Toon posts:

Geforce 2 MX tot de limiet overklokken

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey people of GOT, ik heb een id om mijn gf2mx over te klokken naar het limiet, Ik heb ondertussen niet stil gezeten & heb de passive koeling vervangen met Actieve koeling dmv een Pentium 233mhz Koeler + extra grote fan er op te plaatsen, Specs van de kaart zijn:

Hercules 3D PropHet II MX 64mb
Core Clock: 175mhz --> Max 248mhz.
Mem Clock : 166mhz --> Max ?, Programma's geven wel DDR aan ipv SDRAm dus 351mhz,,

Hoe moet ik het doen om het geheugen niet door te laten branden maar wel een flinke snelheidswinst uit te halen?

Die Core clock is echt ongelofelijk maar waar.

Trouwens heeft die kaart ongeklokt wel eens kuren dat de volt-transistor soms erg heet wordt terwijl de koeling op Max staat :?

• Devil
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Devil

King of morons

Op vrijdag 28 juni 2002 13:44 schreef LiSm het volgende:
Hey people of GOT, ik heb een id om mijn gf2mx over te klokken naar het limiet, Ik heb ondertussen niet stil gezeten & heb de passive koeling vervangen met Actieve koeling dmv een Pentium 233mhz Koeler + extra grote fan er op te plaatsen, Specs van de kaart zijn:

Hercules 3D PropHet II MX 64mb
Core Clock: 175mhz --> Max 248mhz.
Mem Clock : 166mhz --> Max ?, Programma's geven wel DDR aan ipv SDRAm dus 351mhz,,

Hoe moet ik het doen om het geheugen niet door te laten branden maar wel een flinke snelheidswinst uit te halen?

Die Core clock is echt ongelofelijk maar waar.

Trouwens heeft die kaart ongeklokt wel eens kuren dat de volt-transistor soms erg heet wordt terwijl de koeling op Max staat :?
Misschien kun je dit beter in Videoplanken & Beeldkanonnen vragen ?

Wat het geheugen betreft: gewoon steeds met stapjes van 5 mhz verhogen en een benchmark draaien om te kijken of je geen artifacts ziet. Zie je artifacts dan is hudige clock - 5 mhz het maximum

After all, we are nothing more or less than what we choose to reveal.

Verwijderd

Topicstarter
oke.