Ik heb de hele site afgesurft en nog vind ik geen correct antwoord op de vraag; hoe krijg ik mijn liteon dvd-rom Ltd163 regio vrij. Er is firmware ik weet het alleen bij het flashen van gh5e.exe zegt hij al dat ik de nieuwse firmware heb!! En ik wil alleen maar mijn illegale regio 1 dvdtjes afspelen. Helaas ben ik een nitwit wat compuŽs betreft
dus ik snap het allemaal niet meer. Wie oh wie wil mij met dit inmense probleem helpen. Ik ben radeloos..
daar zeg je het zelf al, dat mag hier niet vertelt worden hoe je zo'n ding regiovrij maakt, zo'n overdreven topictitel hoeft ook niet hoorOp vrijdag 28 juni 2002 20:20 schreef k-ran het volgende:
Ik heb de hele site afgesurft en nog vind ik geen correct antwoord op de vraag; hoe krijg ik mijn liteon dvd-rom Ltd163 regio vrij. Er is firmware ik weet het alleen bij het flashen van gh5e.exe zegt hij al dat ik de nieuwse firmware heb!! En ik wil alleen maar mijn illegale regio 1 dvdtjes afspelen. Helaas ben ik een nitwit wat compuŽs betreftdus ik snap het allemaal niet meer. Wie oh wie wil mij met dit inmense probleem helpen. Ik ben radeloos..
Titel een beetje aangepast..
Overigens is het regio-vrij maken niet verboden hoor..
Overigens is het regio-vrij maken niet verboden hoor..
Verwijderd
Ga naar deze http://perso.club-internet.fr/farzeno/firmware/
site. Klik DVD en zoek voor Liteon. Download het RPC1 programmaatje R1211zip. en volg de instructies in de readme. Download het programma "Driveinfo" hiermee kan je zien of je DVD inderdaad RPC 1 is. Suck6
site. Klik DVD en zoek voor Liteon. Download het RPC1 programmaatje R1211zip. en volg de instructies in de readme. Download het programma "Driveinfo" hiermee kan je zien of je DVD inderdaad RPC 1 is. Suck6
[slightly offtopic]
weet iemand of dat proggie ook werkt voor de LTD163D?
bij mijn LTD163 werkte het wel, maar in mijn andere systeem zit een LTD13D (zelfde drive, andere kleur)
bij mijn LTD163 werkte het wel, maar in mijn andere systeem zit een LTD13D (zelfde drive, andere kleur)
Verwijderd
Als je niet zo lui was geweest en even naar die site was gesurfd die ik opgegeven heb, dan had je gezien dat het ook voor de LTD163D werkt.:(Op zaterdag 29 juni 2002 11:10 schreef Terw_Dan het volgende:
[slightly offtopic]
Pagina: 1