Toon posts:

Hoe aan te pakken!!!!!

Pagina: 1
Acties:
  • 30 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb nieuwe spullen gekocht om in mijn computer te gaan zetten. Maar hoe kan ik het het beste aan pakken :?
Gewoon de oude dingen vervangen voor de nieuwe of moet ik het anders gaan aanpakken.

Het gaat om deze nieuwe dingen die er in gezet moeten worden:

Epox 8kta3l moederbord
Amd Duron 1,2 Ghz
Coolermaster cooler
350 watt voeding
256 Sdram Dimm
A open geforce2 mx 400 64 Mb

Alvast bedankt

• MariG
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-07 13:40
eerst alles eruit
dan alles testen voordat het in de kast zit zodat je zeker weetdat alles goed werkt
dan mobo en voeding in bouwen
daarna alles op het mobo prikken
hd's enz erin
en gaan met die banaan :D

<edit> dit is trouwens wel basis kennis en dit had je wel ook na kunnen gaan </edit>

• MADG0BLIN
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-08 16:42
Hoe wou je het anders doen?

• _mARCO_
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-08 15:17

_mARCO_

Hier staat niks

Gewoon ombouwen lijkt me...

Vaak is het wel verstandig om bij zo'n uitgebreide upgrade opnieuw Windows te installeren.

sigloos

Verwijderd

Op vrijdag 28 juni 2002 18:29 schreef MysteryTweaker het volgende:
eerst alles eruit
dan alles testen voordat het in de kast zit zodat je zeker weetdat alles goed werkt
dan mobo en voeding in bouwen
daarna alles op het mobo prikken
hd's enz erin
en gaan met die banaan :D

<edit> dit is trouwens wel basis kennis en dit had je wel ook na kunnen gaan </edit>
Wel voordat je het moederboard er in doet geheugen en proc er op instaleren ;) Proc spreekt wel vanzich zelf maar om later geheugen er in te doen kan irritant zijn.

Verwijderd

Je bent hier niet echt aan het juiste adres om te vragen hoe je pc in elkaar gezet moet worden.
Ik geloof dat er hier ergens een topic rondzwerft over hoe je je pc moet bouwen, kijk daar eens in.

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:18
Beetje inkopper dit; alles moet op het moederbord worden aangesloten dus ga maar na :{ En je weet toch van te voren wel wat je moet doen, anders begin je toch niet aan zo'n 'avontuur'?

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.