Ecologyfund vragen

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flipjevandejam
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 17:12
Ik heb me aangemeld zoals in de FAQ beschreven staat e.d.
Maar ik vind de site van dit project maar ERG vaag.
Ten 1e veeeel te veel reclame, ok hier kan ik nog inkomen aangezien ze het land natuurlijk van sponsorgeld moeten kopen.

Is dit overigens al eens bevestigd ?, dat ze ook daarwerkelijk land KOPEN en hebben ze er ook foto's van ofzo. Het lijkt me dat mensen zich deze vraag al eens vaker hebben gesteld, anders zou de DPC hier aan mee doen (toch ?) maar, toch ik vraag het nog maar een keertje...

Verder, de hoofdvraag van dit topic is eigenlijk, hoe worden je "save land" klikjes gelogged of wat dan ook ?!?!?!
Je hoeft namelijk nergens in te loggen of wat dan ook, ja behalve bij de "email", maar dat is als je een mailadres van die site wil (:r), ik niet dus...

Volgens mij heb ik het al best wel uitgebreid bekeken, hoe het hele zaakje in mekaar zit, maar volgens mij kijk ik ergens overheen ofzo (ik heb 3x de FAQ doorgelezen :Y), so dont come with RTFM ! ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcyDarcy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 16-09 20:21
Dat van het vele reclame klopt, waarvan denk je dat al die sq. ft. oerwoud etc. betaald worden? Maarja dat zei je zelf ook al :)

De check of dat Ecologyfund wel echt doet wat ze zeggen valt hier te lezen.

Bij het opgeven laat je je registreren op je emailadres (nickname doet er niet toe, die kan je altijd veranderen). Het emailadres wordt opgeslagen in een coockie en daardoor herinnert de site jou als je iedere dag daar braaf je klikjes komt doen :+

voor nieuwsgierigen, de FAQ valt hiero te lezen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flipjevandejam
Hoe kan je dan als team opereren ?, ja door de tell-a-friend optie natuurlijk, maar die slaat toch niet ook zo'n cookie op ofzo. Ik neem aan dat die optie is om nog meer members aan te maken (dus dat die mensen allemaal opnieuw moeten registreren.. )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flipjevandejam
Ik heb trouwens net even jouw link gevolgd om ook ECHT te kijken of het project wel klopt en zij komen hier mee aan:
Afbeeldingslocatie: http://kimberlychapman.com/charitycheck/notrec.gif
Dat lijkt me nou niet echt positief, maarja even verder kijken en dan blijkt toch wel dat bij een heel aantal (stuk of 4/5) punten de site niet up-to-date is of niet functioneerd e.d.
Dit vind ik toch wel iets om goed over na te denken, kijk no body's perfect dus ook geen website. Maar als zij al met een "non recommended" beoordeling aankomen vind ik het wel twijfelachtig worden. Ik neem namelijk aan (van wat ik gelezen heb in de vluggigheid) dat die gasten wel weten waar ze het over hebben (ze hebben er immers een hele site en meerdere reviews over gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik wil mijn stukkie bos straks ook wel effe opzoeken ergens op de wereld. Het zou jammer zijn als het er nog niet stond, dan hebben we allemaal voor jan .. geklikt nou ja voord estats dan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cybermans
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-09 09:56
ik vind dat stukkie best wel positief. Ze betalen wel aan de organistaies en dat is het belangrijkste. Ze zeuren daar over de bereikbaarheid (ja die is slecht) en over de alt tekstjes. Nou dat boeit mij echt voor geen meter zolang ik geen lynx of iets vergelijkends gebruik.

Strava | Runkeeper | Endomondo (mijn leikr uploads)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcyDarcy
Op vrijdag 28 juni 2002 23:09 schreef flipjevandejam het volgende:
Hoe kan je dan als team opereren ?, ja door de tell-a-friend optie natuurlijk, maar die slaat toch niet ook zo'n cookie op ofzo. Ik neem aan dat die optie is om nog meer members aan te maken (dus dat die mensen allemaal opnieuw moeten registreren.. )
Het lijkt mij het meest logisch als alleen jouw emailadres in een cookie wordt opgeslagen. De rest (of je al wel/niet hebt geklikt, welk team je zit, hoevaak de tell a friend optie gebruikt, voor welke nieuwsbrieven aangemeldt en je score) wordt dan opgeslagen op een centrale server. Het is alleen platte tekst (ASCII) wat wordt opgeslagen. Daarmee kun je ook op andere computers (mits je inlogt onder je gebruikte emailadres) je dagelijkse klikjes doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeRoC00L
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Eigenlijk is deze test 'not recommended' door 3 redenen:
- Site is niet upto date.
- En er wordt een cookie opgeslagen (who cares?)
- pagina's laaden vrij traag

[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mobster
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07-06-2016

Mobster

Los Alcoholicos

Of het wel of niet waar is allemaal boeit me niet. DPC doet mee en staat derde en daarom klik ik mee.
[DPC]Mobster's Donations:
33,129.9 sq. ft.
0.76 acres
0.30 hectares

My Group Info
Dutch Power Cows
5,431,883.2 sq. ft.
Baat het niet, dan schaadt het niet en ik mis Droopy- ;(

Toch maar eens een andere sig bedenken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haranaka
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 08-09 09:36
Ik mis droopy ook, maar ook zonder stats klik ik vrolijk mijn dagelijkse klikjes, alleen ben ik bang dat een hoop mensen dat niet doen zonder stats ;(

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gp500
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Op vrijdag 28 juni 2002 23:19 schreef flipjevandejam het volgende:
aan (van wat ik gelezen heb in de vluggigheid) dat die gasten wel weten waar ze het over hebben (ze hebben er immers een hele site en meerdere reviews over gemaakt.
als je naar de datum kijkt dan zie je dat ze het zelf niet geod bijgewerkt hebben,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flipjevandejam
Een eenmaal gemaakte review hoef je toch ook verder niet meer bij te werken ? Kijk ok, het was/is wel een momentopname maar toch. Veel verandering is er niet gekomen (geen eigenlijk |:().

Maar ik wilde nog even terug komen op de vragen die ik had/heb, want ik heb nu een paar keer geklikt enzo maar ik word echt helemaal gek, want ik probeer er nu al een uur ofzo achter te komen HOE ZE NOU IN VREDESNAAM LOGGEN DAT IK ONDER MIJN MAILADRES KLIK !!!! Ik heb me toen gereg'd onder boerepowacowz@hotmail.com (geen spam or what-so-ever), maar ik heb NERGENS hoeven inloggen of wat dan ook.
Verder kan ik ook nergens nalezen wat nou mijn stats precies zijn enzo :( terwijl ik het daar nou juist om doe !

Ik ga me dus ook nog ECHT niet up signen voor al die spammail waarmee ik dan 500 sq ft zou besparen enzo |:( totdat ik DUIDELIJKHEID heb over deze hele gang van zaken.

Dit vind ik namelijk wel een punt waar de FAQ niet of nauwelijks op in gaat. Ik heb hem inmiddels echt al 20x doorgelezen, maar hij is er echt niet verhelderender op geworden ;(

Ook wil ik nog weten hoe ik er nou voor kan zorgen dat bijv. een vriend van mij ook onder mijn/ons mailadres gaat klikken enzo.

Waarom duurt het eigenlijk zo ******-lang voordat er weer stats zijn ?!? Is dit zoveel werk dat dit bijna nooit gebeurt ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien moet je de reacties eens lezen,
Het lijkt mij het meest logisch als alleen jouw emailadres in een cookie wordt opgeslagen. De rest (of je al wel/niet hebt geklikt, welk team je zit, hoevaak de tell a friend optie gebruikt, voor welke nieuwsbrieven aangemeldt en je score) wordt dan opgeslagen op een centrale server.
Kortom, je emailadres staat op je eigen PC, ergens in een dir van je browser (afhankelijk van soort browser). Als jij vervolgens op www.ecologyfund.com komt detecteert de browser dat hij daar al een cookie van op je PC had staan, en ziet hij dat jij blaatieblaat@nogwat.com als emailadres gebruikt, en haalt zodoende de score en team uit de database op een server van ecologyfund.

Overigens zou ik niet te veel verwachten van de stats. Teamstats zijn er wel, uitgebreid niet, individuele stats alleen ieder voor zich.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flipjevandejam
Ik zie nu ook staan dat je een "group" kan maken.
Is dit misschien de optie om een subteam te starten ?
Dat ik deze groep weer onder de DPC aanbreng ofzo ?

En zou ik misschien nog antwoord kunnen krijgen op de vragen die ik hierboven verder nog heb gesteld :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mobster

Mobster

Los Alcoholicos

Je kan wel een group maken, maar die zit dat op hetzelfde niveau als DPC. Je moet dus gewoon lid worden van DPC. Dat is het beste :P
En post eens duidelijk wat je nu wilt weten. Volgens mij zijn er een aantal van je vragen al beantwoord namelijk.

En met al dat geouwehoer vergeten we natuurlijk niet 7x te klikken
[DPC]Mobster's Donations:
33,484.9 sq. ft.
0.77 acres
0.31 hectares

My Group Info
Dutch Power Cows
5,458,980.8 sq. ft
Klikken maar :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remco
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15:39
Op dinsdag 02 juli 2002 12:46 schreef flipjevandejam het volgende:
Ik zie nu ook staan dat je een "group" kan maken.
Is dit misschien de optie om een subteam te starten ?
Dat ik deze groep weer onder de DPC aanbreng ofzo ?

En zou ik misschien nog antwoord kunnen krijgen op de vragen die ik hierboven verder nog heb gesteld :Y)
ok dan:
Maar ik wilde nog even terug komen op de vragen die ik had/heb, want ik heb nu een paar keer geklikt enzo maar ik word echt helemaal gek, want ik probeer er nu al een uur ofzo achter te komen HOE ZE NOU IN VREDESNAAM LOGGEN DAT IK ONDER MIJN MAILADRES KLIK !!!! Ik heb me toen gereg'd onder boerepowacowz@hotmail.com (geen spam or what-so-ever), maar ik heb NERGENS hoeven inloggen of wat dan ook.
Met behulp van een cookie.
Als je op de site komt, leest deze je cookie uit met hierin je gegevens.
Verder kan ik ook nergens nalezen wat nou mijn stats precies zijn enzo terwijl ik het daar nou juist om doe !
staan aan de linkerkant.
Nog even en je kan weer mooie stats bekijken vanaf dit forum.
Ik ga me dus ook nog ECHT niet up signen voor al die spammail waarmee ik dan 500 sq ft zou besparen enzo totdat ik DUIDELIJKHEID heb over deze hele gang van zaken.
Ik heb dat wel gedaan, en tot nu toe heb ik nog geen enkel emailtje ontvangen hiervan.
Duidelijkheid?
Schep dan eerst eens duidelijkheid in je vraagstelling.
Waar wil je nou duidelijkheid in ??
Ook wil ik nog weten hoe ik er nou voor kan zorgen dat bijv. een vriend van mij ook onder mijn/ons mailadres gaat klikken enzo.
Je kan per emailadres maar 1 * per dag klikken.
Maar stel je bent op vakantie, en je wilt graag dat iemand anders klikt....
Kan je of je cookie kopieren, of goed lezen op de site, en dan zie je vanzelf dat je kan inloggen....
Waarom duurt het eigenlijk zo ******-lang voordat er weer stats zijn ?!? Is dit zoveel werk dat dit bijna nooit gebeurt ?
Ja dat duurt ***** lang, en is veel werk.
En het is vrijwilligerswerk.
Dus geen commentaar a.u.b.

krijg een naar gevoel

The best thing about UDP jokes is that I don't care if you get them or not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een teken van leven....

Waarschijnlijk wordt volgende week een nieuwe ADSL verbinding opgeleverd in mijn nieuwe huis. Dan moeten er nog wel een paar systemen verhuist worden, maar daarna zouden er voorzichtig weer wat stats moeten kunnen verschijnen.

Nog even geduld....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mobster

Mobster

Los Alcoholicos

Welcom back Droopy-
Zoals je aan de standen ziet missen we je Eco-stats. Hopelijk heb je alles snel weer op orde aan kan je zelf weer gemakkelijk op internet en wij weet genieten van jouw stats :9

Tot die tijd, sit tight en allemaal: Niet vergeten te klikken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flipjevandejam
Yo Remc0, dank voor alle "antwoorden"8-), ja ik heb zelf die site ook nog van binnen en buiten bekeken en ben zo ook veel wijzer geworden. :Y)

Maar je kan dus eigenlijk niet in teamverband klikken ? Je krijgt dus allemaal losse leden ? |:( :?

Verder was het niet me bedoeling om jou op de kast te jagen ivm de stats. Maar ik vind het gewoon vreemd dat ze niet net zoals bij d.net een apart stats gedeelte hebben, dit zou het jullie ook een stuk makkelijker maken volgens mij.

Kan je eigenlijk ook nog grafisch te voorschijn krijgen hoeveel/welk stuk land je heb gesafed ? (dmv een wereldkaart ofzo, dat je kan zien hoeveel de DPC in totaal al heeft gesafed ofzo ?) (8>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flipjevandejam
Over de *onduidelijke* duidelijkheid (:? 8-)) van mijn vraagstelling, wat ik dus onduidelijk aan de FAQ vond/vind is dat er niets gezegd word over in subteams werken (wat dus niet kan (?))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flipjevandejam
Welk cookie is eigenlijk verantwoordelijk voor het bijhouden van je stats ? Dit is wel handig om te weten denk ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcyDarcy
Op woensdag 03 juli 2002 22:59 schreef flipjevandejam het volgende:
Yo Remc0, dank voor alle "antwoorden"8-), ja ik heb zelf die site ook nog van binnen en buiten bekeken en ben zo ook veel wijzer geworden. :Y)
Doh!
Lees mijn posts nog maar eens goed na

Er bestaat een edit knop Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/tweakers/images/icons/edit.gif

En de cookie heet (in mijn geval) Cookie:marcydarcy@ecologyfund.com/ (staat in de map windows/temporary internet files)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flipjevandejam
Jij natuurlijk ook bedankt MarcyDarcy (was je bijna vergeten... :|), maar ik heb echt niet de hele d.net site van binnen en buiten hoeven bekijke wilde ik begrijp hoe rc5 werkte....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mist
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13:26

Mist

Een gevaar op de weg

(...)
Kan je eigenlijk ook nog grafisch te voorschijn krijgen hoeveel/welk stuk land je heb gesafed ? (dmv een wereldkaart ofzo, dat je kan zien hoeveel de DPC in totaal al heeft gesafed ofzo ?) (8>
Helaas, zo hard gaat het nou ook weer niet :+
Er is in totaal nog maar 27 vierkante mijl bij elkaar geklikt, hoe die precies geografisch verdeeld zijn, kun je zien bij de totals
Hoe de klikjes van DPC'ers over de verschillende natuurgebieden zijn verdeeld is volgens mij niet te zien, maar de verhouding zal wel ongeveer hetzelfde zijn.

[DPC] help conquer cancer @ WCG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remco
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15:39
[KNIP]
Verder was het niet me bedoeling om jou op de kast te jagen ivm de stats. Maar ik vind het gewoon vreemd dat ze niet net zoals bij d.net een apart stats gedeelte hebben, dit zou het jullie ook een stuk makkelijker maken volgens mij.
[KNIP
Droopy- is degene die de dagelijkse stats verzorgd.
Ik gaf alleen aan dat het e.e.a. op vrijwilligers basis gebeurd.
Er zijn in het verleden al vele discussies geweest over de stats (bij andere projecten), en ik vind dat niet horen.
En sinds kort zijn er tijdelijke stats te lezen op:
http://wwwhome.cs.utwente.nl/~214500ag/semjase/ecology/stats.html
alleen zijn deze (nog) niet 24/24 beschikbaar.
Zie deze
[topic=534130/3/25]
posting.
Ik zou gewoon zeggen, klik mee het kost niks en elke cm2 is er 1.

zie sig.

The best thing about UDP jokes is that I don't care if you get them or not.

Pagina: 1