Toon posts:

[PC2] koelsysteem onderdelen gezocht

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Grrr, ik zit al maanden te wachten en te zoeken naar een paar onderdelen om m'n koelsysteem eens een update te kunnen geven. Ik haal nog steeds de -20 niet, maar ik begin steeds meer zicht te krijgen op de problemen die er optreden. En op de werking van die systemen. Als je het allemaal zelf moet doen, dan moet je het leren met vallen en opstaan.

Alleen de handel werkt tegen. Het verkrijgen van koeltechnisch materiaal is ronduit een ramp. Ik probeer al maanden om het een en ander te pakken te krijgen, wat maar niet wil lukken. De nieuwe warmtewisselaar zit alweer onder het stof.

Vandaar dat ik hier maar mijn noodkreet uit:
wie kan mij helpen aan, of kent iemand die me zou kunnen helpen aan:

- Filter/droger met 2x 1/4" ODF soldeeraansluitingen. Koelmiddelinhoud van het systeem <150g, dus de droger hoeft niet groot te zijn. Deze droger moet nieuw zijn.

- Doorlaat 0X voor een Danfoss TEN2 expansieventiel (T2 ventielserie). Let op: 0X is nog een maatje kleiner dan nummer 00.

Ik heb nog wel meer wensen, maar deze twee heb ik *absoluut* nodig. De rest (startrelais, startcondensator, receiver, schraederventieltje) kan ik er zelf wel bijklungelen als het moet.

-=MOL=- is ook aan het kijken, maar een second source zou handig zijn.