Is er een Portable Harddisk voor de MemoryStick?

Pagina: 1
Acties:

• NexuZ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11-08-2025
Ik zag net dit bericht op de Tweakers.net frontpage staan.
http://www.tweakers.net/nieuws/22330

En nu vraag ik me dus af of dat er niet zo'n apparaat is voor de Sony MemoryStick?

• Splatter
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 26-11-2021
In order to keep the PicturePAD pocketsize and portable, the unit has just a single built-in CompactFlash slot for CF and IBM Microdrive flash memory cards so adapters are available for SmartMedia, MultiMediaCard/Secure Digital, and MemoryStick formats
Die kun je dr dan wel bij kopen neem ik aan.

• Aidix
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 13:06

Aidix

Geluidspietlut

Ga ff langs hans anders voor een bril...
In order to keep the PicturePAD pocketsize and portable, the unit has just a single built-in CompactFlash slot for CF and IBM Microdrive flash memory cards so adapters are available for SmartMedia, MultiMediaCard/Secure Digital, and MemoryStick formats.

Verwijderd

Voor de in dat bericht genoemde zou je moeten beschikken over een MemoryStick-CF adapter. Die zijn er wel, beetje moeilijk te vinden, maar kijk eens hier. Ook Expansys verkoopt ze.
Voor de meeste andere portable harddrives geldt dat ze een PCMCIA slot hebben, en MS-PCMCIA adapters zijn makkelijker te vinden.

• NexuZ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11-08-2025
Die apparaten zijn wel fokking duur zeg. Laptopje lijkt me toch net ietsje makkelijker daarvoor dan.

• Johnny
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11:11

Johnny

ondergewaardeerde internetguru

op www.cnet.com en www.steves-digicams.com kun je reviews vinden.

Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.

Pagina: 1