Mijn ****** broer moet zo nodig een meeltje openen op mijn PC, en lap, ik zit met een virus 
Ik merk het pas de volgende dag als ik niet meer kan CS spelen van de lag, en ik na een tijdje merk dat mijn virusscanner uit de systray is
Dat @%^$#"!è virus heeft gewoon mijn anti-virus geloopt!
Na een reinsatll, en een scan kan ik al de beschadigde bestanden verwijderen, zonder (dacht ik) blijvenden schaade
Maar!
De volgende dag probeer ik kazaa lite op te starten, maar hij blijft connecten..., netwerk plat
Ach ja, ik probeer het later wel nog eens... Maar het blijft niet werken! The all seeing eye (een programma zoals gamespy) werkt ook niet!
Dus ik denk, het zal aan mijn Alcatel Speedtouch Pro liggen!
Dus ik probeer te teleneten met de modem:
Help plz!
Ik merk het pas de volgende dag als ik niet meer kan CS spelen van de lag, en ik na een tijdje merk dat mijn virusscanner uit de systray is
Dat @%^$#"!è virus heeft gewoon mijn anti-virus geloopt!
Na een reinsatll, en een scan kan ik al de beschadigde bestanden verwijderen, zonder (dacht ik) blijvenden schaade
Maar!
De volgende dag probeer ik kazaa lite op te starten, maar hij blijft connecten..., netwerk plat
Dus ik denk, het zal aan mijn Alcatel Speedtouch Pro liggen!
Dus ik probeer te teleneten met de modem:
Het lijkt erop dat al mijn poorten buiten HTTP, FTP en mail uitgeschakeld zijnConnecting To 10.0.0.138...Could not open connection to the host, on port 23.
No connection could be made because the target machine actively refused it.
Help plz!
edit:
Ook HotTopic werkt niet meer, merk ik nu pas
Ook HotTopic werkt niet meer, merk ik nu pas
The opinions stated in the above post are purely those of the author,
and do not represent intelligent life of any form.