Toon posts:

ECCp en Audigy Remote

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
als ik via RemoteCenter ECCp open dan begint ie telkens opnieuw met 0 packets sent en er komt ook helemaal niets bij bij de berekeningen, als ik ECCp echter open via Windows Start-menu werkt ie perfect :?
heeft er iemand een ideetje wat het probleem is?
ik gebruik telkens dezelfde snelkoppeling dus dat zou toch geen verschil mogen geven hè?

(W98, PIII 500, 128MB RAM)

Verwijderd

Topicstarter
anybody?

• ColdFusion
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16-03 12:02
Geen flauw idee...

_______________-=Team ColdFusion=-_______________
#2 DPAD - #2 OGR27 - #2 F@H - #3 R@H - #5 RC5 - #6 SoB - #10 WCG
||| #1 ECCp109 - #1 ECC2-109 - #1 OGR24 - #1 D2OL P1|||

Verwijderd

RemoteCenter?? Wasda?
Op maandag 01 juli 2002 16:19 schreef ColdFusion het volgende:
Geen flauw idee...
:Z

• Haranaka
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10-05 19:25
Als ik zoek op google naar RemoteCenter dan krijg ik een zooi hits die te maken hebben met een soundblaster :?

...

• ColdFusion
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16-03 12:02
Ja klopt toch. Dat zegt de topicstarter ook. Audigy is een SoundBlaster geluidskaart. Daar zal wel iets van software meekomen dat Remotecenter heet.

Ik weet er alleen geen oplossing voor, ken die software van SB ook verder niet.

_______________-=Team ColdFusion=-_______________
#2 DPAD - #2 OGR27 - #2 F@H - #3 R@H - #5 RC5 - #6 SoB - #10 WCG
||| #1 ECCp109 - #1 ECC2-109 - #1 OGR24 - #1 D2OL P1|||

• m-m
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

m-m

ah
die software houdt denk ik geen rekening met de werkdirectory van je ECCp client.
Als je een snelkoppeling naar je eccpprog maakt op je desktop ofzo, daar wordt automatisch werkdir bij ingesteld en als je die snelkoppeling nou es instelt bij je remote center. Dan zou het moeten werken.

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 01 juli 2002 18:34 schreef m-m het volgende:
ah
die software houdt denk ik geen rekening met de werkdirectory van je ECCp client.
Als je een snelkoppeling naar je eccpprog maakt op je desktop ofzo, daar wordt automatisch werkdir bij ingesteld en als je die snelkoppeling nou es instelt bij je remote center. Dan zou het moeten werken.
thanks m-m nu werkt het inderdaad :)

oh en voor de niet-geïnformeerden hier: RemoteCenter is het progje waarmee je via de afstandsbediening van je Soundblaster Live/Audigy je pc kan bedienen :)
Pagina: 1