Ik wil een beetje stoeien met c# en ben op zoek naar een IDE. Gewoonlijk programmeer ik java, en heb een zeer geavanceerde IDE tot mijn beschikking, met oa syntax checking, code completion en allerlei refactoring opties. Welke IDE kan ik voor c# hier het beste voor gebruiken? Ik heb wel eens gewerkt met Antechinus, maar dat is al weer een tijd geleden. Ik zie dat deze nu code completion heeft (kan je eigelijk niet meer zonder werken), maar zijn er nog andere goeie IDE`s? (Ik neem aan dat Visual Studio ook zeer uitgebreid is).
Verwijderd
Je zou eens kunnen kijken naar SharpDevelop lang niet zo geavanceerd dan je gewend bent waarschijnlijk, maar toch een hele goede editor IMHO
Speciaal voor de Ant fans: NAnt - a .NET build tool
Het wordt volgens mij al erg veel gebruikt. De Class Libraries van Mono worden er bijvoorbeeld mee gecompileerd
.
Het wordt volgens mij al erg veel gebruikt. De Class Libraries van Mono worden er bijvoorbeeld mee gecompileerd
Blog, Stratego/XT: Program Transformation, SDF: Syntax Definition, Nix: Software Deployment
Verwijderd
Waarom gebruik je niet gewoon Visual Studio.Net?
Meer heeft een mens toch niet nodig
Of moet het persé gratis zijn? Ik denk dat je daarvoor nog wel ff moet wachten, want zolang is C# natuurlijk nog niet beschikbaar...
Meer heeft een mens toch niet nodig
Of moet het persé gratis zijn? Ik denk dat je daarvoor nog wel ff moet wachten, want zolang is C# natuurlijk nog niet beschikbaar...
Die slogan zou ik toch liever hierbij of hierbij gebruikenKoenM: Meer heeft een mens toch niet nodig![]()
Blog, Stratego/XT: Program Transformation, SDF: Syntax Definition, Nix: Software Deployment
Ik wil best visual studio gebruiken, maar dan moet ik hem wel ergens kunnen downenOp vrijdag 28 juni 2002 19:51 schreef KoenM het volgende:
Waarom gebruik je niet gewoon Visual Studio.Net?
Meer heeft een mens toch niet nodig![]()
![]()
Verwijderd
GrapjasOp vrijdag 28 juni 2002 20:54 schreef Alarmnummer het volgende:
Of is ie ook gratis?
Je kan een trial versie bestellen en je zou er ook een van de site kunnen ophalen. Helaas kon ik door de bomen het bos niet meer vinden.Op zaterdag 29 juni 2002 09:45 schreef Zef het volgende:
[..]
Grapjas
Verwijderd
Er is een C# plugin voor Eclipse, misschien is dat wat. Maar persoonlijk zou ik gewoon voor SharpDevelop gaanOp zaterdag 29 juni 2002 10:10 schreef Alarmnummer het volgende:
[..]
Je kan een trial versie bestellen en je zou er ook een van de site kunnen ophalen. Helaas kon ik door de bomen het bos niet meer vinden.
Verwijderd
Jij bent toch student? Dan krijg je hem voor een appel een een ei.Op vrijdag 28 juni 2002 20:54 schreef Alarmnummer het volgende:
[..]
Ik wil best visual studio gebruiken, maar dan moet ik hem wel ergens kunnen downenOf is ie ook gratis?
Hij staat volgens mij nog niet op Surfspot...Otis: Jij bent toch student? Dan krijg je hem voor een appel een een ei.
Ik heb hem niet tussen onze surflicentie gedeelte gezien van het RC van de RuG. Dus ik weet niet of ik hem via een surf licentie kan krijgen. Ze lopen bij ons meestal behoorlijk achter op het gebied van aangeboden programmeer software.Op zaterdag 29 juni 2002 10:25 schreef Otis het volgende:
[..]
Jij bent toch student? Dan krijg je hem voor een appel een een ei.
Verwijderd
Mischien heb je hier: http://www.microsoft.com/uk/technet/preview/evaluation.asp iets aan. Mischien kan je ook rechtstreeks bij MS NL bestellen.Op vrijdag 28 juni 2002 20:54 schreef Alarmnummer het volgende:
Ik wil best visual studio gebruiken, maar dan moet ik hem wel ergens kunnen downenOf is ie ook gratis?
Waarschijnlijk zal je het bij de RuG ook wel ergens een trial kunnen vinden. Bij de UU struikel je er in ieder geval zowat over
Moet je maar niet het ST 'Microsoft' lab betredenKoenM: Bij de UU struikel je er in ieder geval zowat over.
Pagina: 1