Toon posts:

Vision master Pro 454 (links en rechtsboven vaag)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb sinds kort de Iiyama Vision master Pro 454, voor het overgrote deel ben ik tevreden met deze monitor. Wat mij echter mateloos iriteert |:( is een vage plek rechts boven in beeld, Precies op de plaats van de drie venster opties (GRRR).
Heeft iemand enig idee wat ik hier aan kan doen? (Btw, Ik heb al een aantal keer gedeguassed zonder resultaat)
Of heb ik gewoon pech en net toevallig dat eene slechte exemplaar?

• Chop2000
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14-08 21:26

Chop2000

Vroem

verrot exemplaar ff terug voor garantie!

niks

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb sinds een week een Iiyama vision master pro 454 :) , de vormgeving van de monitor vind ik fantastisch!
De rest van me computer moet nog bezorgd worden >:) , daarom heb ik de monitor alvast geprobeerd op een iets oudere computer van mijn ouders. Nu bleek dat de monitor een ronduit belabberd beeld gaf, de hoeken waren vaag en een klein venster in het midden van mijn bureuablad geeft ook geen scherpe letters weer :'( . De computer waarop ik de monitor heb getest beschikt over een Hercules Geforce 2 MX 400 videokaart. Heeft iemand enig idee of het aan de videokaart zou kunnen liggen?

Verwijderd

Topicstarter
Mijn vorige bericht vanwege soortgelijke problemen bij vision master pro 451 met geforce 2 (blijkt uit andere topics)

• Packardhell
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08:24
Deze zeker:

Model HM903DT
Vision Master Pro454

Gewoon terug gaan en nieuwe 'eisen'. Trouwens dat ding heeft wel super specs:

max. 1800x1440 @ 87Hz :9~

1600x1200 @ 104Hz :9

Helaas heeft me VM Pro 452 dat niet. Maar ik moet zeggen Iiyama bevalt mij tot nu toe erg goed (die van mij is uit okt 2001). Helemaal geen problemen mee.