If it bleeds, it can be killed!
Ik heb een Asus P3V4X, en ik heb absoluut niets te klagen. Goed moederbord. Niet duur en snel. Zeker een aanrader, naar mijn mening.
heb er een met celly 566@808 (95 fsb dus) en ben op zich best tevreden. is jammer dat ie niet op 850 draait, maar verder wel mooi bordje en ja tis asus, heh 
Vindt ik toch wel erg goed merk, voor mobo's (p5a, p3v4x en a7v) en videokaarten (v3800 en v7700).
Vindt ik toch wel erg goed merk, voor mobo's (p5a, p3v4x en a7v) en videokaarten (v3800 en v7700).
I’m not like the OTTERS
ik heb er nog 1 liggen
van augustus 2000
deze doe ik weg omdat ik een amd gaat kopen
als je intresse hebt mail me maar
tevens ook een intel copermine 600@852 te koop
van augustus 2000
deze doe ik weg omdat ik een amd gaat kopen
als je intresse hebt mail me maar
tevens ook een intel copermine 600@852 te koop
Canon 5D Mark II, Canon 35 f/1.4L
Verwijderd
Draai een PIII/700E@933 Mhz stabiel. Je moet alleen uitkijken met de revisie van deze boards. De nieuwe schijnen slechter te presteren door goedkopere componenten.
Bos
ik dacht juist dat de nieuwste revisie een stuk stabieler was. Het enige nadeel is dat ie veel minder fsb snelheden heeft. Of heb ik nu verkeerd? Zou je een link of nieuwsgroep kunnen sturen waar gebruikers vertellen over hun problemen??
ik dacht juist dat de nieuwste revisie een stuk stabieler was. Het enige nadeel is dat ie veel minder fsb snelheden heeft. Of heb ik nu verkeerd? Zou je een link of nieuwsgroep kunnen sturen waar gebruikers vertellen over hun problemen??
"Choose life"
klopt
de nieuwe bios heeft minder fbs
als je gewoon de oude bios flashed is het geen probleem
de nieuwe bios heeft minder fbs
als je gewoon de oude bios flashed is het geen probleem
Canon 5D Mark II, Canon 35 f/1.4L
Pagina: 1