Ik heb de "nieuwste" detonator drivers (29.42) geinstaleerd voor mijn Gforce 2MX400, dus met nview. De kaart heeft een gewone d-sub-, en een svideo-out. Op de Svideo zit een TV, die ik, als ik clonescreen deed, gewoon kon selecteren, en dan had ik dus ook beeld (voor films bv). Nu, met de nieuwe drivers, kan ik bij het kiezen van output device, alleen nog maar kiezen voor de analog monitor. De digital monitor en TV zijn niet te selecteren. Een driver roll-back werkt niet helaas.
Ik denk dat de boosdoener dat n-view in de control panel is. Die krijg ik niet weg... niet met uninstall drivers, niet met een rollback... hoe dan wel?
Al geprobeerd natuurlijk... Detonator 21.81 geven btw geen optie voor die bepaalde res, en de andere drivers die ik gebruikte, schakelden automatisch over naar een andere resolutie als ik TV-out koos (met clone dan). De nieuw(ste) drivers (29.80) geven dus idd de TV-out als grijs weer, wat ik ook doeSinterklaas schreef:
tv-out topics zijn leuk, maar dan moet je echt duidelijk maken wat er anders is aan jou probleem dan in : De grote tv-out FAQ
Ik denk dat de boosdoener dat n-view in de control panel is. Die krijg ik niet weg... niet met uninstall drivers, niet met een rollback... hoe dan wel?