Heel raar probleem met website

Pagina: 1
Acties:

• codeweb
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 11-08 16:19
Ik heb het volgende probleem:
ik heb net het domeinnaam www.codeweb.nl aangevraagd, en het is allemaal geactiveerd en dergelijke...

Nu wil ik hem bezoeken, en dan krijg ik heel vaak een error met "This page cannot be displayed". Maar andere mensen kunnen hem wel gewoon zien. En soms krijg ik wel gewoon de site zien.

Zou het kunnen dat het probleem bij mij ligt? het lijkt me niet waarschijnlijk dat het aan de server kan liggen, omdat andere mensen hem wel zien. Weet niet of het belangrijk is :P, maar ik kan wel gewoon op de ftp van de server komen...

Verwijderd

Het is de dns die is nog niet upgedate bij jouw provider. Over een paar dagen heb je daar geen last meer van :)

• Y0ur1
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Misschien is de DNS van je provider nog neit (goed) ge-update

• codeweb
ok bedankt :)

danwacht daarop :D

• SiHiDa
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 01-03-2023
Hier doet hij het ook, gewoon ff wachten dus.

Verwijderd

hij doettut bij mij :)

• codeweb
k zit nu op me werk, en nu werkt ie ook gewoon :), alleen thuis nog niet, maar daar w8 ik wel op :D

Verwijderd

Het is mij ook opgevallen dat het bij sommige providers veel langer duurt voor het werkt.. dit is oa bij chello het geval..

• Dennahz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:50

Dennahz

Life feels like hell should.

Op vrijdag 28 juni 2002 19:36 schreef whyohwhy het volgende:
Het is mij ook opgevallen dat het bij sommige providers veel langer duurt voor het werkt.. dit is oa bij chello het geval..
hier werkt ie goed hoor @ chello..

btw probeer dit thuis es : http://216.194.66.57/

--edit-- zuigzooi komt niet op jou pagina.. --edit--

Twitter

• Jaded
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07-05 10:59
Maar andere mensen kunnen hem wel gewoon zien. En soms krijg ik wel gewoon de site zien.
Het is de dns die is nog niet upgedate bij jouw provider. Over een paar dagen heb je daar geen last meer van :)
Dat gaat niet samen. De DNS is wel of niet geupdate, en niet half...

• Crazy D
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15:09

Crazy D

I think we should take a look.

Op vrijdag 28 juni 2002 22:12 schreef Jaded het volgende:
Dat gaat niet samen. De DNS is wel of niet geupdate, en niet half...
Wel dus... op het moment dat het domein aktief is worden de DNS gegevens verspreidt, dus tis niet zo heel raar dat pietje de site wel kan zien en jantje niet (als ze allebei een andere ISP hebben). Tenzij het een week geleden is of zo ;) maar een dag of 2/3 is niet zo heel raar hoor.

Exact expert nodig?

• Dr_Frickin_Evil
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15:30
Op zaterdag 29 juni 2002 10:09 schreef Crazy_D het volgende:

[..]

Wel dus... op het moment dat het domein aktief is worden de DNS gegevens verspreidt, dus tis niet zo heel raar dat pietje de site wel kan zien en jantje niet (als ze allebei een andere ISP hebben). Tenzij het een week geleden is of zo ;) maar een dag of 2/3 is niet zo heel raar hoor.
maar hij kan em soms wel zien, en dat kan dus niet aan de DNS liggen.

• Jaded
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07-05 10:59
Lezen is moeilijk... :)
Ik zat zelf te denken aan een slecht Naamserver bij je inbelprovider, of misschien staat je domein maar in 1 naamserver, terwijl het gebruikelijk is om hem in 2 of 3 te zetten...
Pagina: 1