Meer geheugen/hogere fsb

Pagina: 1
Acties:

• Janssen
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09-08-2024
ik heb op het moment 256mb pc133@145. nu kan ik hier 128 mb pc133 gratis bijkrijgen. maar ik weet niet zeker of dit ook op 140mhz gaat werken. wat lijkt jullie nu verstandiger: het geheugen erbij zetten en dan eventueel op 133 mhz draaien, of alleen het reepje van 256 houden wat ik nu heb? ik draai btw xp pro.

• SH007
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Neem dat geheugen sowieso, je kunt het altijd verkopen :7

Verder moet je het zelf weten, denk de dat extra geheugen ook werkelijk te gaan gebruiken, of heb je toch meer aan die snelheid.

• Janssen
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09-08-2024
Op vrijdag 28 juni 2002 16:35 schreef SH007 het volgende:
Neem dat geheugen sowieso, je kunt het altijd verkopen :7

Verder moet je het zelf weten, denk de dat extra geheugen ook werkelijk te gaan gebruiken, of heb je toch meer aan die snelheid.
ik speel eigenlijk vooral games als mohaa, rtcw, gta3 en binnenkort unreal tourney 2003. heb ik daarbij meer aan dat geheugen of aan die fsb van 145?

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:18
Eh, da's geheel afhankelijk hoeveel geheugen je bak gebruikt. Als je b.v. nooit boven de 256MB komt... Hou het eens in de gaten, ook als je die games speelt (mijn ervaring is dat die nieuwe games flink wat ram vreten)

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

• kleefding
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12-08 08:28
het meeste 133mhz geheugen gaat ook wel op 140mhz, en proberen kan geen kwaad.

doen dus

Verwijderd

Als ik de specs van je machine bekijk zullen alle spellen zowiezo wel lekker draaien...

Dat geheugen moet je gewoon aanpakken, gegeven paard enzo...

Misschien heb je het niet eens nodig, maar naast dat het "pc-pk's" kan schelen, is het gewoon een prettig gevoel om over voldoende geheugen te beschikken.

• ken
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 20:56

ken

Je kan het altijd proberen

Kost je niks :)

Canon 5D Mark II, Canon 35 f/1.4L

Pagina: 1