Volgens de specificaties van het I-MODE toestel zit er een 16 tone polyphonic synthesizer in. Dus, als ik het goed begrijp kan het speakertje 16 tonen weergeven. (16-tonige beltonen). Nu kun je via de WAP site van TMF voicetones voor de I-mode downloaden (oftewel ingesproken berichtjes als beltoon). Maar zo'n voicetone is toch meertonig, dat kan het luidsprekertje toch niet juist weergeven? Je moet als het goed is duidelijk de stem kunnen horen van een of andere VJ. En als de I-Mode dit kan, kan de nieuwe Samsung T-100 dit dan ook, die heeft ook een 16 tone polyphonic synthesizer aan boord. Kan iemand uitleggen hoe dit nu precies zit/werkt?
Khep zelf een Nec N21i gehad, en hij kon redelijjk goed een stem afspelen als beltoon! Het klonk heel duidelijk en was goed te verstaan.
MacBook Black C2D 2.16GHz 160GB 4GB -- Dell 24" -- iPhone 3G 16GB -- iPod Nano 3G -- Canon PowerShot S90 -- Smart Roadster Coupe
polyphonic kunnen die soms zowel midi als wav beltonen afspelen, want bij wave kun je dus zang afspelen.?
ik had een panasonic gd-92 die kon dat ook al.
kon je gewoon iets inspreken en dat als ringtone gebruiken.
Dus da's niet echt iets unieks van I-mode denk ik.
Mijn netwerkje
kan de Samsung SGH-T100 dat ook, zelf iets inspreken en dat als ringtone gebruiken? weet iemand trouwens een site of zo'n 0900 nummer om ingesproken berichten te downloaden en als ringtone te gebruiken. Bv van die funberichtjes van de broertjes de boer, of peter r. de vries ofzo??Op vrijdag 28 juni 2002 15:06 schreef ikker het volgende:
ik had een panasonic gd-92 die kon dat ook al.
Op vrijdag 28 juni 2002 15:48 schreef vmijoost het volgende:
Pagina: 1