Ik krijg dit:

HK-ban
(heb geen mail ontvangen
)

HK-ban
(heb geen mail ontvangen
vandaar dat je een log in knopje hebt en geen log outOp vrijdag 28 juni 2002 21:41 schreef Locutus-of-Borg het volgende:
[..]
Sjonge, doh.. allang gedaan!
ik zie in je screenie nl log in staanOp vrijdag 28 juni 2002 21:41 schreef Locutus-of-Borg het volgende:
[..]
Doet iets met Cloud (MS/IBM)
Verwijderd
Staat wel een login dingetje...Op vrijdag 28 juni 2002 21:41 schreef Locutus-of-Borg het volgende:
[..]
Kan ik niet helpen, heb gewoon opnieuw ingelogd.. sjeez geloof me maar, ik bén ingelogd en kan overal in + posten, behalve HKOp vrijdag 28 juni 2002 21:42 schreef veldmuis het volgende:
[..]
vandaar dat je een log in knopje hebt en geen log out
je bent erachter enzo dat HK toch een apart iets is waarvoor je ff apart moet inloggenOp vrijdag 28 juni 2002 21:43 schreef Locutus-of-Borg het volgende:
[..]
Kan ik niet helpen, heb gewoon opnieuw ingelogd.. sjeez geloof me maar, ik bén ingelogd en kan overal in + posten, behalve HK
Op vrijdag 28 juni 2002 21:44 schreef Locutus-of-Borg het volgende:
Jongens.. ik zit al tijden op GoT heb ik weet nie hoeveel posts, kap met me als een newbie behandelen...
ik join HK al vanaf het begin op dezelfde manier en krijg nu ineens dat van die screenie
NeeOp vrijdag 28 juni 2002 21:44 schreef Jaymz het volgende:
Ben je ingelogd op het testforum
Wat enzo... je bedoelt dit:Op vrijdag 28 juni 2002 21:44 schreef BrZ het volgende:
[..]
vanaf het begin is dus sinds 23 dagen slimmerd
nieuw forum enzo
log dan inOp vrijdag 28 juni 2002 21:45 schreef Locutus-of-Borg het volgende:
[..]
Nee
[..]
dat bedoelt ie jahWat enzo... je bedoelt dit:
[topic=534738]
Op vrijdag 28 juni 2002 21:41 schreef Locutus-of-Borg het volgende:
[..]
nee joh hijs te slim om dat allemaal over het hoofd te zienOp vrijdag 28 juni 2002 21:44 schreef BrZ het volgende:
[..]
vanaf het begin is dus sinds 23 dagen slimmerd
nieuw forum enzo
Gek dat het dan niet werktOp vrijdag 28 juni 2002 21:45 schreef Locutus-of-Borg het volgende:
[..]
Nee
[..]
Eeuhrm, dus je kan wel in het bugreport forum posten?Op vrijdag 28 juni 2002 21:44 schreef Locutus-of-Borg het volgende:
Jongens.. ik zit al tijden op GoT heb ik weet nie hoeveel posts, kap met me als een newbie behandelen...
ik join HK al vanaf het begin op dezelfde manier en krijg nu ineens dat van die screenie
Zie [topic=534359/1/100]Op vrijdag 28 juni 2002 21:47 schreef Locutus-of-Borg het volgende:
Sjonge jongen...
kan iemand gewoon ff HELDER uitleggen wat er een de gang is ipv zeggen dat er een test forum komt en alleen zeggen dat nieuwe mensen misschien nog geen access kunnen krijgen en ff moeten wachten
Sorry dat ik het zeg, maar uh.Op vrijdag 28 juni 2002 21:47 schreef Locutus-of-Borg het volgende:
Sjonge jongen...
kan iemand gewoon ff HELDER uitleggen wat er een de gang is ipv zeggen dat er een test forum komt en alleen zeggen dat nieuwe mensen misschien nog geen access kunnen krijgen en ff moeten wachten
Sjonge jongen...Op vrijdag 28 juni 2002 21:47 schreef Locutus-of-Borg het volgende:
Sjonge jongen...
HIIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEER: http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/534351/1?limit=100Op vrijdag 28 juni 2002 21:47 schreef Locutus-of-Borg het volgende:
Sjonge jongen...
lees dit maar eens: [topic=534351]Op vrijdag 28 juni 2002 21:47 schreef Locutus-of-Borg het volgende:
Sjonge jongen...
Kom op zeg, je zegt zelf dat je geen newbie bent, hier al zo lang zit enzo..Op vrijdag 28 juni 2002 21:47 schreef Locutus-of-Borg het volgende:
Sjonge jongen...
Verwijderd
Dat laatste is een negative, anders had er niet inloggen gestaan heOp vrijdag 28 juni 2002 21:46 schreef Aikeleer het volgende:
[..]
Eeuhrm, dus je kan wel in het bugreport forum posten?
Kijk dat eens na, voor de zekerheid om te kijken of je wel goed bent ingelogd op React.
Verwijderd
Euhm, zie de reacties om je heen. Zo moeilijk is het toch allemaal nietOp vrijdag 28 juni 2002 21:47 schreef Locutus-of-Borg het volgende:
Sjonge jongen...
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq