Op vrijdag 28 juni 2002 15:22 schreef KzmZ het volgende:
Ik wil nl nu wel een keer radio luisteren
Ik weet t, maar er staan er meerdere.
Wil eigenlijks ervaringen weten.
was ook niet echt duidelijk in mn eerste post las ik net
Wil eigenlijks ervaringen weten.
was ook niet echt duidelijk in mn eerste post las ik net
Deze:

Heb ik. Deze headset is makkelijk in gebruik en je hoeft er geen rekening mee te houden dat je microfoontje ergens hangt, zodat niemand je kan horen.
Wanneer je veel mobiel belt en dan met name met headset is deze headset echt ideaal!
De radio kan je hier ook op luisteren. Echter alleen met één "dopje"!

Heb ik. Deze headset is makkelijk in gebruik en je hoeft er geen rekening mee te houden dat je microfoontje ergens hangt, zodat niemand je kan horen.
Wanneer je veel mobiel belt en dan met name met headset is deze headset echt ideaal!
Verwijderd
Juist, en daarom moet je die HDD-1 kopen, die airwolf postteOp vrijdag 28 juni 2002 16:47 schreef Mark Olthuis het volgende:
Deze:
[afbeelding]
zijn er ook neppers in de omloop? Vind €27.50 wel vrij duur voor alleen een koptelefoon [nog geen goedkopere gevonden]
Tis nl een 2.5 mm jack, en das een kleinere als een normale koptelefoon.
Handsfree bellen wil ik er toch niet mee, alleen radio luisteren.
Tis nl een 2.5 mm jack, en das een kleinere als een normale koptelefoon.
Handsfree bellen wil ik er toch niet mee, alleen radio luisteren.
Let even op dat niet alle 'neppers' door het toestel geaccepteerd worden. Ik had vroeger een 8210 en die zag een 'compatible' headset (Hama) niet; de originele Nokia wel...
Een vriendin van mij kocht laatst die 6510; maar kreeg er geen headset bij. Bij mijn 8310 echter kreeg ik m er wel standaard bij.... klopt t dat t bij de 6510 niet zo is......? 
Edit:
laat maar; kheb t al gevonden =)
Voor je luisterplezier biedt de Nokia 6510 niet alleen kwaliteitsvolle audio voor telefoonconversaties. Er is ook een FM-radio. Voor extra luisterplezier is de optionele dubbele hoofdtelefoon een echte must (headset dient afzonderlijk aangekocht te worden).
Edit:
laat maar; kheb t al gevonden =)
Voor je luisterplezier biedt de Nokia 6510 niet alleen kwaliteitsvolle audio voor telefoonconversaties. Er is ook een FM-radio. Voor extra luisterplezier is de optionele dubbele hoofdtelefoon een echte must (headset dient afzonderlijk aangekocht te worden).
[ Voor 47% gewijzigd door r0el op 07-01-2003 21:45 ]
Verwijderd
die aansluiting is toch gewoon mini-jack ofniet?
heb die gsm zelf ook dus, maar de headset niet..
maar iemand die ik ken kon z'n headset van z'n minidisc er zo in drukken,
duss neem aan dat het mini-jack is,
als dat zo is, ga ik geen originele nokia headset halen, veel te duur man,
haal er wel 1 bij een electronica-zaak ofzo..
heb die gsm zelf ook dus, maar de headset niet..
maar iemand die ik ken kon z'n headset van z'n minidisc er zo in drukken,
duss neem aan dat het mini-jack is,
als dat zo is, ga ik geen originele nokia headset halen, veel te duur man,
haal er wel 1 bij een electronica-zaak ofzo..
Verwijderd
Je moet deze nemen:

Ik heb 'm zelf ook en bevalt perfect! In stereo radio luisteren met goede geluidskwaliteit en mooi zappen met dat zilveren ding. Telefoneren gaat er ook heel mee

Ik heb 'm zelf ook en bevalt perfect! In stereo radio luisteren met goede geluidskwaliteit en mooi zappen met dat zilveren ding. Telefoneren gaat er ook heel mee
Dag mensen. Let eens even op de datum van het topic! Hij is IMO een beetje nutteloos gekicked...
Verwijderd
Nu je 't zegt, niet echt op geletKorakal schreef op 08 januari 2003 @ 12:54:
Dag mensen. Let eens even op de datum van het topic! Hij is IMO een beetje nutteloos gekicked...
Pagina: 1