samsun ML 1210 based on?

Pagina: 1
Acties:

• RdB_IA
  • Registratie: December 1999
  • Niet online
ik zoek een laserprintertje voor thuis, en ik kwam de in de topictitel genoemde printer tegen. Heeft iemand ervaring met deze printer?
Ik heb wat testjes gelezen, en die waren vrij positief.
Ik las ergens dat samsung zelf de printers niet maakt, maar inkoopt bij bijvoorbeeld HP en zelf een kastje omheen maakt. Ik kan nergens vinden of dat bij deze printer ook het geval is (lijkt me wel), en op welk merk deze dan gebaseerd is. Weet iemand dit?

• RdB_IA
  • Niet online
Hehe, ik heb het gevonden. Plaatjes van goedkope laserprinters bekijken en ik kwam de Lexmark E210 tegen. Heeft iemand dan ervaring met deze printer?

de samsung is trouwens een verbeterde versie van de E210, 8 mb ipv 4, toner-saver knop.

Verwijderd

als je nou eerst goed zoekt en dan pas een topic plaatst op GoT...

Verwijderd

probeer het eerst eens op Google, ik heb al iets gevonden :). Tomshardware.com, anandtech.com, tweakers.net, etc :)./

• RdB_IA
  • Niet online
natuurlijk heb ik zelf ook gezocht. Ik kwam die lexmark tegen doordat ik plaatjes ging kijken en opeens een model tegen kwam die er sterk op leek.
En ja, ik heb reviews gevonden, die ook nog eens positief waren. Maar ik dacht, misschien zijn er nog een paar tweakers zo vriendelijk om een persoonlijke ervaring met mij te delen....
ik weet opeens weer waarom ik hier niet meer zo vaak vragen stel.

en allemaal leuk en aardig, die sites die je noemt, maar alleen google vindt sites over deze printers, op die anderen is er niets over te vinden.