wat zijn nou precies de voor en/of nadelen van zo'n compleet dvd set?
bv deze:

tov een losse componenten set?
bv deze:

tov een losse componenten set?

Verwijderd
Maak iets te groot en sla er dan net zo lang op totdat het wel past...
Verwijderd
het klinkt ongetwijfeld best aardig, maar heb je hem wel is vergeleken met een losse componenten setOp vrijdag 28 juni 2002 13:59 schreef Hammer31 het volgende:
Hé, die heb ik !
Zit er idd erg mooi uit, daarom deze gekocht.
Prima geluid, speelt DVD's, CD's en ook MP3-tjes gebrand op CD.
dat is dus idd de hamvraag..... ik heb losse componenten en dat klinkt geweldig, nu wil mijn zus ook wel zoiets en die zit dus van die complete sets in de block folder staan enzo.Op vrijdag 28 juni 2002 14:00 schreef B-100 het volgende:
[..]
het klinkt ongetwijfeld best aardig, maar heb je hem wel is vergeleken met een losse componenten set
Verwijderd
dat is dus ook een reden om voor los te gaan ja!Op vrijdag 28 juni 2002 14:10 schreef B-100 het volgende:
ik geloof best dat er best een aardig geluid uitkomt, maar ik ben bijna zeker ervan dat je voor ongeveer hetzelfde geld een betere set componenten kan kopen, en die kan je later altijd nog uitbreiden/upgraden..
Dat ligt in de planning!Op vrijdag 28 juni 2002 15:08 schreef B-100 het volgende:
vrouwen hebben het meestal meer op zo'n lekker klein setje, ff ompraten dus
Nou, ik weet niet wat zo'n setje kost, maar ik schat zo rond de 700 pleuro. Daar heb je dus geen surround-amp, dvdspeler, en 5 goede luidsprekers en een sub voor. Voor een goede surround amp ben je al rond 700 pleuro kwijt.Op vrijdag 28 juni 2002 14:50 schreef Magic666 het volgende:
[..]
dat is dus ook een reden om voor los te gaan ja!
Ik moet met mijn zus nog maar eens gaan kijken.
Verwijderd
ok, maar je kan altijd nog upgraden, en eventueel wat rondkijken op de 2dehandsmarkt kan ook geen kwaad. je kan altijd nog beginnen met alleen een surround amp, een dvd speler en 2 fronts. koop je er later gewoon 2 rears, een center en een sub bij, dan heb je een set waar je veel meer en langer plezier van gaat hebbenOp vrijdag 28 juni 2002 16:03 schreef Baklap het volgende:
[..]
Nou, ik weet niet wat zo'n setje kost, maar ik schat zo rond de 700 pleuro. Daar heb je dus geen surround-amp, dvdspeler, en 5 goede luidsprekers en een sub voor. Voor een goede surround amp ben je al rond 700 pleuro kwijt.
Verwijderd
als je een goede set koopt kan je die gelijk ook als redelijk goede cd speler gebruiken! koop er 2 leuke fronts bij en het klinkt een stuk beter als zo'n setje hoor, dat is iets wat wel vast staat.Op vrijdag 28 juni 2002 15:21 schreef Magic666 het volgende:
[..]
Dat ligt in de planning!Aan de andere kant waarom zou ik ze meer geld uit de zak kloppen dan nodig is....... het zijn niet van die fanatieke film kijkers (alhoewel....)
Nadeel is natuurlijk ook dat die complete sets niet regiovrij zijn.......
Wie zoekt, zal vinden http://www.google.com
Verwijderd
Verwijderd
Weet je de prijzen ook van die boxjes?Op vrijdag 28 juni 2002 16:23 schreef eNaSnI het volgende:
Voor wat losse componentjes kan je misschien eens naar de Denon AV - F100 ( http://www.denon.nl/artikel.asp?artid=1132 ) kijken, leuk apparaat en aardig geprijsd.
Edit: En een KEF HTS2001 speakerset ( http://www.kef.com/products/hometheatre/hometheatre.html) is wel leuk daar bij en goede kwaliteit.
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd

2 crush your enemies, 2 win the Tournament

Verwijderd
2/3 idd!Op zaterdag 29 juni 2002 11:18 schreef Pauluz het volgende:
Ik denk dat je een heel goed een globaal onderscheid moet maken bij vrouwen(ook bij mannen)en dan vooral met Zussen:
1: Ze hebben er verstand van en willen graag zelf wat beslissen wat te nemen gaan kijken ...
2. Design komt op de eerste plaats.. geluid als 2st
3. Ze willen wat moois maar weten niet wat te kopen.
Ik denk dat jou zus een 2/3 tje is.. veel waarde hecht ze niet aan de kleine geluidsverschillen... als je er maar een thuisbios mee bouwt en er lekker mooi en vooral klein is...
Mijn advies... neem gewoon lekker een complete set en niet losse componenten... Tis een heel karwei om iets matchend bij elkaar te krijgen.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq