Toon posts:

[Mandrake 8.2] Wil niet installeren

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een Pentium 4 1,5 Gig, 256 RAM Windows XP en twee ISO's van Mandrake 8.2, het probleem is: ALs ik een boot-flop maak, erin stop, en boot dan krijg ik netjes het installatie-schermpje maar dan: CD-Rom-spelers worden herkent maar de Mandrake CD('s) niet! Wie kan mij helpen?
Ik heb al op Google gezogf en de install-files in de ISO doorgelezen... Oh ja, ik heb de ISOotjes uitgepakt en toen op CD gezet. Maakt dat uit :? A n00b's gotta sk what a n00b's gotta ask!

• GeeMoney
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 23:00
Op vrijdag 28 juni 2002 20:13 schreef POOPA-SCOOPA het volgende:
Ik heb een Pentium 4 1,5 Gig, 256 RAM Windows XP en twee ISO's van Mandrake 8.2, het probleem is: ALs ik een boot-flop maak, erin stop, en boot dan krijg ik netjes het installatie-schermpje maar dan: CD-Rom-spelers worden herkent maar de Mandrake CD('s) niet! Wie kan mij helpen?
Ik heb al op Google gezogf en de install-files in de ISO doorgelezen... Oh ja, ik heb de ISOotjes uitgepakt en toen op CD gezet. Maakt dat uit :? A n00b's gotta sk what a n00b's gotta ask!
je moet de Iso files gewoon downloaden tegen je brandprogramma zeggen dat je een Image wilt branden, kies de Iso file en druk op Branden :)
Je hebt de namen van de cd's verkeerd, ik weet niet ook niet wat die moeten worden dus download gewoon de Iso's das makkelijker.
Overigens zal er in de readme files wle staan hoe de cd's moeten heten, zou als ik jou was of nog een keer lezen of iso's downen.
Suc6

Verwijderd

ik rename *.ISO altijd naar *.NRG bestand(=NERO) Dan op dat bestand klikken, start NERO vanzelf op, heb je meteen een bootable cd

:)

Verwijderd

Topicstarter
OK bedankt he! Ga het meteen proberen!

• GeeMoney
Op vrijdag 28 juni 2002 20:59 schreef Oracle het volgende:
ik rename *.ISO altijd naar *.NRG bestand(=NERO) Dan op dat bestand klikken, start NERO vanzelf op, heb je meteen een bootable cd

:)
nieuwste nero ondersteund ook .iso bestanden, renamen hoeft dus niet meer :)

Verwijderd

Op vrijdag 28 juni 2002 21:13 schreef The_Dart het volgende:

[..]

nieuwste nero ondersteund ook .iso bestanden, renamen hoeft dus niet meer :)
tsja kweet het, ik blijf het doen :P

Verwijderd

Topicstarter
Ja ! ! ! Het werkt dit is vanuit Mandrake (Mozilla browser :))
Nog bedankt he! Gheghe dit is echt flex!:9~

• GeeMoney
Op vrijdag 28 juni 2002 23:15 schreef POOPA-SCOOPA het volgende:
Ja ! ! ! Het werkt dit is vanuit Mandrake (Mozilla browser :))
Nog bedankt he! Gheghe dit is echt flex!:9~
geen dank en veel plezier met je Mandrake Install :)
(tip lees veel howto's en readme's dan zal je veel voor mekaar krijgen :) )
Pagina: 1