Toon posts:

Zijn er online Cheats in MoHAA?

Pagina: 1
Acties:
  • 536 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Weet iemand of er online cheats zijn voor Medal of Honor Allied Assault?
uiteraard niet om ze te gebruiken, maar laatste tijd (eigenlijk precies sinds een week om precies te zijn) merk ik dat als ik speel tegen bepaalde groepjes het nu in 1 keer een stuk moeilijker is geworden, sommige ken ik zelfs via msn, en geven het niet toe, ik wil niemand direct beschuldigen, maar toch valt het mij (en iedere gamer denk ik) op dat dezelfde tegenstander ipv 10 frags binnen 1 week tijd 35 frags pakt ..
iemand anders ervaring?

• M@NIC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14-01 21:07
Nee je wilt ze vast niet gebruiken :O :D

[EDIT]

Maar een wallhack is er zover ik weet :(

• Damian
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13:41

Damian

Insane Obtrusion

Jah:
XQZ style wallhack for MOHAA mirror [1] [2]
:(

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

Verwijderd

wat is een wallhack?
door de muren heen zien?

soms zie je schaduwen door de muren heen... op de grond, als er iemand achter staat!?

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 28 juni 2002 16:58 schreef M@NIC het volgende:
Nee je wilt ze vast niet gebruiken :O :D

[EDIT]

Maar een wallhack is er zover ik weet :(
en nee, ik wil ze inderdaad niet gebruiken ... :r

• Damian
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13:41

Damian

Insane Obtrusion

Op vrijdag 28 juni 2002 17:05 schreef Lifshitz het volgende:
wat is een wallhack?
door de muren heen zien?

soms zie je schaduwen door de muren heen... op de grond, als er iemand achter staat!?
bij wallhack zijn de muren gewoon als het ware van glas :(

je kunt dus de vijand veel eerder zien.

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

of als je een asus kaart heb zijn er 'gelekte' drivers waarmee je in ieder opengl spel door muren heen kunt kijken >:)

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Verwijderd

de enige grappige cheater die ik ooit (in mohaa) heb gezien was iemand die onder de map liep en met zn pistool enemies ging meppen :9~

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14-01 20:45

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Op zaterdag 29 juni 2002 15:57 schreef Scarecrow het volgende:
of als je een asus kaart heb zijn er 'gelekte' drivers waarmee je in ieder opengl spel door muren heen kunt kijken >:)
Die zijn niet gelekt, Asus heeft dat in eerste instantie als feature ingebouwt (niet helemaal er mee rekening houdend wat dat online zou betekenen ;).

Verwijderd

Op zaterdag 29 juni 2002 16:01 schreef _samurai het volgende:
de enige grappige cheater die ik ooit (in mohaa) heb gezien was iemand die onder de map liep en met zn pistool enemies ging meppen :9~
volgens mij was dat een bug :?

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Op zaterdag 29 juni 2002 16:19 schreef IceStorm het volgende:

[..]

Die zijn niet gelekt, Asus heeft dat in eerste instantie als feature ingebouwt (niet helemaal er mee rekening houdend wat dat online zou betekenen ;).
en ik maar denken dat die gelekt waren, nouja, als je ze moet hebben m'n mail staat in m'n profile

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

• xerix
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10-12-2020
Op zaterdag 29 juni 2002 15:57 schreef Scarecrow het volgende:
Die drivers zijn er toch allang niet meer? Of worden die nog steeds gemaakt? :(

vtec just kicked in yo!

• M@NIC
Op zaterdag 29 juni 2002 16:23 schreef Scarecrow het volgende:

[..]

en ik maar denken dat die gelekt waren, nouja, als je ze moet hebben m'n mail staat in m'n profile
Die drivers werden bij m'n kaartje geleverd :D
Dus gelekt kunnen ze nooit zijn :)

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Nu online
Op zaterdag 29 juni 2002 16:24 schreef xerix het volgende:

[..]

Die drivers zijn er toch allang niet meer? Of worden die nog steeds gemaakt? :(
haha :D

als een driver eenmaal gereleased is hoeft ie niet meer 'gemaakt' te worden :P

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

• xerix
Op zaterdag 29 juni 2002 16:26 schreef Tampie2000 het volgende:

[..]

haha :D

als een driver eenmaal gereleased is hoeft ie niet meer 'gemaakt' te worden :P
doh dat snap ik. Maar ik bedoel, wordt die seethrough shit nog steeds in de nieuwste drivers van asus gestopt?

vtec just kicked in yo!

Verwijderd

- asus heeft nooit officieel de drivers gereleased met de functies beschikbaar in eigenschappen van beeldscherm
- je moet dus via register wat lopen prutsen, ben wel benieuwd wat je eigenlijk moet doen
- zit "verborgen" to asus driver versie 12.8

• xerix
Op zaterdag 29 juni 2002 16:40 schreef _samurai het volgende:
- asus heeft nooit officieel de drivers gereleased met de functies beschikbaar in eigenschappen van beeldscherm
- je moet dus via register wat lopen prutsen, ben wel benieuwd wat je eigenlijk moet doen
- zit "verborgen" to asus driver versie 12.8
Ik weet nog wel van 'vroeger' toen ik nog een Asus gf2 gts had dat het gewoon een optie was in 5.xx beta drivers. Kon je gewoon met een of andere sneltoets een menutje tevoorschijn toveren in het spel en daar transparency enz aan/uitzetten. Later was deze functie er niet meer, maar je scheen dit toen via het register op de een of andere manier aan te kunnen zetten.

vtec just kicked in yo!

• CU2morO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16-12-2025
wie gebruikt er nou asus drivers als je detonators heb?

maar we raken weer te ver offtopic

Verwijderd

Er zijn van die skins, als jij die niet op je comp hebt staan kun je die gasten dus niet zien! Maar ze schieten je wel voor je kanarie, erg jammer!

Verwijderd

Tijdje terug zag ik een gozer die zo`n max payne duik naar rechts deed en terwijl die dat deed een granaat gooien :{...

Verwijderd

Op vrijdag 28 juni 2002 16:56 schreef Wize het volgende:
Weet iemand of er online cheats zijn voor Medal of Honor Allied Assault?
uiteraard niet om ze te gebruiken, maar laatste tijd (eigenlijk precies sinds een week om precies te zijn) merk ik dat als ik speel tegen bepaalde groepjes het nu in 1 keer een stuk moeilijker is geworden, sommige ken ik zelfs via msn, en geven het niet toe, ik wil niemand direct beschuldigen, maar toch valt het mij (en iedere gamer denk ik) op dat dezelfde tegenstander ipv 10 frags binnen 1 week tijd 35 frags pakt ..
iemand anders ervaring?
Of ze zijn gewoon beter geworden. Kan natuurlijk. Hoe lang zijn ze al beter? Als het een paar potjes was kan het natuurlijk ook dat ze "hun dag" hadden of geluk.

Verwijderd

Voor Mohaa is er idd oa. een wallhack maar er zijn diverse custom mods aanwezig die het de luie spelers makkelijk maken. Zoals de skins, diverse in omloop, waarbij je tegenstander zo opvallend mogelijk is. Geef ze zelfs een compleet rode kleur en ze vallen nog meer op. Zet er zelfs een aimbot op en je raakt ze helemaal. Jaja, u leest het goed, er is ook een aimbot voor Mohaa, gebaseerd op de OGC aimbot voor CS. Ook hier is het cheaten niet tegen te gaan maar is tot op zekere hoogte wel degelijk te detecteren. Alles wat niet standaard is, dus bijv. zo'n rode skin die in de vorm van een pk3 file komt, is terug te lezen in de server log. Let hier dus op als je in een laddersysteem als bijv. Clanbase speelt!

EDIT: Typo

Verwijderd

Op zaterdag 29 juni 2002 18:03 schreef DazZta het volgende:
Tijdje terug zag ik een gozer die zo`n max payne duik naar rechts deed en terwijl die dat deed een granaat gooien :{...
Duiken is niet mogelijk in Mohaa, leanstrafen wel. Al dat niet aangepast in je keyconfig...

• star-saber
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09:12

star-saber

Ryzen

cheats zijn lame

verpesten het spel
kzag er laats ook eentje onder de grond gaan.
was destroyed village volgens mij

vondt het al vreemd een schaduw over de grond en niemand liep er

Verwijderd

ja cheats zijn idd erg lame, maar toen ik voor het eerst iemand onder de grond zag lopen met een pistool en een beetje aant slaan was moest ik toch wel lachen ;)

• Artcore
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
't is vaak lastig te zeggen wat een cheat is en wat niet. Ikzelf speel RTCW ook met bepaalde instellingen zodat de map heel licht is en de spelers heel donker; makkelijker te zien en te raken dus. Deze opties zitten gewoon in het spel voor de langzaamste computers. Geen cheats dus imho, maar anderen denken er soms anders over.

Verwijderd

alles wat je via de options IN de game zelf kan veranderen is naar mijn mening geen cheaten.

Verwijderd

Erg jammer ;(, MOH:aa is online (SP ook) een erg mooi spel om te spelen :)

Ik speel zelf vaak op de official EA servers, daar kun je niet kicken, maar wat moet je nou dan in dit geval nou bijvoorbeeld doen als je met mekaar een cheater ontdekt? Dan sta je zeker machteloos :(

• star-saber
  • Laatst online: 09:12

star-saber

Ryzen

kzag er laats 1 met een ping van rond de 230 en stond bovenaan de topscore.

vaag

alleen headshots kwamen eruit

bekende cheat?

• M@NIC
Op vrijdag 05 juli 2002 10:03 schreef star-saber het volgende:
kzag er laats 1 met een ping van rond de 230 en stond bovenaan de topscore.

vaag

alleen headshots kwamen eruit

bekende cheat?
Dan hoef je echt geen cheats te gebruiken hoor :)
Je moet natuurlijk wel het verschil kunnen zien tussen een goede speler en een cheater.
En tis erg irritant als je bovenaan staat een zo'n broekje gaat je cheater noemen.
Jij niet, maar er zijn mensen die het doen.
Zoals dat "Cheater roepen" met CS was begint het nu overal te komen ;(

Verwijderd

Op vrijdag 05 juli 2002 10:09 schreef M@NIC het volgende:

[..]

Dan hoef je echt geen cheats te gebruiken hoor :)
Je moet natuurlijk wel het verschil kunnen zien tussen een goede speler en een cheater.
En tis erg irritant als je bovenaan staat een zo'n broekje gaat je cheater noemen.
Jij niet, maar er zijn mensen die het doen.
Zoals dat "Cheater roepen" met CS was begint het nu overal te komen ;(
ja idd, zwaar irri..sta je bovenaan, roepen ze "cheater" enz :(

Verwijderd

er zijn al wel van die irritante mannetjes op MOHAA die onwijs snel lopen en echt iedereen razendsnel neerschieten..dat is echt zwaar irritant

• M.I.G.
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 06-01 13:48

M.I.G.

[like an alien]

kweet wel dat als je met z'n 2-en bent op daken kan komen waar je normaal niet op kan.

• bazs2000
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 26-09-2025

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

Op vrijdag 05 juli 2002 12:22 schreef M.I.G. het volgende:
kweet wel dat als je met z'n 2-en bent op daken kan komen waar je normaal niet op kan.
Ja, dat noemen ze taktiek. *D
Maarja, als je dat doet zijn er altijd wel mensen die gaan zeiken dat het lame is. :{

Dan moeten die zeikerds ook maar eens in teamverband spelen.

Krankzinnige muziek vind je hier.

• Wekkel
  • Laatst online: 14-08-2024

Wekkel

De downloadkoning

Het is toch wel moeilijk om in teamverband te spelen als je occasional langsdropt. Wel mooi om te zien hoe hele packs samenwerken op servers die dag en nacht draaien. Die gasten zullen er ook wel een uurtje of 6 minimaal doorbrengen per dag :P

• Redox
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 03-01 20:02

Redox

Motion Design / VFX

nah er moet toch echt iets gedaan worden tegen de cheats voor zover dus

- wallhack (door muren heen zien)
- aimbot (tjah)
http://www.teamgod.net/phpBB2/viewtopic.php?t=20 daar zie je hoe aimbot en wallhack werkt.
- custom target skins (om tegenstanders te laten opvallen)
- en gewoon de command om alle graphiccs enorm laag te trekken resultaat : bladeren verdwijnen.

allemaal om te kotsen. Voor zover kunnen wij alleen custom skin gebruikers achterhalen, als je een dedicated server hebt moet je "rcon developer 1" tikken en "rcon logfile 2" er wordt dan een qconsole.log aangemaakt in de mohaa/main dir.
code:
1
>>>\challenge\790684862\qport\58275\protocol\8\name\[BEF]{Pvt}Stephangis\rate\25000\dm_playermodel\smile_\snaps\20\dm_playergermanmodel\german_wehrmacht_soldier<<<

Let goed op wat er na dm_playermodel en dm_germanplayermodel staat, dus dat hij de smile_ skin en werhmacht solder gebruikt. de smile_ skin is een van de target skins (felrode pop met een grote smiley op zijn gezicht geloof ik).

Tegen hun hebben wij een rbm-war gespeeld afgelopen woensdag op Clanbase. Best wel schokkend allemaal khoop echt dat er goeie beveiligingen komen tegen dit soort cheats...

Verwijderd

:)

XQZ style wallhack for MOHAA :r

edit by ItSnows Hier doen we niet aan mee ;)

• M@NIC
Op vrijdag 05 juli 2002 14:40 schreef k0ekie het volgende:
knip
Haal die link weg man! :(

Verwijderd

Op zaterdag 29 juni 2002 18:31 schreef Truhgoy het volgende:

[..]

Duiken is niet mogelijk in Mohaa, leanstrafen wel. Al dat niet aangepast in je keyconfig...
We hebben het hier over cheats hoor en dan is behoorlijk wat mogelijk :{

• GIAS
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 31-07-2020

GIAS

Grandpa In A String

kijk daar is dus waar het probleem ligt, al diemultyplayer cheaters, denk je dat valve zich voor de gein zo uitslooft :?

jep

• Justin2000
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14-01 17:07
Id, na wars uitwisselen van Log file. Maar voor mohaa is er nog geen anit cheat software dat het mogelijk maakt om zogenaamde pixelcheaters te pakken. Maar daar wordt aan gewerkt

PV opbrengst

• Nevada
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 14-01 20:17

Nevada

UT

nope is geen bug !!!! er is een speciale cheat voor, zelf ondervonden en gedaan :-))
Verwijderd schreef op 29 juni 2002 @ 16:19:
[...]

volgens mij was dat een bug :?

Unreal Tournament '99

• Jozz
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09:35
Verwijderd schreef op 29 juni 2002 @ 16:01:
Is dat wel een cheat :? Een paar weken geleden op een kleine lanparty(8 man) van onze klas deed iemand dat ook.

Beproeft alle dingen; behoudt het goede. (1 Thessalonicensen 5: 21)

Verwijderd

Dat is een bug ik ben daar met trainingen ook wel eens ondergeweest ...dan is het leuk ,maar als je het op gamespy,all seeing eye of Clanbase gaat gebruiken ben je wat mij betreft gewoon aan het cheaten .
Tis jammer dat mohaa nu ook besmet is en vorr bf 1942 zal het waarschijnlijk ook niet lang gaan duren :(
Het is daar nu al een ramp met teamkillers :( :(
Maar gelukkig kan je op clanbase niveau zoals al eerder gemerld is alles terug vinden in de serverlog :)

• Zephyer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-12-2025
Ik kan er simpelweg niet bij met m'n hoofd ...
Waarom zou iemand nou cheaten ... :?
De lol is ervan af omdat de anderen geen eerlijke kans meer hebben om te winnen,
wat doen deze ... ze gaan weer naar een andere server waardoor de cheater alleen achter blijft ...
*galm* Leuk he jongens ? Jongens ... ? *galm*

MW | BF1 Stats

• Justin2000
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14-01 17:07
Ja de zogenaamde pic_mip cheat, is volgens de rulezz van CB toegestaan tot 3, als je hoger komt dan wordt het zo leeg zie je gewoon door de struiken heen

PV opbrengst

• Frankie02
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 31-08-2025
Heb wel eens gecheated in MOHAA, maar dat was alleen omdat ik er niet uit kwam en wilde weten wat me dan te wachten stond.

Of het echt "leuk" was: nee niet echt. Het is juist leuk als het realistisch is. :)

• Hennie-M
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10:07
Frankie02 schreef op 14 september 2002 @ 10:44:
Heb wel eens gecheated in MOHAA, maar dat was alleen omdat ik er niet uit kwam en wilde weten wat me dan te wachten stond.

Of het echt "leuk" was: nee niet echt. Het is juist leuk als het realistisch is. :)
Hoe kun je nou verder komen in multiplayer?

Cheaten in single player is IMHO niet zo erg hoor, je doet er niemand kwaad mee.

Verwijderd

zephyer schreef op 05 september 2002 @ 07:20:
Ik kan er simpelweg niet bij met m'n hoofd ...
Waarom zou iemand nou cheaten ... :?
De lol is ervan af omdat de anderen geen eerlijke kans meer hebben om te winnen,
wat doen deze ... ze gaan weer naar een andere server waardoor de cheater alleen achter blijft ...
*galm* Leuk he jongens ? Jongens ... ? *galm*
Mee eens , Ik als full-time Mohaa multyplayer op 't net , wordt ik schijtziek van die mensen die lopen te cheaten. En weet je wat helemaal erg is: als ze je dan proberen af-te-maken dol je ze het hele land door omdat het ze nog niet eens lukt omdat ze zo slecht zijn!!! ik ben meer tijd kwijt deze mensen te kicken dan te deathmatchen!!

Verwijderd

Ik vind de mensen die onder de map gaan het minst irri.
a) Omdat het zo opvalt het kan niet missen
b)Mensen het vaak doen als tijdelijk lolletje
c)Het simpel op te lossen is, bij alle nieuwe mappen is de mogelijkheid om onder de map te gaan afgesloten.(Bij destroyed village heeft men een vliegtuig voor de ingang gehangen)

Ik heb zelf nog geen direct bewijs gevonden, wel steeds vermoedens gehad over cheaters.
Ik ben zelf lid van een grote Us clan en zou het zeer op prijs stellen als iemand mij direct bewijs kan leveren. (nb niet de echte hacks zelf)

• Glorificationer426
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13-01 22:03

Glorificationer426

come we hero rush yes?

Verwijderd schreef op 02 oktober 2002 @ 11:16:
[...]

Mee eens , Ik als full-time Mohaa multyplayer op 't net , wordt ik schijtziek van die mensen die lopen te cheaten. En weet je wat helemaal erg is: als ze je dan proberen af-te-maken dol je ze het hele land door omdat het ze nog niet eens lukt omdat ze zo slecht zijn!!! ik ben meer tijd kwijt deze mensen te kicken dan te deathmatchen!!
Dat heb ik ook wel s gehad ja, zo'n ventje met godmode die me maar niet kon raken :D
Op een gegeven moment had ie me wel, maar ja wel met godmode dus...

(@DiscWout) omg
(@DiscWout) bijna over mn nek :D
(@DiscWout) echt zo een boer laten, hele mond vol kots :D

Verwijderd

*schop!

Verwijderd

er zijn legio cheat, bright skins, aimbots, wallhack, no-fog, no-sun, no-bushes, no-recoil, compass hack etc etc. Samen met een een aantal van mijn clanmaten hebben we deze gedownload en getest. Ons streven is cheatloze clanmatches. Het is zeer lastig om mensen op dit soort dingen te betrappen, maar als we weten hoe de cheats gebruikt worden, deste makkelijker we ze kunnen ontdekken bij tegenstanders.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 19 oktober 2002 @ 15:57:
er zijn legio cheat, bright skins, aimbots, wallhack, no-fog, no-sun, no-bushes, no-recoil, compass hack etc etc. Samen met een een aantal van mijn clanmaten hebben we deze gedownload en getest. Ons streven is cheatloze clanmatches. Het is zeer lastig om mensen op dit soort dingen te betrappen, maar als we weten hoe de cheats gebruikt worden, deste makkelijker we ze kunnen ontdekken bij tegenstanders.
smoesjes O-) ;)

Verwijderd

doet me denken aan counterstrike tafrelen....

AIMBOT! AIMBOT! WALLHACK WALLHACK! >:)

• Aeon
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14-01 11:44
Het is irritant als mensen cheaten, en is erg lame blablabla. maar dat weten we allemaal wel. Wat ik OOK ERGG irritant vind is dat als je een beetje Redelijk kan SMG'en in MoH, dat ze je meteen voor cheater uitmaken. 8)7 |:(

• chromeeh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13:22

chromeeh

the Gnome

Cheaten in online / multiplayer games is zo g*dverdomme zwak!
Ik wordt werkelijk waar helemaal scheitziek van die lui die niet tegen hun verlies kunnen en dan maar cheaten met het idee van "zo kan ik wel winnen"....

Sorry maar ik heb geen goed voor voor cheaters. Ik speel zelf TFC het cheaten valt daar nog mee omdat veel Clans hun black-lists (lees lijst met WON ID's) van cheaters goed uitwisselen, elke server admin voert die lijst in en klaar :)

CHEATEN = LAME! (Nee er is geeen goed woord voor, behalve in singleplayer want dan heeft niemand er last van!)

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

Pagina: 1