Bestaat er een doorzichtige kast?

Pagina: 1
Acties:

• Sneek
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20-08 19:20
Lijkt mij erg mooi voor mijn nieuwe dualproc systeempje! Natuurlijk gaat kwaliteit voor, maar doorzichtig lijkt mij prachtig! Nee, ik vind het niet erg dat sommige componenten dat dan niet zijn...(CD-rom, CDRW, floppy etc...)...Ik wil gewoon het mobo en de twee procs zichtbaar hebben...

Groet en dank,
Busines$

• RubZie
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 30-11-2024
Ik heb er bij computerland wel eens een gezien die een ddorzichtig luik had aan de open kant, was wel geinig. Ik heb zelf trouwens ook een doorzichtige kast, maar das omdat er geen panelen op zitten...

Usarchy: nieuws over usability en online marketing

• bloody
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 08:38

bloody

0.000 KB!!

rubzie: LOL, mijn kast heeft dezelfde 'feature' :P:P

nope

• Sneek
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20-08 19:20
Hij komt te staan in een koele showroom/studio, en ik ben die lelijke kutkasten gewoon meer dan zat...
Wou eens wat anders. Komt ook een mooi plat scherm aan te hangen. Niemand een idee?

kasten van de G4 en die op www.xtrem.com vinnik mooi, maar niet transparant.

• Dezjay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 19-08 15:16

• mvdejong
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 29-11-2024

mvdejong

When does the hurting stop ?

Ja, Alternate (www.alternate.nl) heeft doorzichtig groene en blauwe midi-towers.

The number of things that Arthur couldn't believe he was seeing was fairly large

• Ares408
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Heeft iemand die alternate kasten wel eens gezien Kan je dan mooi de CPU's zien

Verwijderd

ooit er al eens aan gedacht om zelf met plexiglas aan de gang te gaan kun je het namelijk heel mooi meemaken...heb ik ook gedaan

Verwijderd

Ja ik heb op bizarre iemand gezien die gat in zijn kast had gemaakt ..er plexiglas ingezet..en allemaal ledjes inde kast gezet.. zag er echt onwijs vet uit...

• _-= Erikje =-_
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 06-07 14:29
Wij hebben hier op de zaak een zelf gefabriceerde kast van plexiglas, ziet er wel leuk uit, maar is niet supersuperstevig
Pagina: 1