SBLive probleem (geluid weg)

Pagina: 1
Acties:

• ShadowrunR
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 31-07 22:59
Hello

Vandaag, toen ik de plug van m'n versterker uit de front-uitgang van m'n geluidksaart (SBLIve!) haalde, en de plug van m'n pc speakertjes erin had'k plots geen geluid meer.
Als 'k m'n versterker of m'n pc speakers helemaal opendraai hoor ik tussen de ruis nog wel geluid, maar meer dus nieks.

Ik heb alles nagekeken: de instellingen van het geluid, nieuwe drivers geïnstalleerd (je weet maar nooit ;) ), maar het helpt geen zak.

kan het zijn dat ik één of andere interne voorversterking (weet ik veel) opgeblazen heb, want 'k heb m'n stereo tamelijk luid gezet...

Iemand die dit al eens eerder meegemaakt heeft?

Verwijderd

nou ik heb niet echt hetzelfde maar ik heb dus dat me box uitgang voor rechts achter het maar zachies doet en de rest hard ook al gechecked met de software e.d maar ook nix gewoon r.a. is zachter??

had jij dat ook of is die van mij ook echt dood?

• ShadowrunR
Hmm neen niet echt.
van mij werkte hij perfect totdat ik die plug verwisseld heb (denk toch dat het dat is), sindsdien nix meer duzz.

• DeoDupke
  • Laatst online: 26-03-2024
dit had ik dus ook!!!

ik snapte er niks van.. drivers opnieuw geinstalld ghost erover van toen hij het nog wel deed..
toen nog niks.

Kaartje eruit gehaald.. stof een beetje afgeblazen erin gedaan en toen deed hij het weer.. dus.. misschien dat je dat nog kan proberen

No worries m8

• ShadowrunR
Op vrijdag 28 juni 2002 19:55 schreef DeoDupke:
Kaartje eruit gehaald.. stof een beetje afgeblazen erin gedaan en toen deed hij het weer.. dus.. misschien dat je dat nog kan proberen
Okay zal'k seffest eens proberen

• ShadowrunR
'k heb hem d'r dus eens uitgehaald en dat bleek al genoeg te zijn want ie marcheert weer. Thanx DeoDupke.

Wel strange zo plots, anyway hij werkt weer!

• chim0
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 09-08 18:28
ik had vandaag precies hetzelfde, moest ook kaartje er eerst uithalen voordat ie het weer deed..

denk dat ik voortaan eerst alles uit moet zetten voordat ik met kabels ga kloten..

• DeoDupke
  • Laatst online: 26-03-2024
Strange dat er al 3 mensen zijn met SB live waarbij het ineens niet meer deed!!!

No worries m8

• Eguan
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07-11-2024

Eguan

Be Creative !

Ik heb het ook al eens gehad met twee netwerkkaarten. Er uit gehaald, er weer ingezet en alles deed het weer.

Opzich kan ik wel begrijpen dat sommige mensen computers en alles wat daarbij hoort niet snappen :)

Sommige dingen moet je geloven om ze te kunnen zien. http://www.becreative.nu/

• ShadowrunR
Op zaterdag 29 juni 2002 17:17 schreef Eguan het volgende:
Ik heb het ook al eens gehad met twee netwerkkaarten. Er uit gehaald, er weer ingezet en alles deed het weer.
Toch wel raar dat iets 2 jaar zonder problemen werkt, en er dan meestopt. Terwijl uithalen en terugplaatsen de zaak kan oplossen... :?
Opzich kan ik wel begrijpen dat sommige mensen computers en alles wat daarbij hoort niet snappen :)
Inderdaad! :) Computers logisch? komaan! :+

Verwijderd

Het is bij de soundblaster ook altijd handig om je MIDI te dempen en misschien zelfs alles behalve Golf/Directsurround
en afspeelregeling te dempen. Maar vooral het aan-laten-staan van je MIDI kan grote ruis veroorzaken.

Of hij is idd smerig.
Pagina: 1