Nu kopen of nog even wachten?

Pagina: 1
Acties:
  • 46 views sinds 30-01-2008

• Blamm
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-04 17:57

Blamm

Niet meer Smart

Topicstarter
Ik wil mijn pc upgraden met de volgende onderdelen:
-MSI KT3 Ultra ARU
-512mb PC2700 Samsung
-XP1800+ of XP2000+

Ik twijfel echter of ik het nu alvast zal kopen of over een paar weken. Ik ga namelijk over 2 weken op vakantie (3 weekjes) maar wat zullen de prijzen gaan doen?

En misschien dat ik nu alvast een deel koop en de rest over 5 of 6 weken maar wat kan ik dan beter het eerst aanschaffen? mobo+ddr of de processor? (zie sig voor huidige specs)

• leonardo1504
  • Registratie: April 2001
  • Niet online
Mijn ervaring met PC shit is dat je altijd beter kan wachten, het wordt namelkijk altijd goedkoper, of er is straks beter spul voor hetzelfde te krijgen. Het maakt IMHO dus nix uit. Maar als ik jou was zou ik het lekker na mijn vakantie kopen, tenzij je het ergens in de uitverkoop ziet liggen.

• Blamm

Blamm

Niet meer Smart

Topicstarter
Op vrijdag 28 juni 2002 14:39 schreef leonardo1504 het volgende:
Mijn ervaring met PC shit is dat je altijd beter kan wachten, het wordt namelkijk altijd goedkoper, of er is straks beter spul voor hetzelfde te krijgen. Het maakt IMHO dus nix uit. Maar als ik jou was zou ik het lekker na mijn vakantie kopen, tenzij je het ergens in de uitverkoop ziet liggen.
In de uitverkoop zal dit niet zo snel liggen :P

Ik vroeg me dit af n.a.v. mijn computer die ik vorig jaar heb gekocht rond deze tijd. Ik heb toen 512mb pc133 gekocht voor 167 duitse mark en een paar weken later is de prijs gigantisch gestegen! Op dit moment is de goedkoopste in de PW €85.

Ik ben dus bang dat ik over 6 weken ineens tegen de €200 voor een reepje 512mb pc2700 zal moeten betalen.

Verwijderd

Zijn in principe gewoon heel gangbare onderdelen. Tenzij er weer een chip fabriek uifikt zullen de prijzen ook niet radicaal veranderen. Oftewel lekker op vakantie en na de vakantie in de pricewatch kijken waar je het goedkoopst je spullen kunt kopen! (In je vakantie kun je er toch niets mee!)

• IceCast
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 27-04-2023

IceCast

Summer Sux

als ik jou was zou ik gewoon nu gaan kopen ik weet niet of je morgen naar de dumpdag gaat maar dan kan je je hele setje spotgoedkoop hebben kost xp 2000+ mischien 120euro dus je kan wel wachten maar dan blijf je wachten tot je een ons weegt

[Athlon Xp 1600+][265mb 2100][Ecs K7S5A][Asus Geforce 4 Ti 4200 128Mb]

• Tutti-frutti
  • Niet online

Tutti-frutti

Graag gedaan!

kijk tis zo... kwa prijs kan je wachten... maar dan zijn er al weer nieuwe dingen die toch weer meer performance hebben... serial ata etc. Ik zal als ik jou was OF wachten op de nieuwe generatie plankjes OF nu gwoon bestellen die hap, succes ;) , met die msi zit je iig super goed, minste probs met gf4 iig

4015Wp west (Dordrecht)

• IceCast

IceCast

Summer Sux

ik ga ook bijn het zelfde halen als jou alleen hou me cpu nog ff tot the nieuwe er zijn met die andere core komt alleen omdat ik deze vet wil oc-en :9 maar ik denk je kan het beter nu kopen vooral met het geheugen dat vlink omhoog zal gaan

• Blamm

Blamm

Niet meer Smart

Topicstarter
Op vrijdag 28 juni 2002 14:52 schreef IceCast het volgende:
als ik jou was zou ik gewoon nu gaan kopen ik weet niet of je morgen naar de dumpdag gaat maar dan kan je je hele setje spotgoedkoop hebben kost xp 2000+ msichien 120euro dus je kan wel wachten maar daan blijf je wachten tot je een ons weegt
Die dumpdag is in Amsterdam toch? Ik woon in Spijkenisse (onder Rotterdam) dus dat is wel ff een eindje weg :(
€120 voor een 2000+ lijkt me vrij sterk trouwens. Hij is €169 bij de goedkoopste winkels.

Ik was van plan het bij DigiworldBV aan te schaffen. Die is van de Nederlandse winkels vrijwel de goedkoopste en ze zitten op 10 minuten fietsen van mijn huis ;)

• IceCast

IceCast

Summer Sux

120 euro voor een 2000+ is denk ik wel normaal weet nog toen ik mijn cpu kocht dat in prciewatch hij was voor 500 ballen en daar voor 440 ballen dus maakt toch wat uit :9

• O.D.Smolik
  • Laatst online: 07-11-2025

O.D.Smolik

Geen dag, zonder een appel.

Als je binnnen kort op vakantie gaat. Koop dan na je vakantie, ben je misschien ook nog een beetje goedkoper.

Verwijderd

jah weet je wat het is het is moeilijk altijd up to date te blijven dus je kan nu kopen maar je ken ok w8en maar als je dan hebt gew8 kun je weer w8en want dan komt er waarschijnlijk toch weer iets snellers of goedkopen dus je ken aan de gamg blijven dus ergens moet je ooit een lijn trekken.

maar op dit moment is het best een goede keus om nu te kopen want de prijzen zijn op het moment niet echt duur

kijk een sop www.digiworldbv.nl dit is echt een helegoed kope site :)

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20-08 20:18
Uiteindelijk komt het toch op handlezen, waarzeggerij, tarrotkaart leggen en glazenbol gluren aan wat de prijzen op zelfs zo'n korte termijn gaan doen. Veiligste aanname is dat de prijzen over 2~3 week niet zo heel veel zullen verschillen met nu. Koop wanneer je het nodige hebt of denkt te hebben, niemand hier kan je met zekerheid iets garanderen... Daarom doe ik 'm ook dicht.

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.