Boot probs

Pagina: 1
Acties:

• Japie.G
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online

Japie.G

Colour Classic

Topicstarter
heb hier een k7t266 pro bordje van MSI. Nieuwe bios in geflashed, ging prima enzo. maar nu wil ie niet normaal meer opstarten.

geeft eerst melding dat CPU-fan niet draait, moet op y drukken om af te sluiten, of op no om door te gaan, ik druk op no, want de bende draait wel gewoon. dan zegt ie dat cmos settings niet goed zijn, pres f1 for setup, maar me toetsenbord reageerd op dat moment niet meer. Is er op de een of anndere manier iets te verzinnen om dat dng toch van disk te laten booten, zodat ik de oude bios weer terug kan flashen?

edit,
hij ziet de CPU inene ook maar op 100MHz, ipv 133MHz bus :s

zal wel iets mis zijn gegaan dan...

Renault Scenic E-Tech EV - PV-Output - 48kWh LiFePo4 op 15kVa Victron systeem

• Vae Victis
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 18-08 16:52

Vae Victis

Dark Lord of the Sith

Reset je bios eens.
In de handleiding van je moederbord staat wel hoe het moet, en waar het moet.
Als het goed is moet het dan wel werken.

iig, stroom eraf! :)

• Japie.G
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online

Japie.G

Colour Classic

Topicstarter
heb al gereset, maar hijs just flashed he, daar is gewoon iets mis gegaan denk ik. Ik ben ang dat het een hot flash moet worden ofnie ?

Renault Scenic E-Tech EV - PV-Output - 48kWh LiFePo4 op 15kVa Victron systeem

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-06-2025
Altijd als je je BIOS heb geflashed, je CMOS clearen door het batterijtje er voor 5 minuten uit te halen.

Probeer anders opnieuw te flashen, gebruimk een nieuwe flop, misschien dat het helpt :?

Ik had zelf mijn bios geflashed voor het verkeerde moerebord, dat ding starte niet eens meer op :(
BIOS laten herprogrammeren door de gozers van deze site.
Maandag opgestuurd, dinsdag mailtje dat alles is aangekomen en opnieuw geflashed, woensdag weer terug en hij doet het weer prima!