor het volgende:

[..]

Hoe kan je de localhost aanspreken van je telefoon? Dan wordt het niet zo moeilijk om een spel te downloaden via zijn eigen host d8 ik. Dan is het spel in vrij geheugen zetten, "installeren"/downloaden via localhost en daarna de 1e versie weer verwijderen. Ik zou het wel fijn vinden om programma's zoals een simpele calculator erop te zetten zonder te wachten totdat BEN eindelijk Java ondersteunt.
ja wat moet BEN dan ondersteunen kan je die files niet gewoon van een site afhalen? net zoals bmp files?

• Harmsen
Op zondag 21 juli 2002 21:48 schreef mitchel het volgende:

[..]

ja wat moet BEN dan ondersteunen kan je die files niet gewoon van een site afhalen? net zoals bmp files?
BEN moet het downloaden van java bestanden ondersteunen, hoe dat precies zit weet ik niet, maar zonder ondersteuning geen spellen

• Coos
  • Laatst online: 02-09 21:35

Coos

Aim High, Shoot Low

Op zondag 21 juli 2002 12:39 schreef Jaromir het volgende:
Kan iemand zeggen waar deze firmware te vinden is?

Nooit geschoten is altijd mis | System specs

Verwijderd

Op [url="http://www.blaat.nl"]www.blaat.nl[/url]

naja, hij staat ook op de siemens FTP, maar ik kan hem niet meer vinden

Check je mail, je hebt hierbij een OW gekregen.

• Dirk J
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13-11 23:06
Hmm ik heb vanmiddag ook een MT50 gekregen met Ben Vrij :P
Ik vroeg me al af hoe ik die games er op moest krijgen.. Maar mooi om te horen dat er aan zo'n datakabel-dinges gewerkt wordt, nu alleen nog ergens een datakabel kopen :P

Verwijderd

Topicstarter
naar wap.mysiemens.com gaan

is alleen nie beschikbaar met ben dus heeft weinig zijn

• mitchel
  • Niet online
wap.my-siemens is het volgens mij mar weten ze bij ben nu al wat ze gaan doen?

• mellowpimp
  • Niet online
toevallig had ik naar ben gebelt (voor wat anders) en meteen gevraagd.

Antwoord: Ben zal het wel gaan ondersteunen in de toekomst, maar dit kan nog lang duren.. dus niet over een maand ofzo maar langer.

• AtHomer
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Leuke reactie op mijn mail aan Ben:

Beste meneer (AtHomer),

Ben heeft uw e-mail ontvangen.
Ben beantwoordt graag uw vraag.

U wilt een toestel aanschaffen met Java. De spelletjes op de Siemens MT50
draaien op Java. U geeft aan dat Ben Java niet ondersteunt. Dit klopt. Of
Ben in de toekomst Java gaat ondersteunen is nog niet bekend.

U vraagt of een andere provider Java ondersteunt. Ben verwijst u hiervoor
naar:
- KPN: 0800-0507
- Vodafone: 0800-0560
- Dutchtone: 0800-0770
- O2: 0800-4444444

Ben hoopt u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Heeft u nog vragen? E-mail deze dan naar: info@ben.nl.

De groeten van Ben,

Joop Evers
Directeur Klantenservice

Ze weten er dus zelf eigenlijk helemaal niks vanaf... :{

Weet u zeker dat u de gewijzigde wijzigingen wilt wijzigen?

Verwijderd

Ik heb een m50 met een ben abo, maar ik vind het nog steeds maar vaag dat ze eerst iets moeten ondersteunen. Ik dacht dat die JAVA OTA een manier was om over the air te betalen. Maar als je zelf gewoon een webserer draait en die benadert met WAP en daar een stel midlets op knalt moet dat toch gewoon werken.

Hoe zou anders aan java dev. zijn eigen programma's kunnen testen. Misschien dat ik nu gewoon onzin zit te lullen maar dat hoor ik dat wel.

Ik wil graag aan de slag met de java wireless jdk om wat eigen programma's te schrijven. Dus ik heb weinig zin om op Ben te gaan zitten wachten.Dus als iemand meer info heeft over een werkende oplossing hou ik me zelf aanbevolen.

Weet iemand ook een online shop die al een data kabel verkoopt voor de m50 of mt50 (denk dat die wel dezelfde kabel nodig hebben)?

• Harmsen
Op woensdag 24 juli 2002 21:27 schreef Ferry het volgende:
Ik heb een m50 met een ben abo, maar ik vind het nog steeds maar vaag dat ze eerst iets moeten ondersteunen. Ik dacht dat die JAVA OTA een manier was om over the air te betalen. Maar als je zelf gewoon een webserer draait en die benadert met WAP en daar een stel midlets op knalt moet dat toch gewoon werken.

Hoe zou anders aan java dev. zijn eigen programma's kunnen testen. Misschien dat ik nu gewoon onzin zit te lullen maar dat hoor ik dat wel.

Ik wil graag aan de slag met de java wireless jdk om wat eigen programma's te schrijven. Dus ik heb weinig zin om op Ben te gaan zitten wachten.Dus als iemand meer info heeft over een werkende oplossing hou ik me zelf aanbevolen.

Weet iemand ook een online shop die al een data kabel verkoopt voor de m50 of mt50 (denk dat die wel dezelfde kabel nodig hebben)?
Gewoon een datakabel voor een siemens s/m/c 35/40/45 halen, ze zijn allemaal hetzelfde en werken ook op (zover ik weet) wel alle siemends toestellen.

Verwijderd

[quote]Op woensdag 24 juli 2002 21:35 schreef Huntor het volgende:

[..]

Gewoon een datakabel voor een siemens s/m/c 35/40/45 halen, ze zijn allemaal hetzelfde en werken ook op (zover ik weet) wel alle siemends toestellen.
[/quote

Ok dat zal ik effe doen dan.

• mitchel
  • Niet online
al iemand wat gehoord ervan?

Verwijderd

Vorige week siemens MT50 met Ben Vrij aangeschaft...geen games!
Al snel de volgende handleiding gevonden....
1. Ga naar het menu van je telefoon en kies 'Instellingen'. Ga naar het menu 'Data-uitwisseling en klik op Java-profiel. 2. Selecteer een profiel en klik op 'Opties'. Selecteer 'Instell. Wijzigen', klik 'Ja' bij de melding 'Evt. Gevolgen voor toepas. Verder? 3. Selecteer 'HTTP-parameters' en klik op 'Bewerk.' 4. Stel als afbreektijd 300 seconden in. Klik op 'opslaan' en selecteer nu 'CSD-instellingen'. 5. Voer de volgende gegevens in: Inbelnr. +31624696969 Verbindg. Type: ISDN Login-naam: html Wachtwoord: html 6. Klik op 'opslaan' en ga naar het menu 'GPRS-instellingen. Zet 'GPRS uitschak.' op 'Ja' en druk op 'opslaan'. 7. Ga terug naar het menu Java-profielen en activeer het profiel dat net aangemaakt is. 8. Wanneer je nu via WAP een Java-toepassing wil downloaden, zal de Siemens telefoon de actieve WAP-verbinding verbreken en via het ingestelde Java-profiel de applicatie downloaden (dit gebeurt dus niet via GPRS).

daarna games gedownd via wap volgens de instructies op wap.siemensjava.com
gratiz tot 24 okt. (wappen kostte me onder de euro per installatie)

en via wap.handycheats.de ...of volg instructies op www.siemensjava.com en www.handycheats.de

kweenie of het ook kan zonder het java profiel aan te passen.

Kung Fu rulez...!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 31 augustus 2002 @ 18:22:
1. Ga naar het menu van je telefoon en kies 'Instellingen'. Ga naar het menu 'Data-uitwisseling en klik op Java-profiel. 2. Selecteer een profiel en klik op 'Opties'. Selecteer 'Instell. Wijzigen', klik 'Ja' bij de melding 'Evt. Gevolgen voor toepas. Verder? 3. Selecteer 'HTTP-parameters' en klik op 'Bewerk.' 4. Stel als afbreektijd 300 seconden in. Klik op 'opslaan' en selecteer nu 'CSD-instellingen'. 5. Voer de volgende gegevens in: Inbelnr. +31624696969 Verbindg. Type: ISDN Login-naam: html Wachtwoord: html 6. Klik op 'opslaan' en ga naar het menu 'GPRS-instellingen. Zet 'GPRS uitschak.' op 'Ja' en druk op 'opslaan'. 7. Ga terug naar het menu Java-profielen en activeer het profiel dat net aangemaakt is. 8. Wanneer je nu via WAP een Java-toepassing wil downloaden, zal de Siemens telefoon de actieve WAP-verbinding verbreken en via het ingestelde Java-profiel de applicatie downloaden (dit gebeurt dus niet via GPRS).

en via wap.handycheats.de ...of volg instructies op www.siemensjava.com en www.handycheats.de

Kung Fu rulez...!
et bedankt het werkt! :)
maar ik kan alleen van de top10 kiezen en niet als ik op category klik?

Verwijderd

Klopt alleen uit de top 10 en alien invasion

• rimave
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14:47
Krijg nou wat......het werkt..!!!! Erûg bedankt voor de tip..!! :) :)

The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.

Verwijderd

altijd als ik wil gaan wappen krijg ik Fout opgetreden, wie kan me hiermee helpen ?

• Sappie
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 18-11 20:27

Sappie

De Parasitaire Capaciteit!

Beters die gratis java games... dat stack attack en flowboarding op me m50 waren maar saai.... 10 x beters zo :D

Specs | Audioscrobbler

Verwijderd

Verwijderd schreef op 01 september 2002 @ 13:35:
altijd als ik wil gaan wappen krijg ik Fout opgetreden, wie kan me hiermee helpen ?
Ik heb hetzelfde probleem, alle instellingen precies zo doorgevoerd.
Ik heb ook Ben Vrij

• ipsec
Ik heb ook Ben Vrij... ik krijg de melding dat internet-service is niet ingeschakeld... iemand die me kan helpen?

• Jake
  • Registratie: September 1999
  • Niet online
Ik denk dan je het zelfde was vergeten als ik, ff naar ben-online gaan om wap aan te zetten (is als het goed is gratis).

En wappen gaat als het goed is van je belminuten af*, anders krijg ik een rekening van ~10 keer proberen...
* ik heb dus nog een abonnement

[ Voor 0% gewijzigd door Jake op 20-09-2002 10:47 . Reden: *-sub ]

• ipsec
Nu krijg ik dat de server geen antwoord geeft...

• ipsec
Niemand?

• ipsec
skupje voor de anus voor dit topic :)

Verwijderd

Heeft iemand het nu voor mekaar om spellen op de MT50 te krijgen of via datakabel of WAP

kan iemand het mij vertellen? En een paar goede site's please

• Jake
  • Registratie: September 1999
  • Niet online
Verwijderd schreef op 24 september 2002 @ 15:53:
Heeft iemand het nu voor mekaar om spellen op de MT50 te krijgen of via datakabel of WAP

kan iemand het mij vertellen? En een paar goede site's please
Ehhh?

ZO:
Verwijderd schreef op 31 augustus 2002 @ 18:22:

Kung Fu rulez...!
ZO heb ik het gedaan en het werkte... Werk wap wel bij je? Zo nee, fix dat (eventueel met hulp van Ben).

Op deze site kan je ook Java games downen (via WAP, ik heb dit nog NIET geprobeerd):
http://www.spruce.jp/freemidlets/

edit:
Via een datakabel wil ik ook wel weten (nog niet echt gezocht e.d.).
Ik moet dat ding nog kopen, maar zal toch goedkoper zijn dan via WAP of GPRS. Zeker als ik een kloon-kabel koop, kost 7 à 10 € ofzo.

Verwijderd

Weet iemand eventueel hoe je midlets kan hosten zodat je ze via wap kan downloaden, ik wil nl. een midlet site starten voor de mensjes :D

Verwijderd

ik heb geprobeerd verbinding te maken met wap.siemensjava.com maar ik krijg geen verbinding het duurt heel lang. Hij is steeds aan het ontvangen dan weer verzenden en zo gaat het een tijdje door. Ik kan wel andere WAP sites bezoeken zoals de gewone wap site van Siemens

Verwijderd

Volgens mij ligt de site wap.siemensjava.com plat ofzo want als ik het via www.ben-online(WAP browser) probeer kom ik er ook niet op...

Verwijderd

het kan met 6510 [ d8t dat die het was ]
via bluethooth als je dat ook op je pc enz hebt

Verwijderd

Wat zijn de verdere WAP instellingen bij BEN, zou iemand die kunnen posten, en wat het BENwap wachtwoord is, en hoe je dit opnieuw kan verkrijgen als je het kwijt raakt, alvast bedankt

• Gisae
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op 11 november 2002 @ 21:15:
Wat zijn de verdere WAP instellingen bij BEN, zou iemand die kunnen posten, en wat het BENwap wachtwoord is, en hoe je dit opnieuw kan verkrijgen als je het kwijt raakt, alvast bedankt
Aanmelden voor Ben® wap op de Siemens MT50
Aanmelden voor Ben WAP kan op 2 manieren. Snel en makkelijk via www.ben-online.nl. Of direct met je nieuwe Siemens MT50 telefoon.
Stuur hiervoor een SMS met de tekst MT50 naar nummer 927. Je ontvangt dan een SMS van Ben retour met je persoonlijke gebruikersnaam en wachtwoord. Noteer deze. Ga naar het menu van je telefoon en selecteer 'Surf & Fun'. Kies vervolgens 'internet' en druk op '4. Profielen'. Ga naar '3. CSD-instellingen' en vul bij 'Login-naam' je persoonlijke gebruikersnaam in. Selecteer 'Gereed' en vul bij 'Wachtwoord:' je persoonlijke wachtwoord in. Selecteer nogmaals 'Gereed' en druk op 'Opslaan' om je instellingen te bewaren. Je kunt geen gebruik maken van Ben GPRS met Ben vrij. Schakel deze dus uit. Selecteer hiervoor '4. GPRS-data' en kies bij 'GPRS uitschak.' voor 'Edit'. Druk op 'Ja'. Selecteer 'Kies' en vervolgens 'Opslaan' om je instellingen te bewaren. Ga terug naar het menu 'Internet' van je telefoon en selecteer '1. Homepage'. Je hebt nu verbinding met Ben WAP.

Naam profiel: Ben Wap
WAP-parameters: IP-adres: 010.010.010.010 tweede IP-adres: 000.000.000.000 IP poort: 9201 Homepage: http://benwap/ Afbreektijd: 240
CSD-instelling.: Inbelnr.: +31624000927 Verbindg.type: ISDN Login-naam: Zie hierboven Wachtwoord: Zie hierboven
GPRS-data: GPRS uitschak.: Ja APN: Login-naam: Wachtwoord:

Ik dacht dat ik zo wel redelijk volledig was :)

[ Voor 0% gewijzigd door Gisae op 11-11-2002 22:11 . Reden: Stomme insert-knop ]

Why have a civilization anymore if we no longer are interested in being civilized?

Verwijderd

Alvast bedankt kerel

Verwijderd

Heeft misschien ook nog iemand de GPRS instellingen in de mt50? want WAP werkt nu, alleen via CSD, GPRS werkt nog niet :(

• Gisae
  • Niet online
Verwijderd schreef op 13 november 2002 @ 15:47:
Heeft misschien ook nog iemand de GPRS instellingen in de mt50? want WAP werkt nu, alleen via CSD, GPRS werkt nog niet :(
GPRS werkt ook niet op een prepaid MT50. En als je wel iets met GPRS hebt moet je de instellingen van de proveider hebben.

Why have a civilization anymore if we no longer are interested in being civilized?

Verwijderd

Ik heb BEN abbonemenent, maar ben de GPRS instellingen kwijt

• Gisae
  • Niet online
Verwijderd schreef op 13 november 2002 @ 15:53:
Ik heb BEN abbonemenent, maar ben de GPRS instellingen kwijt
Volgens dit bericht staan de instellingen op www.ben-online.nl ik kan zelf niet op de site komen en het opzoeken omdat ik mijn ben kaartje niet kan vinden :P

Verwijderd

joa, APN op wap-act instellen, maar werkt bij mij niet. oude instellingen werkten wel, maar weet ze nie meer :(
Pagina: 1