GullyTM is protected by copyright laws since 1978.
zien er gelikt uit, verder niks!
adr opleidingen en meer adr opleidingen
ah... puur uiterlijk dus
njah ze waren redelijk goedkoop @kruidvat 10 in jewel case voor 6,50. Gebruik ik ze wel als backup material voor mn playstation spellen
GullyTM is protected by copyright laws since 1978.
Verwijderd
het zou zo zijn dat Playstations beter om kunnen gaan met zwart, maar of dat waar is betwijfel ik.
Bedoel putje is putje.. :);)
voor de rest ziet het er gewoon mooi uit (uitzondering daar gelaten)
Beter leesbaar vooral voor audio e.d., iig dingen die niet in de pc worden gelezen... zoiets - minder mislukkingen - langere houdbaarheid
Het zijn overigens Carbon cd's
Verwijderd
'K dacht dat het iets met de kwaliteit te maken had!! Dat zwart dat je ziet is een beschermlaag voor je CD(minder snel last van scharen, stof,...)!! Kan zijn dat ik verkeerd ben maar ben er toch voor 75% zeker van hoor!!
Ik heb hier van die zwarte cd-rws, ik vind ze erzo 'plastic' uitzien, lijkt nogal breekbaar, zouden ze breekbaarder zijn dan de gewone
?
|>
bullshit, het is alleen een kleurtje, maakt allemaal niks uit.Op vrijdag 28 juni 2002 20:36 schreef djgero het volgende:
Beter leesbaar - minder mislukkingen - langere houdbaarheid
right..Op vrijdag 28 juni 2002 20:39 schreef sjacka het volgende:
'K dacht dat het iets met de kwaliteit te maken had!! Dat zwart dat je ziet is een beschermlaag voor je CD(minder snel last van scharen, stof,...)!! Kan zijn dat ik verkeerd ben maar ben er toch voor 75% zeker van hoor!!
Als je het mij vraagt is het de reflecerende laag hoor...en aangezien zwart minder goed licht reflecteerd dan het standaard groen of zilver..zullen ze wel minder goed leesbaar zijn in standaard cdrom spelers.Op vrijdag 28 juni 2002 20:47 schreef Azrael het volgende:
[..]
bullshit, het is alleen een kleurtje, maakt allemaal niks uit.
[..]
right..
dat klopt, ze zijn inderdaad "minder" goed leesbaar, maar kwalitatief zijn ze net zo goed als cd's met een zilveren onderkant.Op vrijdag 28 juni 2002 20:52 schreef arjanscholl het volgende:
[..]
Als je het mij vraagt is het de reflecerende laag hoor...en aangezien zwart minder goed licht reflecteerd dan het standaard groen of zilver..zullen ze wel minder goed leesbaar zijn in standaard cdrom spelers.
Het maakt over het algemeen weinig uit. Betere leesbaarheid lijkt me zeer sterk aangezien zwart voor geen meter reflecteert. Als ze echt zo goed leesbaar waren had de muziekindustrie ze allang gebruikt.
Garmin Fenix 6 Sapphire | Swim.. Bike.. Run!
Ik heb er toevallig vandaag 1 meegepikt bij mijn broer, het ziet er hetzelfde uit als die Playstation cd's.
Zeker wel grappig om eens uit te proberen.
Zeker wel grappig om eens uit te proberen.
Onderwerp de CD eens aan een paar tests met CD Speed zou ik zeggen en dan vooral die Quality Check! (Al zullen de uitslagen misschien niet zo verassend zijn, hij zal er wel foutloos uitkomen
)
Ja maar toch! Het is wel hoe de laser in dat putje reflecteerd!Op vrijdag 28 juni 2002 20:34 schreef Phytagoras het volgende:
het zou zo zijn dat Playstations beter om kunnen gaan met zwart, maar of dat waar is betwijfel ik.
Moet wel een mooi putje zijn
Speedtouch freak
Verwijderd
Waarom verkoopt die kruitvat die dingen hier nou weer niet.
en 6.50 voor een doos van 10 met jewel case is netjes
en 6.50 voor een doos van 10 met jewel case is netjes
In playstations zit een redelijk krachtige laser omdat de cd's voor de playstaion zwart zijn... Als je gewone cd's gaat afspelen in een playstation (of cdrretjes) gaat deze sneller kapot... Daarom worden playstations die men geschikt wil maken voor gekopieerde spellen omgebouwd - minder krachtige laser dr in... en hoppa, je kan dr gewone cd's en cdr's in afspelen.
Ik dacht dat die zwarte cd's dus vooral waren gemaakt voor gekopieerde spellen in originele playstations...
Ik dacht dat die zwarte cd's dus vooral waren gemaakt voor gekopieerde spellen in originele playstations...
X670 | Ryzen 7950 | 128 Gb | RTX 4090
Pagina: 1