Ik wil wat arctic alumina tussen mijn volcano 6 en tb 750 (socket A) smeren. Op de sait van arctic silver staat dat er geen ander materiaal mag zitten tussen de core en de heatsink. aan de onderkant van de koeler zit een koperen cirkel met daarop een zwart rechthoekje (voor warmtegeleiding veronderstel ik maar ik ben het niet zeker). moet ik dat zwart nu weg doen? wat me ook al is opgevallen is dat op de foto's op de TT-sait dat zwart rechthoekje niet te zien is.
Verwijderd
Klopt gewoon de zooi die eronder zit weghalen met wasbenzine ofzo en dan die Artic Alumina er tussen smeren. Als je da zwarte spul laat zitten zal het er niet beter op worden.
Nog een vraagje : om de CPU en heatsink schoon te maken, staat er bij AS dat je aceton kan gebruiken. is dit gewone aceton die gebruikt wordt om nagellak te verwijderen of moet dat zuivere aceton zijn?
Verwijderd
nagellak remover is goed genoeg. is erg vluchtig dus is na 1 minuut niks meer van over.Op vrijdag 28 juni 2002 22:20 schreef Don_Heraldo het volgende:
Nog een vraagje : om de CPU en heatsink schoon te maken, staat er bij AS dat je aceton kan gebruiken. is dit gewone aceton die gebruikt wordt om nagellak te verwijderen of moet dat zuivere aceton zijn?
suc6 ermee