Toon posts:

[MOD] Traag

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben nu bezig met mijn In-Win kast te modden. AMD logo uit te slijpen met een dremel, maar klopt dit dat dat heeeeel erg langzaam gaat? Ik bedoel ik heb nog nooit eerder met zo'n apparaat gewerkt en het gaat echt super traag.

Iemand ervaringen hiermee?

• Pino
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 04-08 09:45
Inwin kasten hebben dik staal, dus dat kan inderdaad kloppen.

"If you don't know where you are going, any road will take you there"

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 28 juni 2002 21:03 schreef THEF_Pino het volgende:
Inwin kasten hebben dik staal, dus dat kan inderdaad kloppen.
Ja, daar ben ik inmiddels ook achter, niet te genieten die bende, maar wel erg sterk, is ook wel weer een voordeel vind ik.... ;)

• Pino
Ik heb voor een tweede voeding in mijn server op een gegeven moment de slijptol maar gepakt, is toch achterkant :)

Verwijderd

Dremel op de hoogste stand en gaan :P Ik was eerst heel voorzichtig m'n window aan het dremelen :Z Duurde veel te lang. Toen maar wat sneller gegaan en het is toch heel netjes geworden.
Je kan het afwerken met die slijp steentjes op schuurstukjes/dingetjes.

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 28 juni 2002 21:10 schreef THEF_Pino het volgende:
Ik heb voor een tweede voeding in mijn server op een gegeven moment de slijptol maar gepakt, is toch achterkant :)
Tsja, daar zit inderdaad wel wat in, maar ja, ik ben zo iemand:"Netjes of helemaal niet". :D

Ach ja, ik moet nog voor een Enermax Silent fan een gat slijpen aan de achterkant van m'n kast, ik denk dat ik dat maar met een slijptol doe als het te lang duurt.....heheheh

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 28 juni 2002 21:14 schreef Fewture het volgende:
Dremel op de hoogste stand en gaan :P Ik was eerst heel voorzichtig m'n window aan het dremelen :Z Duurde veel te lang. Toen maar wat sneller gegaan en het is toch heel netjes geworden.
Je kan het afwerken met die slijp steentjes op schuurstukjes/dingetjes.
Thanks for the tip, ga ik gelijk maar eens uitproberen. M'n beschermbril weer op en gaan met die banaan. :D

• Pino
Op vrijdag 28 juni 2002 21:16 schreef camelnl het volgende:

[..]

Tsja, daar zit inderdaad wel wat in, maar ja, ik ben zo iemand:"Netjes of helemaal niet". :D

Ach ja, ik moet nog voor een Enermax Silent fan een gat slijpen aan de achterkant van m'n kast, ik denk dat ik dat maar met een slijptol doe als het te lang duurt.....heheheh
Rechte stukken gaat prima, die vijl je gewoon bij, bochten doe ik dan met dremel.

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 28 juni 2002 21:20 schreef THEF_Pino het volgende:

[..]

Rechte stukken gaat prima, die vijl je gewoon bij, bochten doe ik dan met dremel.
Thanx..... :)

Topic: close
Pagina: 1