If then else matters! - I5 12600KF, Asus Tuf GT501, Gigabyte Gaming OC 16G 5080 RTX, Asus Tuf Gaming H670 Pro, 48GB, Corsair RM850X PSU, SN850 1TB, Arctic Liquid Freezer 280, ASUS RT-AX1800U router
Een flat mirror is, zoals het heet, een flat mirror. Die is bedoeld voor platte vlakken en blijkbaar kan die zich niet meerdere keren per face renderen voor een niet plat object.
Gebruik gewoon de raytrace-map voor de reflectie of, heel soms, de reflect/refract-map (lagere kwaliteit, maar soms sneller).
Wederom is dit typisch zo'n vraag van: zoek de help na. Je hebt hier op Tweakers pas nog gepost dat je alleen mijn kruk-tutorial hebt gedaan en dat is echt te weinig degelijke zelfstudie. Zoek een goed boek en stel AUB niet meer dit soort extreme noob-vragen.
Gebruik gewoon de raytrace-map voor de reflectie of, heel soms, de reflect/refract-map (lagere kwaliteit, maar soms sneller).
Wederom is dit typisch zo'n vraag van: zoek de help na. Je hebt hier op Tweakers pas nog gepost dat je alleen mijn kruk-tutorial hebt gedaan en dat is echt te weinig degelijke zelfstudie. Zoek een goed boek en stel AUB niet meer dit soort extreme noob-vragen.
Devblog / portfolio
Swords & Soldiers
Awesomenauts
Proun
Cello Fortress
woei
, de Oogst moet van het land 
Maar inderdaad, zoek ff in de help files van Max naar manieren om met reflecties te werken.
Bij de flat mirror staat het zelfs als NOTE onder bij de material properties!
Maar inderdaad, zoek ff in de help files van Max naar manieren om met reflecties te werken.
Bij de flat mirror staat het zelfs als NOTE onder bij de material properties!
de betaler vervuilt
Verwijderd
jeetje wat zijn we weer superieur...Op vrijdag 28 juni 2002 19:00 schreef Oogst het volgende:
Een flat mirror is, zoals het heet, een flat mirror. Die is bedoeld voor platte vlakken en blijkbaar kan die zich niet meerdere keren per face renderen voor een niet plat object.
Maar Oogst heeft wel gelijk. Ik dacht dat ik de topicstarter er al een paar keer op had aangesproken om niet voor alles een topic te openen. Dat doe ik dan nu nogmaals: ga je eens vanaf de basis in Max verdiepen.
Dit topic is gesloten.
![]()