Domotica: Fibaro HC2 met diverse modules in het hele huis, Nest Hello & Cam IQ | 3D: Voron Switchwire
Ja das beetje lelijke gewordenOp vrijdag 28 juni 2002 19:21 schreef Stealth2000 het volgende:
Netjes maar dat raamrubber is er niet echt geschikt ervoor ofwel, de rondingen zijn te klein voor het rubber.
KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! of kijk hier op YouTube.
Naja, het is zon draadloos geval, alleen na een kwartier was die accu al leeg, dus heb ik hem ff profosorisch (schrijf je dat zo?) op een 2x2 amps voeding aangesloten.Op vrijdag 28 juni 2002 19:28 schreef Cornholio2001 het volgende:
is dat een gemodde dremel?
Domotica: Fibaro HC2 met diverse modules in het hele huis, Nest Hello & Cam IQ | 3D: Voron Switchwire
goed idee trouwens dat raamrubber van otoos.
moet ik ook maares gaan doen.
dat raam heb je dus aan de achterkant vast gemaakt met moeren ofzo?
hoe heb je die dan aan de zijkant vastgemaakt?
zou het misschien idee zijn om een aantal 3hoekies uit dat rubber te knippen?
weenie of het wat is, en of het er ook uit ziet, maar toch
Battle.net Spud#2543
Is inderdaad mischien een goed idee, want die bobbels zijn erg jammer.Op vrijdag 28 juni 2002 19:32 schreef TepelStreeltje het volgende:
zou het misschien idee zijn om een aantal 3hoekies uit dat rubber te knippen?
weenie of het wat is, en of het er ook uit ziet, maar toch
Verwijderd
Verwijderd
Ik baal nu godschruwlijk want wat blijkt ? mijn ramapie past dus niet
Zoals je ziet op deze best goed gelukte webcam-pic zie je een randje in het frame van m`n kast... en doe houd alles dus tegen
Hmm, ik haal straks even de kast open en kijk of er een mogelijkheid is dit randje even weg te halen...
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 16:28
Verwijderd
Verwijderd
nice mod voor de rest
kheb ook zo'n raampje, alleen is die van mij in het midden gemaakt
Verwijderd
Veiligheid voor alles is mijn motto
Zo zie je maar weer dat vervelende dingen soms toch een goede afloop hebben.Op vrijdag 28 juni 2002 20:28 schreef ThaQuick het volgende:
Ik ga straks naar Dustman toe dat randje wegdremelen... jullie ook blij want dan kunnen weer MOOIE pics van een hele goede digicam worden gemaakt....![]()
draag altijd een veiligheids bril bij dremel werk!!!
Verwijderd
AGREED!Op vrijdag 28 juni 2002 21:12 schreef epsilon het volgende:
FOUT FOUT FOUT!!!
draag altijd een veiligheids bril bij dremel werk!!!
dat probleem heb ik ookOp vrijdag 28 juni 2002 19:43 schreef ThaQuick het volgende:
Jah... daar ben ik dan, ff gegeten enzow... ik weet dta het rubber iets te dik en te stug is.. naja, erg veel merk je er niet van, ik vind het niet storend maargoed, beter konden we niet krijgen
Ik baal nu godschruwlijk want wat blijkt ? mijn ramapie past dus niethet komt hierdoor :
[afbeelding]
Zoals je ziet op deze best goed gelukte webcam-pic zie je een randje in het frame van m`n kast... en doe houd alles dus tegen
Hmm, ik haal straks even de kast open en kijk of er een mogelijkheid is dit randje even weg te halen...
verder ONTZETTEND lelijke window
Verwijderd
umm soz vind ik ook sorry.Op vrijdag 28 juni 2002 21:23 schreef Catch22 het volgende:
[..]
dat probleem heb ik ook
verder ONTZETTEND lelijke windowsorry daarvoor
en doe voortaan een veiligheidsbril op als je aan het dremelen bent!
zonde om je ogen te verneuken door een verdwaalde metaalsplinter
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
9x Jinko 420Wp = 3780wp - Zuid 35 | Kia EV3 GT-BusinessLine 83kWh
Op zaterdag 29 juni 2002 00:15 schreef InterCC het volgende:
Ligt het aan mij of ga jij gewoon heel graag (met je kast) op de foto?
The space between is where you'll find me hiding, waiting for you
Verwijderd
Ik kijk wel ff, ik heb geen zin het raamrubber te verneuken als ik erin zit te knippen, bij 1 verdikking heb ik al 1 keer ingesneden maar helpt weinig.... ik zie wel... komt wel goed...
Hieronder had ik iets leuks kunnen neerzetten... Maar waarom mensen hiermee vervelen....
Verwijderd
Das m`n horloge met klittebandsluiting (damn wat klinkt dat domOp zaterdag 29 juni 2002 01:06 schreef Lomu het volgende:
Hoezo heb je een polsbandje om op de eerste foto, of zie ik dat verkeerd
Verwijderd
nee da's het bacardi-logoOp zaterdag 29 juni 2002 01:03 schreef O.D.Smolik het volgende:
OMG zie ik daar boven aan een BrEeZaH logo?
[afbeelding]
die maken meer dan enkel breezer ya know
[ontopic]mooi gedaan, vind het persoonlijk wel beetje overstickered vooraan maar iedereen heeft zo z'n smaak
die CCFL geeft een
keep up the good work
sleep: a completely inadequate substitute for caffeine
Verwijderd
beetje zwartspuiten, raampje erin.. yeah!...